Spelrum
| Giraffen | 42 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 23 |
| Inloggade | 68 |
Mobilspel
| Pågående | 18 812 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Saxon_x | 2010-11-09 18:59 | |
![]() | GHOSTBUSTERS!!!! :-D | |
| Ts lillsyrra - Ej medlem längre | 2010-11-09 18:59 | |
![]() | Ah, han har återuppstått, den gode Nerösktji. - God men ack så lat. ;) | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2010-11-09 19:03 | |
![]() | jag hoppas ni inte förklarar mig som tossig men jag har upplevt en hel del och vad det beror på vet jag inte men kanske ett öppet sinne? | |
| 945LTT - Ej medlem längre | 2010-11-09 19:15 | |
![]() | Psykossjukdomar (som inkluderar synhallucinationer) är ofta ärftliga.... | |
| peter | 2010-11-09 19:52 | |
![]() | ...härligt att märka intresset...och jag vet hur det kan kännas med ett "uppvaknande" om andevärlden...och vi blir fler och fler som får möjlighet att öppna sinnena mot den andra sidan......själv hoppas jag på att min "nattradio" drar igång igen snart..... | |
| Saxon_x | 2010-11-09 21:55 | |
![]() | det är så tragiskt.....peter vakna nu snälla, ta det där med james Randi nu ist. | |
| LisaLong | 2010-11-10 11:28 | |
![]() | Saxon ge dig nu...det finns massa trådar att skriva i, varför ska du och andra hålla på som ni gör? | |
| Gautama | 2010-11-10 11:31 | |
![]() | För att de är rädda små harar och tror sig vara det unika i universum LisaLong. Jag orkar inte ens motargumentera med dessa personer ens.. | |
| LisaLong | 2010-11-10 11:36 | |
![]() | Gautama ja måste ju vara nåt sånt....:) | |
| Saxon_x | 2010-11-10 12:15 | |
![]() | mm ooooo så rädd jag är. Det är väl de som är rädda som inte kontaktar James Randi när de är med om Paranormala fenomen och säger sig ha paranormalaförmågor | |
| peter | 2010-11-10 12:39 | |
![]() | Träffade professor Tenheff i Utrecht i samband med en utredning för många år sen..där utförde vi lyckad telekinesi.... På samma resa lokaliserade vi även kvarlevorna av ett mordoffer som hade varit försvunnet i 4 år....jodå..det finns mycket mellan himmel och jord.... och alldeles för många "slumpartade" exempel på att det finns en "andra sida" | |
| Saxon_x | 2010-11-10 12:45 | |
![]() | Och peter vill inte bli mångmiljonär? peter har du berättat om detta för någon läkare? | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2010-11-10 12:57 | |
![]() | allting går att förklara,alla så kallade övernatuliga saker har en förklaring,senast häromdagen var det en man på tv som lovade 1milion dollar till den som kunde bevisa eller visa någonting övernaturlit,han avslöjade uri geller som böjde teskedar | |
| peter | 2010-11-10 13:01 | |
![]() | mmmm...det känns som om att den andliga rikedomen är mycket större..... :-) jag har inte haft nöjet att fördjupa dessa sanningar ännu med någon läkare........men inom den moderna läkarkåren finns det numera en ökad medvetenhet om själen...den österländska läkarvetenskapen har involverat och praktiserat anden och själen i tusentals år före oss västerlänningar.... Saxon...blev bara nyfiken...du har en vacker huvudbonad på ditt porträtt här...symbolerna på din hatt föranleder mig att fråga om du någon gång ägnat dig åt μυ& #963;τι κό& #962; det vill säga ... mysticism? | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2010-11-10 13:28 | |
![]() | En andlig rikedom och styrkan att närma sig sitt inre och att se på sig själv med klarsynthet...det är vackert | |
| Ts lillsyrra - Ej medlem längre | 2010-11-10 14:18 | |
![]() | Telekinesi är ett jäkligt spännande område. Och att gå på upptäcktsfärder i sitt inre är spännande och också nödvändigt, som jag ser det. Jag kan tycka att det är riktigt synd när en del tycks vara snudd på rädda för sig själva, det är inte helt sällan folk är rädda för sitt eget sällskap. | |
| Ts lillsyrra - Ej medlem längre | 2010-11-10 14:27 | |
![]() | μυ& #963;τι κό& #962; Just. ;) Så nu vet vi det, nästa gång vi ser "texten" ovan, så är det mysticism som menas. ;D Fy på dig Beta-spöket, låt bli texterna. ;) | |
| Saxon_x | 2010-11-10 14:51 | |
![]() | ttiittii precis och det är just JAMES RANDI som avslöjat varenda kvacksalvare som Uri Geller, så han är personen som ger bort 1 miljon DOLLAR. | |
| elak kanin - Ej medlem längre | 2010-11-10 14:59 | |
![]() | Tänk att jag kände på mig att du skulle säga nåt sånt, saxon. Fattar inte att du orkar hålla på..vi känner till Randi vid det här laget. | |
| Saxon_x | 2010-11-10 15:02 | |
![]() | elak kanin jag är sjukskriven och har sktritråkigt och detta roar mig nått alldeles enormt, men är nog tillbaka till jobbet redan i morgon, och då finns ingen anledning att slösa tid på flummisarna mer eller ett forum där det går en röd tråd genom dessa individer. Toppen att iaf du nu känner till James Randi då har mitt mål uppnåtts. | |