Spelrum
Giraffen | 30 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 25 |
Inloggade | 56 |
Mobilspel
Pågående | 19 799 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Cajsa-Stina | 2008-08-29 14:05 | |
![]() | Zmiley: brunbränd om bringan och vitlöksdoftande.....jag vet inte.....äsch, skit samma, låter häftigt:) | |
zmiley | 2008-08-29 14:07 | |
![]() | Haha!! Ja nu kan vem som helst missta mig för en "nysvensk" från medelhavsområdet. | |
Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-29 14:09 | |
![]() | haha... vitlöksbaguett e så himla gott... hittade inga i frysen dock, men ska nog leta en gång till... nu fick det duga med potatismos och majs...samt lite räkstuvning jag hittade i skafferiet (konserv), den va ingen höjdare, men äter upp lite ändå :) | |
Limerick - Ej medlem längre | 2008-08-29 14:11 | |
![]() | Fyyyyy på er att prata om mat när er utsvultna syster ligger utom räckhåll för köket och inte orkar masa sig dit! | |
Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-29 14:13 | |
![]() | aaaw... ge mig vägbeskrivningen till sovrummet, så ska jag fixa hemkört syrran ;) | |
Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-29 14:13 | |
![]() | haha... kanske inte va sovrummet du befann dig i iofs :P | |
zmiley | 2008-08-29 14:14 | |
![]() | Er syster? Betyder det att jag blivit befordrad till tvättäkta syskon? | |
Limerick - Ej medlem längre | 2008-08-29 14:15 | |
![]() | Tvi vale för att äta i sovrummet! HAAATAR knäckebrödssmulor i sängen så romantiska frukostar är ingenting för mig. Vill ni veta nåt kul dock????!!!?!?!?! Det går även att flyga plan TILLBAKA från Indien!!! | |
Limerick - Ej medlem längre | 2008-08-29 14:16 | |
![]() | Nix Zmiley... du kan inte bli av med din isbjörnsroll... ty du är min favvo. | |
Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-29 14:17 | |
![]() | haha, jag vet syrran... inte tusan kan man äta i sängen! uss! Romantiska frukostar intas på annan plats än i sovrummet :) men kunde ju fixat annat hemkört som går att "äta" på...:P Tjohoo, plan hem från Indien måste vara dagens uppfinning!! :D Zmiley... nää... | |
Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-29 14:18 | |
![]() | trodde jag va din favvo syrran... :'( | |
Limerick - Ej medlem längre | 2008-08-29 14:19 | |
![]() | Mmmm visst är det underbart!!!! Planen från Indialand då... *ler fånigt och myser* | |
Limerick - Ej medlem längre | 2008-08-29 14:19 | |
![]() | Du är min favvosyrra. Zmiley är min favvoisbjörn. | |
Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-29 14:21 | |
![]() | aaaw... okej da! :D Vill me kunna le fånigt och mysa... men vänta... finns ju tillfällen när jag gör de med... hihi | |
Limerick - Ej medlem längre | 2008-08-29 14:31 | |
![]() | Varje tillfälle man får fånle är ett tillfälle att ta tillvara. | |
Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-29 14:53 | |
![]() | Jo, det är ju faktiskt helt sant :) Du är så himla smart :) | |
kaparen - Ej medlem längre | 2008-08-29 15:00 | |
![]() | En gång när jag var inlagd på sjukhus ( hade nästan kapat =) av mej ett finger ) - då åt jag i sängen.... undrars om det går an att vara er favvo-kapare ändå? :) Härligt att se hur ni håller humöret uppe trots angrepp av diverse "smetor" som vi säger här i mina nejder. Har förmånen att sluta kl 13 varje fredag, så jag har nu hunnit kompensera det arla uppstigaandet ( nästan lika tidigt som Lime slog upp dom blå? under OS ) med en liten tupplur. ja fredag ja.... www.youtube.com/watc...S_ rlCH4Nrg | |
zmiley | 2008-08-29 15:00 | |
![]() | Jag ler fånigt nästan hela tiden, t.o.m. så barna säjer ibland: Nu ler du sådär fånigt igen. Och jag har minsann ingen hunk....eller hunkinna att krypa in hos. Mest fånigt ler jag nog faktiskt när jag hittar på nåt att skriva här. | |
Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-29 15:06 | |
![]() | ujujuj... klart du är vår favvo-kapis ändå! :) Bjöne... jasså du... jag brukar mest le fånigt när jag läser här... eller nån annanstans eller så... inte när jag själv kommer på nåt att skriva :P Och återigen... jag har ingen hunk att krypa in hos jag heller... iaf inte här... :/ | |
kaparen - Ej medlem längre | 2008-08-29 15:09 | |
![]() | Hunklöst är det här också... o försöker man få sej en så går det ungefär som det gick på Bågen för killarna i Nationalteatern.... Eller hunk förresten?? är det inte hunka jag vill ha?? | |