Spelrum
Giraffen | 16 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 12 |
Inloggade | 28 |
Mobilspel
Pågående | 19 773 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-29 19:17 | |
![]() | förresten... snart är vi nog uppe i max antal inlägg... vet ni vad som händer då? Tråden kommer starta i en uppföljare och det kommer inte längre vara jag som står som trådstartare :O Om vi inte gör en kupp och gör ngt åt det... om man överhuvudtaget ska orka... | |
bennyboll - Ej medlem längre | 2008-08-29 19:18 | |
![]() | Minä rakastan Lasse Kronér,sen kan jag se Suomi/Ruotsi i Finnkampen.. | |
bennyboll - Ej medlem längre | 2008-08-29 19:19 | |
![]() | Säg bara vad jag ska göra Elle, för jag är ingen kuppmakare serru:) | |
Märy loo - Ej medlem längre | 2008-08-29 19:19 | |
![]() | men Oooooooorka bryyyyyyy.... Vi Du nån... Startar ett NYTT nuuuuuuuuuuuuu... Sätt igång Elle!!!! :;)))))) Har du ny bild ??? ser jag ju nu :;) söt elle´ ***** | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-08-29 19:20 | |
![]() | Hatar den här tråden. Kan inte folk bara tiga ihjäl den snart, please? | |
Märy loo - Ej medlem längre | 2008-08-29 19:21 | |
![]() | eller en ¤ mera vriden åt vänsterbild¤ iaf.. :) öh..a höger mena ja´,,, | |
Limerick - Ej medlem längre | 2008-08-29 19:22 | |
![]() | Det är bra Sylvia! Spill ditt hat på den här tråden så du inte råkar göra det på nåt väsentligt som miljöförstörare, pedofiler eller översittare. | |
Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-29 19:23 | |
![]() | Vad är sylvias problem? Tycker det är oartigt att bete sig på det viset... hon kan ju helt enkelt sluta bry sig och bara hoppa över tråden... *besviken på egocentrerade människor utan ngn som helst förstående för andra* | |
Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-29 19:24 | |
![]() | Tack faster... :) Blir kanske ett nytt byte inom kort... vem vet... | |
Märy loo - Ej medlem längre | 2008-08-29 19:24 | |
![]() | Ähhhhh. gå å bada Syllllllvivan... :/ | |
Märy loo - Ej medlem längre | 2008-08-29 19:25 | |
![]() | Ja, fixa nåt inom kort.. jag äe mee.. §;) Det kanske är bråttom nuuu.. vem vet vad Ligan i betapet hittar på ;))))) | |
bennyboll - Ej medlem längre | 2008-08-29 19:36 | |
![]() | Lägg inte nån energi på någon som inte vill vara här i vår tråd...Skit i henne!!! Nu ska vi ha roligt..Vill ni höra en historia? | |
Limerick - Ej medlem längre | 2008-08-29 19:37 | |
![]() | Så klart att vi vill Benny! | |
Märy loo - Ej medlem längre | 2008-08-29 19:41 | |
![]() | Japp Vart Tog Historyn väjjen ??? dåååå Bennyyyyyyyyyy,,,hallllåå åå | |
Märy loo - Ej medlem längre | 2008-08-29 19:42 | |
![]() | men Nickelilltrollll.. e´han tebakk´s ååååå... hahaha så ja jsut i #Kramatråden # | |
bennyboll - Ej medlem längre | 2008-08-29 19:47 | |
![]() | Ok... En diskret gubbe kom insmygande till prästen o ville bikta sig. - Det är så att min hustru böjde sig över frysboxen och när hennes kjol gled upp så brast det för mej. Jag drog upp kjolen, ner med trosorna och satte på henne allt vad jag orkade. - det är inte synd att ha trevligt med frugan, sa prästen och gubben tackade o gick hem. Efter en stund kommer frugan o vill ha syndernas förlåtelse. -Jo, igår när jag böjde mej fram över frysboxen, kom min gubbe o satte på mej. Jag skäms så förfärligt!! - Det är inget att skämmas över. Din man har nyss varit här o jag sa att man måste ha trevligt inom äktenskapet! - Jaha, sa gumman, då är vi fortfarande välkomna till kyrkan? -Javisst, svarade prästen. . - Det var skönt, för på Willys är vi inte välkomna längre... - | |
Nicktroll - Ej medlem längre | 2008-08-29 19:48 | |
![]() | Nu när den ljuvliga fredagen går in i aftonrodnadens sken avlägger jag en liten visit i denna charmanta lilla cybertråd. Med hopp om att ni alla mår förträffligt lämnar jag en artig hälsning. | |
Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-29 19:50 | |
![]() | Haha Benny! :P Hej Nicke... trevligt att se dig :) Önskar dig en trevlig fredagkväll :) | |
Cajsa-Stina | 2008-08-29 19:53 | |
![]() | Nickelilltroll, hej på dig..... | |
Limerick - Ej medlem längre | 2008-08-29 19:54 | |
![]() | :) Och hur ska man nu kunna hålla sig för skratt nästa gång man är på Willys?? | |