Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 19 254 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Grynkorv | 2011-04-04 03:40 | |
![]() | Och så Patrik då... Honom glömde jag! Han är visst kvar i huset ja... Han varken syns eller hörs. Bort bort bort! Som nr 3, innan Annie. | |
| le-lou | 2011-04-04 08:16 | |
![]() | Håller med Grynkorv och samtliga som skrivit om hur Annie tar sig. Har ännu ett önskemål, och det är att Milena eller vad hon hette ska komma in i huset som en sen joker. Drama behövs, tvingas man titta på hur Patrick "jag går som en pensionär" - Madde - Annie "dramat" utspelar sig i snigelns takt (helt ärligt, hur hett går det till egentligen?) så kommer jag att börja sticka på min påbörjade halsduk. Just nu är det lite zzzz i huset för min del. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-04 09:02 | |
![]() | Ha ha! Gillar giraffspans beskrivning av Annie...Det där som hennes mamma "inte visste", kan inte det ha varit att hon är bisexuell? Har för mig att hon sa det nån gång. Eller så är det jag som har förutsatt det eftersom hon känns lite som en flata. Håller med Grynkorv om vilka som skall ut och att Katarina bör få stanna ett tag till - hur skrikig hon än är så är hon roligare att se på än många av de andra. | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2011-04-04 09:05 | |
![]() | Vill ha kvar katarina och rodney, behövs folk med lite "go" i annars blir det tråkigt. | |
| demoniac | 2011-04-04 12:00 | |
![]() | Neeej Katerina måste bort!! Hon är hemskt!! Men även Annie och Patrik så min Hoppas-de-här-blir-nomine rade-lista blir; 1. Katerina 2. Annie 3. Patrik Ja Giraffspans beskriving av Annie var klockren!! =)) Och jag tror precis som Sylvia att det är att hon är bi hon menade... Fast jag vet inte om hon är det men visst ser hon sån ut! Haha vilka fördomar man har! =) | |
| Gautama | 2011-04-04 12:20 | |
![]() | Hon har sagt att hon är bi:) | |
| pimpim1 | 2011-04-04 12:29 | |
![]() | Tyckte det var skoj när Sara berättade att hon hade provat steka pölsan! Hahaha | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-04 12:46 | |
![]() | Ärligt talat, dags för Annie att robotdansa sig ut ur mitt liv innan jag får en infarkt av irritationen. Den där Fame-klädseln hon kör och att hon talar om sig själv i termer av "estradpoet"... my god! Klart hon är bisexuell, det ingår ju i fritänkar-kitet. Jag sätter pengar på att hon är vegan också. | |
| Gautama | 2011-04-04 12:49 | |
![]() | Det är nästan obehagligt och väldigt ovant att få sådan känslor för en människa enbart av hennes personlighet. Men jag känner verkligen samma sak som du sylvia när jag ser Annie, retar mig på hela människan hela tiden. Får i stort sett kolla bort för jag kokar när jag ser henne ibland.:-( | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-04 12:51 | |
![]() | Av publikens applåder att döma så ligger Gurkan bra till som vinnare av hela tävlingen. Blyga svenskar gillar folk som fiser ohämmat och visar känslor.:) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-04 12:54 | |
![]() | Ja, Gautama! Jag har en vän som är bra mycket mindre fördömande än jag generellt - hon brukar inte störa sig på människor men i det här fallet känner hon precis likadant. Jag försöker analysera vad det är man retar sig på men jag lyckas inte ringa in det riktigt. Det hela är jävligt intressant hursomhelst. :) | |
| Gautama | 2011-04-04 13:06 | |
![]() | Jag vet inte heller riktigt vad det är, men kanske lite att hon har lite offermentalitet i sig. Hon analyserar ju så fel ibland. När hon, Patrik och Madde hånglade i poolen så fick hon för sig att de ville ligga med henne?! Märkte hon inte att det enda de ville var att hon skulle försvinna så de fick hångla ifred? Sen i direktsändningen igår så skrek någon slampa till Madde. (jävligt osmakligt och taskigt kan jag tycka) men hur som helst så tolkade Annie det som de skrek det för att hon hade varit med Patrik, alltså att Madde tog Patrik från Annie? Men jag tror att det var hela Maddes beteende som att hon hela tiden trycker upp sina pattar i var och varannan minut. Och att hon sitter och säger att hon är kåt, älskar att ha sex och vill spela in porrfilm. tror inte att det hade med Annie att göra alls. Jaja, helkonstig människa i alla fall. Och jävligt konstig klädstil, känns som ju konstigare ju bättre. För ett tag sen så hade hon ett par spetstrosor utanpå sina leggings, då var hon festklädd tyckte hon, hahahaha. | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2011-04-04 13:17 | |
![]() | En liten fråga: Sitter ni och pratar så här mycket skit om människor ni känner också, eller är deltagarna i BB tillåtna måltavlor? (för ni är förjävla taskiga ibland) | |
| Gautama | 2011-04-04 13:21 | |
![]() | Nja,det gör jag nog inte. Ibland kan hända men inte om mina vänner utan mer om de som jag inte vill ha som vän i så fall. Men om man är med i BB så har man nog förstått att det kommer bli en diskussion om dem. Annars har de sökt till fel program kan jag tycka. Jag försöker att hålla mig inom ramen hur man kan prata om andra men trillar emellanåt utanför den. Det är taskigt, jag vet. Kan bara hålla med dig i den analysen Pottränad:-( | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-04 13:23 | |
![]() | Pottränad: Nej, det gör vi inte av två anledningar: 1) Jag skulle inte vara vän med någon som retar mig så mycket att infarkten är nära. 2) För sina vänner känner man lojalitet. Är man med i ett program som Big Brother blir man en offentlig person och får dessvärre tåla att bli skärskådad - utifrån och in. Jag tycker du skall undvika den här tråden om du far illa av det. | |
| Gautama | 2011-04-04 13:27 | |
![]() | Egentligen så håller jag med Pottränad. Vad man pratar om hemma i stugan med de närmaste stör ju ingen annan. De kommer aldrig att se det eller få höra det. Men i ett offentligt forum så finns det alltid en risk att vänner eller någon som känner dem ser det och att det kommer fram till dem personligen. Men som sagt så är ingen felfri och söker man till ett sådant program så måste man inse att det inte bara är snälla ord som kommer sägas om dem. Man måste tåla det. Jag skulle inte passa i ett sådant program, skulle ha svårt att hantera skiten man skulle få höra. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-04 13:31 | |
![]() | Programmet Big Brother bygger på att studera ett antal personers beteende. Den här tråden bygger på att analysera det beteendet. Lite svårt att undvika att bli personlig när man beskriver deltagarna då. | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2011-04-04 13:49 | |
![]() | Fast de flesta som "studerar" BB kommer nästan bara med ris och mycket sällan med ros. Äh, jag vet inte, i min bok är det mycket skitsnackande, hur jag än försöker finns det inte så många förmildrande ord :) | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2011-04-04 13:52 | |
![]() | Nä, jag undviker inte denna tråden, jag studerar ju er som säger er studera BB, och vad jag har kommit fram till är att många av er tycks använda BB som en ursäkt att vara riktigt taskiga mot människor som ni 1. Dels inte känner. 2. Inte har möjlighet att bemöta er kritik. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-04 13:59 | |
![]() | Pottränad: Du ogillar ju programidén och givetvis då också diskussionen som följer på programmet. Makes sense. Det ligger närmare till hands att vilja dela negativa känslor, men jag håller inte med om att det inte rosas också. Åtminstone gör jag det. | |