Spelrum
Giraffen | 56 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 28 |
Inloggade | 85 |
Mobilspel
Pågående | 20 302 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Locomondo - Ej medlem längre | 2011-05-17 21:41 | |
![]() | Ligger? | |
nulltj - Ej medlem längre | 2011-05-17 21:42 | |
![]() | Jovars. | |
Smegge | 2011-05-17 21:43 | |
![]() | Nä, det förstår jag ju! Tänkte mer att tråden har utvecklas från en matchningstråd till en tråd med relationsråd! Men alla kanske redan är matchade? | |
nulltj - Ej medlem längre | 2011-05-17 21:44 | |
![]() | Nope, det kommer en matchning =) | |
Smegge | 2011-05-17 21:46 | |
![]() | Man kanske skulle göra ett försök då.. | |
_athena - Ej medlem längre | 2011-05-17 21:48 | |
![]() | Ja gör det ;) | |
BradPutt | 2011-05-17 21:56 | |
![]() | Shiiiit va ni surrar !!! | |
nulltj - Ej medlem längre | 2011-05-17 21:57 | |
![]() | tss... | |
MalanMos | 2011-05-17 22:13 | |
![]() | Lady, lovade uppdateringar: Nu har vi träffats massor av gånger! Gillar honom mer och mer och han e underbar med min dotter :P Tror faktiskt att detta kan vara en början på en fantastisk sommar! :D | |
mrperfect | 2011-05-17 22:32 | |
![]() | Även mrperfect kan bli förkyld, någon sjuksköterska med naturliga vårdegenskaper här ? =) *host* *nys* | |
_athena - Ej medlem längre | 2011-05-17 22:39 | |
![]() | Uffa då.... en man som är förkyld..... ujuj | |
numsan | 2011-05-18 00:12 | |
![]() | Smegge - klart du ska försöka! Berätta om dig själv och vad det är du är ute efter så ska jag och nulltj inom kort hitta en passande match till dig. Det borde inte vara så svårt kan jag tycka. =) Förövrigt måste jag säga att jag inte riktigt håller med om att man inte är intresserad bara för att man vill ta det lugnt. Jag brukar funka så till exempel. =) Jag vill sällan spendera all min tid på en karl. Det finns massor med andra grejer som är viktiga.. | |
BradPutt | 2011-05-18 00:28 | |
![]() | jaså .... Matchar ni in mig med en gång då ;) Menar om ni ändå är i farten !! | |
_eline - Ej medlem längre | 2011-05-18 00:30 | |
![]() | Sover inte du???? | |
BradPutt | 2011-05-18 00:32 | |
![]() | Nä..... | |
_eline - Ej medlem längre | 2011-05-18 00:33 | |
![]() | Nehe....... | |
rockhummern | 2011-05-18 00:44 | |
![]() | MYSIGA KVÄLLAR UNDANBEDES! Vi krånglar inte till det! Jag är full av livsglädje och brinner för livemusik. Hardcore, punkrock, metal, psykobilly, SKA, och gammel hederlig rocknroll anses vara fin skit! Tatueringar är fränt och jag har i avsikt att skaffa några till. Har ett fast jobb som passar mig perfekt för tillfället, bor i en etta i slummen. Gillar att festa och spottar sällan i glaset, skulle resa runt hela jorden om jag bara hade råd. Har många och alldeles särskilda kompisar, tillsammans är vi en helt magisk familj . Jag är klämvänlig, genuint glad, social, utåtriktad och öppen. Obcen säger vissa, jag säger kul! På min extremt upptagna fritid tycker jag att det i bland passar sig att bli shitfaced och dansa på borden. Ligga i soffan en hel dag och spela luftgitarr,garva åt youtubeklipp, köpa en ny t-shirt, busringa, förvånas av min förskräckliga matlagning, skriva lite i min coola blogg (rocklobster.blogg.se),ta tåget till bästkusten, spendera timmar framför speglen och tycka att jag är förjävla snygg, dricka kaffe och röka cigarett, gå en promenad, reta barn, tvätta svettiga sockar, snoka på Facebook... ja ni vet normala saker! Söker dig du likasinnade man (gärna med mustasch eller annan imponerade skäggväxt) som bör vara mellan 20-30 år för lite kul. Våga inte tro att vi ska ligga, inte ens lite. Sex gör mig oftast bara nervös eller besviken. Men vi kanske ta ett glas valfri dryck, äta korv i bröd, lira luftband ihop, se en barnfilm, eller tävla i någon stillsam sport som kubb. Sen kanske vi kan gå hem till mig och skeda, hångla på sin topp. | |
Goya | 2011-05-18 14:03 | |
![]() | Varning! Trodde jag hittade rätt här, men det visade sig vara helt fel efter två år... Via internet kan man få helt fel bild av någon - både på grund av vilken bild den andra parten ger av sig själv men också för att man själv skapar en person som inte finns. | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-05-18 14:06 | |
![]() | MalanMos - Vad roligt. Jag håller absolut tummarna för dig. Hoppas du får en fantastisk sommar och att fortsättning följer även efter den. :D | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-05-18 14:07 | |
![]() | Goya - tog det två år innan ni träffades och du såg att personen inte var som du trott eller tog det två år efter att ni träffats för dig att upptäcka det? *förvirrad* | |