Spelrum
Giraffen | 23 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 24 |
Inloggade | 48 |
Mobilspel
Pågående | 19 282 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
000none0000 - Ej medlem längre | 2012-07-22 00:13 | |
![]() | Alltså.. idag springer de flesta omkring me tatueringar.. å jävligt många tror dom e snygga me sina tatueringar, men som jag sa å tycker så passar inte tatueringar på alla typ av människor. Dom som inte passar att ha tatuering, blir ju inge fränare bara för att dom har en tatuering.Dom ser ju bara enbart töntiga ut. Själv har jag ingen tatuering.skulle kunna tänka mig att ha en lagom lite åt de mindre formatet.. och isf.max typ 2-8cm, något skirt utseendemässigt. skulle va snyggt. Men de kommer nog ändå inte bli att jag gör det kan jag tänka.har än så länge medvetet valt att inte göra någon tatuering.Just för att varenda en typ har de, å då är de inte lika skoj just därför. När de gäller tatueringar så ska dom inte sitta på killar som leker hårdingar..de blir helt fel.. å inte på mesar heller..oxå helt fel. Svårt att förklar men de finns bara en viss typ av killar som passar med tatueringar. I övrigt så gillar jag inte självgoda killar som går omkring å tror dom e snyggast..väldigt avstötande i mitt tycke. De killar som är snygga de e dom som fan inte själv fattar hur snygg dom själv är, och som har rätt utstrålning, glad, humor, snälla, omtänksamma..utan att vara mesiga.. Vissa killar är riktigt snygg i långt hår, men de är bara vissa. Glenn Hysen..han var riktigt snygg när han var yngre med rätt utstrålning, verkar snäll, omtänksam och med humor. återkommer med fler senare när jag funderat lite mer. | |
gulle84 | 2012-07-22 00:15 | |
![]() | ang tatueringar så är min åsikt att det är urfult på kvinnor. på killar.. nja. helst inte. de flesta som har det ser bara skabb ut med dom på.. men men, min åsikt :) | |
Heyday | 2012-07-22 00:17 | |
![]() | Apropå Hysén så är ju Anton så läcker att man vill äta upp honom långsamt. | |
gulle84 | 2012-07-22 00:22 | |
![]() | Takeshi Kaneshiro och Liv Tyler tkr jag är snygga :) | |
kiptanoi | 2012-07-22 00:30 | |
![]() | Finns ju några här inne som är heta... ;) Resten som Hollywood stjärnor o artister, visst, finns en hel hög med snygga folk där.... Lite ögongodis, å sen inget mera.... Intilligenta, varma, ärliga, öppna, glada, omtänksamma personer är väldigt sexiga å heta i mina ögon! | |
JesusGudsson - Ej medlem längre | 2012-07-22 13:16 | |
![]() | hollywoodskådisar är också människor, jag tror säkert att dom flesta av dem är intelligenta, varma, ärliga, öppna och omtänksamma personer. ang vem som är snygg... hmm... Tuva Novotny. Laleh. Crooked Rain är jättefin på sina forumbilder med. | |
Sampa22 | 2012-07-22 16:16 | |
![]() | Amanda Peet! och så USA:s fotbollsmålvakt Hope Solo. MUMMA | |
Incidental - Ej medlem längre | 2012-07-22 18:36 | |
![]() | Sampa är rätt snygg | |
Silfverkrok - Ej medlem längre | 2012-07-22 19:10 | |
![]() | salma hayek | |
lejonsnase | 2012-07-22 19:34 | |
![]() | Jamie Eason | |
clubcuecas | 2012-07-22 20:46 | |
![]() | tjejen nere på gatan vid kiosken ser riktigt bra ut. Vet dock inte varför hon åker iväg med massa olika män hela tiden :/ är nog bara jag som oroar mig utan hon har nog bara många vänner :) Ska ner och prata med henne någon kväll när hon ändå står där. | |
GimmeMore | 2012-07-22 21:39 | |
![]() | David Villa = SNYGG | |
850710 | 2012-07-22 22:24 | |
![]() | Tycker den blonda unga tjejen som jobbar i charken på Hemköp är fin att titta på! | |
Isblå - Ej medlem längre | 2012-07-22 22:41 | |
![]() | Charlie Hunnam är snygg. Dock mycket snyggare i välvårdat skägg och snaggat hår (alltså inte så som han ser ut i SOA). | |
tipitina | 2012-07-22 23:15 | |
![]() | Jag tycker Karlsson är snygg ju. Fast okej, snackar vi kända människor så oäktingen i Game of thrones. | |
tuta | 2012-07-22 23:34 | |
![]() | Håller med tipitina, Kit Harington är inte helt fel. (så vida de är samma oäkting vi pratar om) I samma serie finns även en grymt söt tösabit, Emilia Clarke tror jag bestämt hon heter. 10 poäng på dom! | |
Isblå - Ej medlem längre | 2012-07-22 23:51 | |
![]() | Mhm, Kit Harington är mums! | |
gulle84 | 2012-07-22 23:53 | |
![]() | Hugh Jackman, Gregory Peck, Joseph Gordon Levitt, Josh Hartnett, Channing Tatum, James Franco, Kim Jae Wook, Lee Dong Wook, Lee Min Ho.. Och bland kvinnor, Liv Tyler, Rachel Weisz, Ava Gardner, Song Hye Kyo, Kelly Chen, Marilyn Monroe, Monica Bellucci.. Bl.a........ | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-07-23 12:23 | |
![]() | jag är snyggast ! | |
les fleurs | 2012-07-23 12:31 | |
![]() | pharell williams | |