Spelrum
Giraffen | 14 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 12 |
Inloggade | 26 |
Mobilspel
Pågående | 19 790 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Tess 08 | 2009-09-14 23:24 | |
![]() | Eftar att jag och min kompis simmat en morgon gjorde jag två flätor i håret eftersom det var så blött (kan inte göra inbakade så jag gör utbakade) Hon stog och tittade på min ena fläta och utbrast: Men herreguuuud!! Om jag tar ALLT mitt hår och gör en fläta blir den ändå inte lite tjock som din... och du använder hälften av håret!!! Med andra ord så är mitt hår lite lagomt tjockt och det betyder att det är rätt tungt... med den längd jag har nu får jag huvudvärk (?) om jag sätter upp allt hår lite högre upp i nacken... | |
Jesus Pappa | 2009-09-14 23:25 | |
![]() | Jag har gett dig hår. Jag har gett dig ett huvud. Var då så god att du låter bli att förpassa det vidare, till något annat förtappa litet lamm. Då huvudvärk endast bryter ut som en tragisk efterföljare till synd, finns ingen annan bot än en bön. | |
anneli72 - Ej medlem längre | 2009-09-14 23:27 | |
![]() | Jag brukar toupera lite..för att se lite 60-tal ut. | |
Jesus Pappa | 2009-09-14 23:29 | |
![]() | Ack, det alltför goda sextiotalet. Det var då jag kom fram till att mina får faktiskt hade skapat sig ett eget liv och en liten grupp fick jag lämna därhän då de fann ett visst fanatiskt intresse för blommor och grönmålade minibussar. Det retar mig lite att jag, deras fader, inte kunde koppla dem bättre. | |
Tinna | 2009-09-14 23:29 | |
![]() | Åh. Jag vill ha tjockt hår! :) Jesus pappa. Pray for me! :P | |
Jesus Pappa | 2009-09-14 23:31 | |
![]() | Tinna. Det står skrivet att du som är trogen bör vara tillfreds med din hårväxt, bejaka din skönhet och inte ge efter för huvudbry. Då du troget och blint hängiven underkastar dig dessa budord, bör din belöning stå dig nära. | |
anneli72 - Ej medlem längre | 2009-09-14 23:38 | |
![]() | Min tro på människan är förstörd. | |
mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-09-14 23:42 | |
![]() | Den blir det då och då. | |
Jesus Pappa | 2009-09-14 23:43 | |
![]() | Det retar mig att ni förväxlar mig med en av mina skapelser. Dock kan jag icke svara på pillerfrågan då det är utanför mitt område av expertis. | |
mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-09-14 23:43 | |
![]() | Hellre 60-talsfrisyrer än Anneli Rydés touperade punkvariant. Säg nu inte att hon också är medlem på beta. Då får jag på nöten igen. | |
myra64 - Ej medlem längre | 2009-09-15 05:22 | |
![]() | Retar mig på att jag har så svårt att säga nej! | |
___Tania___ | 2009-09-15 05:42 | |
![]() | Skriv det och lämna fram lappen, för det kan du ! :) | |
Ässät | 2009-09-15 06:48 | |
![]() | Retar mig på att kampen mot cancern nu är slut för Patrick Swayze! R.I.P! | |
Lill-IT | 2009-09-15 07:54 | |
![]() | Äss: Åh, jag läste det precis.. så sorgligt:( | |
miljonären - Ej medlem längre | 2009-09-15 09:14 | |
![]() | trodde han varit död länge sorry | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-09-15 13:00 | |
![]() | Retar mig på att jag missade det där "Svenska Hollywoodfruar". Jag älskar att reta ihjäl mig på den sortens människor. | |
apbur | 2009-09-15 13:10 | |
![]() | Retar mig på att jag inte kan reta mig på sånt då jag inte har någon TV. Retar mig också på att jag ska jobba och egentligen bara skulle vilja sova ett dygn. Tror det beror på att mitt matintag igår bestod av frukost, hård smörgås med makrillfilé och därefter skafferiknaprande. Det resulterar nu i att jag måste förbi sushin innan jobbet vilket blir ytterligare en ansträngning för min energilösa kropp. Jag gissar att just det tillståndet blir botat när jag får lite mat i mig :) | |
mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-09-15 13:18 | |
![]() | Åh Apbur, har du börjat äta fisk? Naturligt omega-3 och protein är faktiskt väldigt bra. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-09-15 13:20 | |
![]() | Tomt kylskåp är så grymt deprimerande, jag är verkligen en grottmänniska i min primitiva glädje över att ha ett ordentligt matförråd hemma (när jag har det). Retar mig fortfarande på att jag inte vet hur man gör om man vill behålla sitt telefonnummer men byta kontantkortsoperatör. Hade abonnemang hos Tre innan men när tiden löpte ut gick jag över till kontantkort. Nu vill jag gå över till Comviq, hur gör jag? | |
Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-09-15 13:25 | |
![]() | men varför comviq för de första???jag vet ingen som har de längre, å de är absolut sämsta mottagning =/ | |