Spelrum
| Giraffen | 14 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 15 |
Mobilspel
| Pågående | 19 740 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| cattalinka - Ej medlem längre | 2008-10-27 18:06 | |
![]() | Men å andra sidan kissed, så kanske man måste hantera det på det sättet för att inte gå under när man inser att människor har den kvinnosynen. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-10-27 18:08 | |
![]() | För min del så får Teppy tycka som hon vill, vi lever i skilda världar och jag är nöjd med hur kvinns är i min verklighet. | |
| kissed - Ej medlem längre | 2008-10-27 18:08 | |
![]() | Men herrgud Johanna73!! Det är väl ändå inte ditt problem vem hon ska ha barn med? | |
| Johanna73 - Ej medlem längre | 2008-10-27 18:12 | |
![]() | Problem? Nä en undran bara, vem är du? hennes försvarsadvokat tss | |
| cattalinka - Ej medlem längre | 2008-10-27 18:12 | |
![]() | Som sagt Kissed...ger man sig in i leken... Har nu Teppy lämnat ut sådana detaljer så kanske det är en högst adekvat fråga. | |
| Johanna73 - Ej medlem längre | 2008-10-27 18:13 | |
![]() | förresten kissed, var är din försvarsadvokat? honom har man inte sett eller hört på länge? | |
| kissed - Ej medlem längre | 2008-10-27 18:15 | |
![]() | Tycker bara att en del av er sjunker så lågt! Jag skulle försvara människor i verkliga livet också om de blev påhoppade av elaka hyenor. Bara för att hon har en kvinnosyn som inte stämmer överens med eran så behöver man inte häckla och hon ska absolut inte behöva ställas till svars på nåt konstigt sätt vem fan hon ska ha barn med!! Det hör väl inte till ämnet! | |
| kissed - Ej medlem längre | 2008-10-27 18:17 | |
![]() | Har jag en försvarsadvokat här på beta Johyena?? Visste jag inte... | |
| Johanna73 - Ej medlem längre | 2008-10-27 18:19 | |
![]() | haha..elaka hyenor, ja det var du också en gång i tiden, du och din "kille" eller vad han nu var, alltid på hugget i alla trådar :) jag är bara nyfiken på vem hon ska få barn med, skit i det du! | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-10-27 18:20 | |
![]() | Men Kissed... Teppy skrev ju det själv, att hon ville ha kejsarsnitt för att slippa bristningar...Sedan kanske anledningen är en annan, vad vet jag? Som sagt, den som ger sig in i leken... Förresten Kissed, * viskar Heja Håvee!* | |
| kissed - Ej medlem längre | 2008-10-27 18:21 | |
![]() | Du är ju för gooer. Finns igen kommentar till det ens....:-)) | |
| kissed - Ej medlem längre | 2008-10-27 18:22 | |
![]() | hehe,,benny. Ikväll piskar vi dom så de ska blöda:-)) | |
| Johanna73 - Ej medlem längre | 2008-10-27 18:23 | |
![]() | varför har du bytt namn? hmm, undrar.. | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-10-27 18:23 | |
![]() | Kan inte säga emot, Kissed... nu dricker jag en folköl till maten och då måste man bara rapa...Går inte att undvika! | |
| kissed - Ej medlem längre | 2008-10-27 18:26 | |
![]() | Men lilla Johanna om du nu så gärna vill veta så kan jag berätta att jag varit borta från Beta i ca 4-5 månader. Bestämde mej för att sluta helt enkelt, var trött på det. Men så vips en dag så kände jag för det igen. Så då fick jag skaffa mej ett nytt nick. Så det kan gå du!! Nåt mer du vill stilla din nyfikenhet med?? | |
| Johanna73 - Ej medlem längre | 2008-10-27 18:26 | |
![]() | haha, yeah right... | |
| cattalinka - Ej medlem längre | 2008-10-27 18:27 | |
![]() | men Kissed..jag förstår inte riktigt vad du menar. Så man kan tycka vad som helst utan att få ironisk respons? Tar du mig på allvar om jag säger att alla judar borde utrotas och att det var synd att Hitler inte fullbordade sitt verk? Tänker du föra en seriös diskussion med mig om det? Jag tycker att du nedvärderar Teppy....du tror inte att hon är med på spelet? Annars är jag gärna banbärare i kriget att utrota den kvinnosynen. | |
| kissed - Ej medlem längre | 2008-10-27 18:28 | |
![]() | Sak poängtera det att jag INTE håller med Teppy på något sätt vad det gäller hennes syn på hur kvinnor ska va. Jag både rapar, fiser och har bristningar efter barnafödande. Det som jag reagerar emot är när det går över gränsen från en diskussion till att bli mer en hetsjakt på en persons åsikter. | |
| cattalinka - Ej medlem längre | 2008-10-27 18:30 | |
![]() | Kissed: och nu klappar du johanna på huvudet och kallar henne för "lilla". Snacka om hyckleri. Då fick du visst en försvarsadvokat johanna...hmm...utan att du verkar behöva...behöver skaffa mig ett liv..som sagt... | |
| kissed - Ej medlem längre | 2008-10-27 18:31 | |
![]() | Jag tror absolut att Teppy menar allvar med hennes åsikter. Så pass länge har jag funnits med på denna sida för att tro på att det är hennes ärliga åsikt. Varför skulle det va så konstigt egentligen? Hon är säkert inte ensam om det. Jag har flera kompisar som aldrig skulle kunna tänka sig att fisa tillsammans med sina män. | |