Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 19 254 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| le-lou | 2011-04-04 14:38 | |
![]() | pottränad, vad är skillnaden på det vi gör när vi pratar om deltagarna, och det du gör mot oss nu? | |
| Snoosy | 2011-04-04 14:40 | |
![]() | pottränad, ingen kan spela ett spel i månader. Inte ens en skådespelare klarar av det kan jag nog påstå! | |
| le-lou | 2011-04-04 14:41 | |
![]() | ska rätta dig också och be dig titta på Big brother innan du uttalar dig om roller i dokusåpo...., bb är förmodligen det enda program där man faktiskt får en chans att se människor bortom rollerna. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-04 14:43 | |
![]() | Pottränad, är det någon här som inte tål att bli ifrågasatt? Du bemöts sakligt, men det betyder inte att vi håller med dig. Isåfall är jag naiv - och du ganska svartsynt. Om du tror att människor förmår vara förvanskade under en period av veckor/månader så vet du lite om det mänskliga psyket. De "roller" de spelar baserar sig givetvis på de egna personligheterna. | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2011-04-04 14:43 | |
![]() | Jag har varit ung och dum och sett BB två gånger. Att någon därinne är hundra procent sig själv tror jag inte en sekund på, dessutom triggas de ju hela tiden med sprit för att det skall bli lite action. Le-lou: Det finns en enorm skillnad; jag framför min kritik direkt till er, så att ni har möjlighet att bemöta den om ni vill. | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2011-04-04 14:46 | |
![]() | Sylvia: Jag vet väl ungefär lika mycket/lite om det mänskliga psyket som du gör, även om jag har två genomgångna kurser i ryggen. | |
| le-lou | 2011-04-04 14:47 | |
![]() | Pottränad - aha. Nu är det ju så att vi sitter på ett forum ja. Deltagarna sitter i ett hus. Menar du på allvar att du bara pratar om en person med personen det gäller? Kändisar, politiker, vänner? Eller vad försöker du lära oss? Att man inte får diskutera dokusåpor? | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2011-04-04 14:49 | |
![]() | Le-lou: nu är det du som fjantar dig. Nog borde du väl inse skillnaden mellan att sitta och vräka ur sig en massa skit om människor du inte känner i ett forum med tämligen många läsare och att prata med dina väninnor, på tu/tre man hand? | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-04 14:49 | |
![]() | Två genomgångna kurser i vad? Big Brother-kunskap? Jag har fler. :) | |
| le-lou | 2011-04-04 14:51 | |
![]() | Nä, vad är skillnaden? Jag tycker det förstnämnda är mer ok än det sistnämnda om jag ska vara helt ärlig. | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2011-04-04 14:51 | |
![]() | Sylvia: Fjanterier. Ursäkta att jag störde i skitsnackarstugan. | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2011-04-04 14:52 | |
![]() | Men le-lou: skillnaden är att de du bemöter med direkt kritik har en chans att förvara sig, begriper du verkligen inte det? | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-04 14:53 | |
![]() | Varför så arg? Du ville diskutera, du fick diskutera. Ingen har varit otrevlig. | |
| le-lou | 2011-04-04 14:53 | |
![]() | Vadå, pottränad - du har verkligen aldrig diskuterat någon som inte varit med på plats? Driver du med mig eller? | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2011-04-04 14:53 | |
![]() | Bara dryg, i sedvanlig ordning. | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2011-04-04 14:55 | |
![]() | Missuppfattade din fråga le-lou. Att snacka skit inför stor läsekrets och inte bara intimt med sina närmaste är det - i min bok - väldigt stor skillnad på. | |
| le-lou | 2011-04-04 14:57 | |
![]() | vad är du upprörd över? Varför har jag inte sett dig i trådar som avhandlar andra kändisar? Vi har ju skrivit massor här på betapet om både skådisar, politiker och annat offentligt folk. Vad är det för frustrationer du har just idag? | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-04 14:57 | |
![]() | Pottränad: Jag tycker du framför en ogrundad åsikt, måste jag säga. Är all massmedia omoralisk? Den bygger ju på att skildra folk som kanske inte kan påverka ur de skildras. Folk är sen fria att döma dessa människor som de vill. Brukar du inte ha åsikter om politiker exempelvis? Dessa har du lät känns genom massmedia. Framför du isåfall bara dessa åsikter direkt till dessa politiker? Hela samhället är uppbyggt kring den mekanism som du just i fallet Big Brother-tråd-på-Betapets forum tycker är hemsk. Inte så värst genomtänkt. | |
| le-lou | 2011-04-04 14:58 | |
![]() | typ det jag ville ha sagt. tack sp. | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2011-04-04 15:01 | |
![]() | För det första så läser jag kanske en procent av alla trådar här på Beta, Le-lou, jag har lite annat att göra. Det du säger Sylvia är enligt principen att reagera på allt, eller reagera på inget. Idag reagerade jag på skitsnacket i denna tråd och framförde den till er. Imorgon reagerar jag på något annat. | |