Spelrum
Giraffen | 7 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 2 |
Inloggade | 9 |
Mobilspel
Pågående | 20 139 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
promenad - Ej medlem längre | 2011-04-05 22:10 | |
![]() | haha : klä sig som begees. Vaddå, den växer ju. Hur många går runt med halvfjong i beegees-byxorna hela dagen? | |
promenad - Ej medlem längre | 2011-04-05 22:11 | |
![]() | Ni vet ju inget gonatt | |
Larvbrud - Ej medlem längre | 2011-04-05 22:12 | |
![]() | Om jag kunde bli lika ansvarsfull och mogen som jag var när jag gick i grundskolan hade jag fått ordning på min ekonomi på nolltid. Det retar mig en smula. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-05 22:12 | |
![]() | Larvbrud är alldeles för smart och rolig för att vara trash, hur kan du inte se det? Se bara, vilken driftig idé för att lösa gåtan med det dolda könets storlek! Bee Gees är svaret! | |
promenad - Ej medlem längre | 2011-04-05 22:13 | |
![]() | Det roliga är att det där har du lagt till själv en dag ska du veta att jag har rätt. Men ok Det är min o trashos hemlighet | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-05 22:14 | |
![]() | Ja, visst är det jobbigt att åldras tvärtom? Undrar när min barndom behagar dyka upp, jag blir ju barnsligare för varje dag... | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-05 22:15 | |
![]() | Stackars Larvbrud, att underskattas så. | |
treapplen - Ej medlem längre | 2011-04-05 22:17 | |
![]() | Retar mig på att du har fel om Larvbrud, promenad. Kände bara ett behov av att klargöra det. | |
Larvbrud - Ej medlem längre | 2011-04-05 22:18 | |
![]() | Äh, jag har gått med på att vara en inkarnation om jag inte minns fel. Jag gillade ju en viss medlem och den effekt hon hade på alla solstrålar i forumet. Ingen som högg på det här med ptv och pth? Tror inte jag skulle få några svar i min tråd. | |
nettan23 | 2011-04-05 22:19 | |
![]() | inga småsaker, retar mig bara på hela den här jävla sug dagen | |
Grundsnygg - Ej medlem längre | 2011-04-05 22:22 | |
![]() | Barbro Hedvall, men varför? "Barbro Hedvall gick nyligen i pension som ledarskribent på Dagens Nyheter. Nu går hon samma väg som många andra och blir senior rådgivare på pr-företaget Burson-Marsteller." "En av de som nyligen fått en lägenhet i huset är Barbro Hedvall, före detta ledarskribent på Dagens Nyheter och gammal ordförande i Fredrika Bremerförbundet. Hon säger sig dock inte känna till att lägenheterna skulle gå till behövande kvinnor." | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-05 22:23 | |
![]() | Om Larvbrud är trash, vem är då illi? Och vem är ordis? Retar mig på inkonsekvent paranoia så vänligen bygg ut de dolda grenarna på betas sjukliga familjeträd. Markeringar om ptv och pth är förstås välkomna i marginalen. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-05 22:26 | |
![]() | Idealister åldras fulare än andra. Det gör ont att se dem sugas upp av kapitalet. | |
treapplen - Ej medlem längre | 2011-04-05 22:29 | |
![]() | Betas familjeträd *ryser* Tess: Hur kunde det bli så dyrt? Inte Vulkanresor väl? | |
Larvbrud - Ej medlem längre | 2011-04-05 22:33 | |
![]() | Retar mig på att det är ett sånt glapp mellan män och kvinnor när det gäller prat om könsdelar, klädesplagg och etikett. Jag vill veta vad män tycker om andra män som klär sig som exempelvis Pastor Hannes. | |
monalee | 2011-04-05 22:34 | |
![]() | Min chef!!!!!!!! | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-04-05 22:44 | |
![]() | Retar mig på att jag hela tiden associerar antal inlägg i trådarna med olika historiska händelser. 325 - Kyrkonötet i Nicea där de ljög ihop bibeln. 793 - Vikingarna angrep Lindisfarne 1066 - slaget vid Hastings 1431 - de tror Vlad Tepes föddes detta år 1521 - spanjorerna besegrade aztekerna och förstörde deras kultur 1632 - slaget vid Lutzen 1888 - Jack the Ripper härjar i London 1915 - Einstein publicerar den allmänna relativtetsteorin Retsamt som fan att inte kunna se siffror utan att ett helt register av onödiga funderingar ska spelas upp i skallen. | |
Larvbrud - Ej medlem längre | 2011-04-05 22:50 | |
![]() | Wow, LadySol. Du har bra sifferminne antar jag? Retar mig på att jag eventuellt glömt koden till mitt bankomatkort. | |
Tess 08 | 2011-04-05 23:02 | |
![]() | Angående resan till Island så bokade vi inte, utan kollade runt lite. De har väl satt ut lägsta möjliga pris som knappt går att hitta :/ Det blir ju lätt så. Vi behöver alltså inte avboka och det blir troligtvis ingen bokning heller. Kanske vi åker en annan gång, dottern vill åka på vintern och bada i värmen :) | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-04-05 23:12 | |
![]() | Ja, jag har bra minne överlag. Mina vänner kallar det ett syndrom och läskigt. Det retar mig generellt bara lite, men mer när jag upplever att de själva har teflonminne och inte verkar anse det sjukligt eller läskigt på något vis. | |