Spelrum
| Giraffen | 27 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 45 |
Mobilspel
| Pågående | 19 206 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| total_insikt | 2009-05-19 21:12 | |
![]() | Håller varken på AIK eller DIF men jag måste säga att AIKs Tifo slog DIFs med hästlängder! 1-0 på läktaren med. Och vilket mål sen! | |
| Miss_jk | 2009-05-20 06:26 | |
![]() | 1-0 på tifo-läktaren möjligtvis, men fan inte resten av matchen. DIF's klack i måndags var en av de bättre jag hört och sett. Trots underläge så sjöng och hoppade de i i stort sett hela matchen. Hela klacken. Stor eloge till dem! | |
| total_insikt | 2009-05-20 08:16 | |
![]() | säkert så Miss_jk men av mina kollegor har jag hört att AIK vann matchen både på läktare och plan. Och detta var Djurgårdare som sa detta så jag litar nog hellre på dom. Har ju läst denna forumtråd så... | |
| mackz_ | 2009-05-20 10:38 | |
![]() | man tycker ju alltid att sin egen klack är bäst, speciellt om man stått där hela matchen.. lättare att höra de runt omkring en än de på andra sidan stadion, om man inte är trelleborgare vill säga.. | |
| Miss_jk | 2009-05-20 14:15 | |
![]() | Tifo-matchen kan solna ha vunnit (missade tifot), och även om man räknar endast trumslag som "drag i klacken", men i min värld ska sången låta högst och bäst och det gjorde Djurgårdarnas. Punkt. | |
| total_insikt | 2009-05-20 14:49 | |
![]() | jag har förstått att du är väldigt enögd men det är väl förståligt men till och med mina DIF kollegor som att på östra i mitten sa dom sa att AIK hördes bäst på läktaren och hade spelet. Nästa gång kanske det är er tur? | |
| Miss_jk | 2009-05-20 15:06 | |
![]() | I detta fall är jag inte enögd. Sitter också på östra, nästan i mitten och DIF's klack var bättre. Så är det bara. | |
| Maybach | 2009-05-20 15:26 | |
![]() | BP vinner nog med 2-0 ikväll. Antar att Guterstam står för båda. | |
| total_insikt | 2009-05-20 16:04 | |
![]() | Var tvungen att ringa min kollega för att kolla igen och jag är ledsen miss_jk men då måste du ha problem med hörsen på ditt högra öra. Dom bekräftade åter igen att AIK var starkaste klacken. sen spelar det ingen roll hur många gånger du stampar med foten och ska ha sista ordet. "Så är det bara" Betyder det att det är slutgiltigt och ingen annan får tycka något annat? För det verkar genomgående i denna tråden | |
| Miss_jk | 2009-05-20 16:07 | |
![]() | Haha, och din kollega? Han kanske har fel på hörseln i sitt vänstra öra? Stampar han med ena foten? Eller kanske du? Han, och även du, får tycka precis vad ni vill, men jag tycker att DIF hade den bästa klacken, sen får ni stampa och försöka ha det sista ordet hur mycket ni vill. Slå på trumman bondjävlar! | |
| total_insikt | 2009-05-20 16:30 | |
![]() | nu låter du som ett litet barn igen! Du har fortfarande inte fattat att han är DIFare va? Jag var inte på matchen utan försöker på ett sakligt sätt återge vad jag hörde. Jag håller mig utanför sandlådan så får du fortsätta leka där själv. | |
| Miss_jk | 2009-05-20 16:50 | |
![]() | Jo, jag fattade att han var DIFare och att du återgav vad du har hört, men vem säger att just JAG har fel? Din kollega? Han som alltid har rätt och vet bäst av alla, eller vaddå? Du säger att jag är enögd, men är inte du det då? Som sagt, vem säger att din kollega vet bäst? Men vi kan väl säga såhär då: Din kollega tycker att aiks klack var bäst (han verkar uppenbarligen gilla trumsolon) och jag tycker att DIF's klack var bäst (jag gillar sång). Så, då var saken utagerad eller? | |
| Maybach | 2009-05-21 15:31 | |
![]() | Just nu rankas allsvenskan som typ 27e bästa ligan i europa, och man vill klättra i tabellen samtidigt som sånt här finns - www.hammarbyfotboll....le id=34024 Det är ju pinsamt för fan. Hur kan brommapojkarna överhuvudtaget FÅ spela i vår högsta division med en sån arena? Helt sjukt. Och mot örebro så gick hammarbysektionens läktaren sönder också och en supporter fick föras till sjukhus. Varför får inte sånt här större medial uppmärksamhet? | |
| Knevertism - Ej medlem längre | 2009-05-21 15:35 | |
![]() | KROSSA IFK SKATTEFUSK! | |
| Maybach | 2009-05-21 19:09 | |
![]() | Haha DIF :D nu ryker väl zoran och jeglertz | |
| Maizena | 2009-05-21 19:17 | |
![]() | May har du fortfarande inte fattat att zoran inte ryker någonstans....Enkelt som fan att se att spelarmatrialet inte räcker till.... | |
| Maybach | 2009-05-21 19:20 | |
![]() | Haha, jag påstod inte att jag tyckte att han skulle åka. Men det är knappast första gången en tränare få sparken trots att det är spelarmaterialets "fel". | |
| oboymannen | 2009-05-21 19:28 | |
![]() | Blåvitt leker hem allsvenskan i år samtidigt som Djurgården åker ut. Kan inte bli bättre! | |
| Miss_jk | 2009-05-21 19:46 | |
![]() | Men snälla, byt spelsystem nu för fan. OCH spelare. Kör U21 rakt igenom. Hur svårt kan det bli att prova andra alternativ? Vad krävs det för att inse detta? | |
| Maizena | 2009-05-21 21:17 | |
![]() | Div2 - Djurgårn ändå... | |