Spelrum
Giraffen | 34 |
Krokodilen | 2 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 29 |
Inloggade | 65 |
Mobilspel
Pågående | 19 872 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
mrperfect | 2009-03-21 00:52 | |
![]() | jag köper, var finns dom :) | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2009-03-21 00:55 | |
![]() | brownies? | |
mrperfect | 2009-03-21 01:06 | |
![]() | vill ju smaka yogas brownies :) | |
yogamama - Ej medlem längre | 2009-03-21 01:10 | |
![]() | Som jag sa.. här smakas inget.. men dom är lätta att baka, och du verkar ju vara händig i köket mr P : ) | |
Limer | 2009-03-21 07:25 | |
![]() | Morning allihop. Uppe med tuppen här. Finns ju en del att göra innan avresa i dag klockan 12. Supportertröjan ska strykas, ansiktsfärgen läggas, tenorstämman ska värmas upp och ramsorna finslipas. Och efter att ha läst tillbaka lite i tråden så inser jag att ett otroligt ansvar vilar på mina axlar, då jag tycks vara den enda i denna familia vars hjärta klappar i "Åh Färjestad, åh färjestad - vargarna från Värmland, sm-guld ska ta"-takt. Jodå, jag såg allt att Robson försökte sig på en kappvändarhistoria, men sådant gillas icke och eftersom han (högst temporärt) nu inte längre existerar, som medlem på detta ställe, så ignoreras hans inställning tills han dyker upp med sin sjuhundratrettiåttonde nick. | |
Maja G | 2009-03-21 10:18 | |
![]() | Gomorron i det vackra vädret! Jag var tydligen inte ensam om att ha magsjukan här i Jkpg..Vi är ca 400 st som har fått det via en pizzeria ( min favvopizzeria, men inte nu längre:) Och jag som inte ens åt nåt därifrån!! En riktig epidemi blev det, men nu tror man att den har avstannat! Ja, du Limer..Du är nog den enda som hejar på Färjestad och jag tror faktiskt att Håvee och Färjestad kommer att mötas i en rafflande final där Håvee till slut tar hem guldet!! Men hoppas du får en trevlig dag iaf!! | |
mrperfect | 2009-03-21 10:43 | |
![]() | yoga så du unnar inte ditt barn att sälja kakor, vilken mor, ska jag anmäla dej till socialstyrelsen? *om jag inte får receptet på mail vill säga, då upphävs alla laga hot :) * | |
lejonmix - Ej medlem längre | 2009-03-21 10:47 | |
![]() | denna tråd är sjuk ju! =) | |
Limer | 2009-03-21 10:48 | |
![]() | Icke då, Lejon. Bara Maja som varit lite magkrasslig på sistone.... | |
lejonmix - Ej medlem längre | 2009-03-21 10:51 | |
![]() | ...och vem är Maja då Limer=) | |
Limer | 2009-03-21 10:54 | |
![]() | Kan det månne va Gräddnos det? | |
Maja G | 2009-03-21 10:55 | |
![]() | Va de nån som ropa på mej???? | |
Behringer | 2009-03-21 10:56 | |
![]() | Maja är min fru - här i tråden, eller i dess föregångare i varje fall:) Egentligen tror jag också på HV o FBK i final men det kan jag ju inte skriva här... eftersom jag alltid gillat under dogs så håller jag tummarna blåa för Skellefteå | |
Maja G | 2009-03-21 10:59 | |
![]() | Min dröm är ju att Håvee och Skellefteå ska mötas, men jag tror inte det blir så i detta fall... Tror du har lite fel, Kapis...B.Boll var din fru, och han/hon är förpassad i de sälla jaktmarkerna för all evighet!:) | |
Behringer | 2009-03-21 11:01 | |
![]() | vem är Kapis om nu ska vara såna...? :P | |
lejonmix - Ej medlem längre | 2009-03-21 11:04 | |
![]() | vad snackar du om för "sport" då Behringer? Är det den där "tuffa" sporten när man gruffar el slåss mellan varje avblåsning? Den som oftast spelas inför skogstokiga bönder som blandar popcorn och fragda i deras munnar. Folk som ser på för-pubertala cheerleaders, klappar takten till samma gamla technolåtar, tjatiga Mora Träsk och som håller på lag som är svenska men heter saker som: Bulls, Red Eagles, Wolves och Indians? Hokki, finns det nåt osexigare? | |
Limer | 2009-03-21 11:05 | |
![]() | Fickpingis är betydligt mer avtändande. | |
lejonmix - Ej medlem längre | 2009-03-21 11:15 | |
![]() | fickpingis har iaf en själ =) hokkin sålde sin för länge sen | |
Maja G | 2009-03-21 11:17 | |
![]() | Tänk på att jag fortfarande är lite matt och omtumlad efter magsjukan.,BEHRINGER! Kan inte hålla reda på alla era olika nick..Men det är sant som du säger att Kaparen och B.Boll var gifta i ett annat liv... Nu säger jag inte att jag har något emot att vara gift med Behringer, inte alls men nu vill jag i cyberrymden var fri som en fågel!:) | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2009-03-21 11:18 | |
![]() | *flyger in* | |