Spelrum
| Giraffen | 22 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 38 |
Mobilspel
| Pågående | 19 534 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| recidivfara - Ej medlem längre | 2011-08-11 21:32 | |
![]() | har du ett privat krig med res, ett som du tänker dig att du vinner genom att "vara uthålligast"? jag är övertygad om att du är uthålligast öhm men det är bara i din föreställning det betyder att du har rätt. annars är det här en öppen diskussion och att hänvisa till ett inlägg som tar upp/säger det man själv menar spar en massa tid och är väl alldeles utmärkt. | |
| le-lou | 2011-08-11 21:34 | |
![]() | *funderar seriöst på att tjoa BJÖRNBUSAR i falsett bara för att ni är så ruggigt tramsiga här i tråden men avstår efter en minuts funderande och går långsamt till köket istället och tar mig en liten het kopp kaffe så här supersent inpå kvällskvisten* *ruskar på armen och skakar bort en fluga* *tittar mig omkring* *blinkar* | |
| recidivfara - Ej medlem längre | 2011-08-11 21:36 | |
![]() | haha! *höjer pekfingret i luften* *blinkar förnumstigt* | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2011-08-11 21:38 | |
![]() | *blink blink* *tar rygg på recidivfara än en gång, som den okapabla karlslok jag är* | |
| öhmöh - Ej medlem längre | 2011-08-11 21:39 | |
![]() | recidivfara Det är riktigt lågt att du lägger dig i och dessutom insinuerar på det sättet du gör. | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2011-08-11 21:40 | |
![]() | Vad är det hon insinuerar, det missade jag. | |
| recidivfara - Ej medlem längre | 2011-08-11 21:43 | |
![]() | på vilket sätt är det riktigt lågt att jag lägger mig i debatten, är den din? din insinuation om att jag insinuerar lämnar jag därhän. | |
| recidivfara - Ej medlem längre | 2011-08-11 21:47 | |
![]() | kan någon som värnar om jämlikhet och kvinnans rätt att inte förtryckas förklara för mig varför en kvinna enbart anses vara kapabel att fatta egna val så länge de följer den allmänna moralkonventionens? | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-08-11 21:49 | |
![]() | Nej? Man förminskar gärna kvinnan under moralisk flagg. Ytterst omoraliskt. | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2011-08-11 21:50 | |
![]() | den här sömniga debattens mest intressanta frågeställning | |
| öhmöh - Ej medlem längre | 2011-08-11 21:53 | |
![]() | Så, Resurrection? :) Kom igen nu: Men tycker du inte att det är ganska beskrivande för hela problematiken att det är männen som vill ha tillgång till prostitution? Det är väl ändå sällan eller aldrig du ser/får läsa om/hör, att kvinnor skulle vilja ha detsamma. Vad talar DET om för dig? | |
| kaffeflicka - Ej medlem längre | 2011-08-11 21:54 | |
![]() | recidivfara 2011-08-11 21:32 När din yrkeskunskap och intellektet blixtrar till älskar jag dig. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-08-11 21:55 | |
![]() | "Men tycker du inte att det är ganska beskrivande för hela problematiken att det är männen som vill ha tillgång till prostitution?" Vilken problematik? | |
| öhmöh - Ej medlem längre | 2011-08-11 22:02 | |
![]() | OK Resurrection. Jag ska inte plåga dig med mina frågor längre, utan konstaterar att de tydligen inte väcker några reflektioner alls hos dig. | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2011-08-11 22:09 | |
![]() | Tvärtom, men som jag redan har påpekat uttryckte recidivfara mina tankar väldigt väl. Du kanske kunde ta och svara på hennes motfråga? | |
| slånbär | 2011-08-11 22:10 | |
![]() | Efter att ha läst alla öhmähms inlägg där hon? skriver om skillnaderna i hjärnan mellan män och kvinnor och hur mäns inställning till prostitution och liknande skiljer sig från kvinnors ( enligt öhmöhm då) så börjar jag bli tveksam till om jag verkligen kan vara kvinna. Jag levde glatt rullan som tonåring då jag i princip testade allt och många utom möjligtvis då att ta betalt för mina tjänster eller att ha ihop det med en tjej och jag har sedan levt i ett monogamt förhållande i runt 25 år där vi fortfarande har förträffligt samliv i princip dagligen. Men jag kan inte vara kvinna i hjärnan om jag ska tolka öhmöhms inlägg rätt för jag funkar uppenbarligen mer som en man. Vet inte riktigt vad det gör mig till? En alldeles speciell sorts transsexuell kanske-en kvinna med en mans hjärna? Utan önskan om att förändras då förstås.För jag är väldigt nöjd som det är. | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2011-08-11 22:12 | |
![]() | Du är helt klart en man. | |
| recidivfara - Ej medlem längre | 2011-08-11 22:17 | |
![]() | tack kaffeflicka:) | |
| öhmöh - Ej medlem längre | 2011-08-11 22:27 | |
![]() | Resurrection 2011-08-11 22:09 Putade du månne med underläppen när du skrev inlägget? Hursomhelst, jag hade gärna läst ett genomtänkt svar ifrån dig, men går det inte, så gör det ju inte det då... | |
| slånbär | 2011-08-11 22:34 | |
![]() | Rec- i hjärnan bara för jag kan garantera att resten av mig definitivt är kvinna :-D | |