Spelrum
| Giraffen | 19 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 36 |
Mobilspel
| Pågående | 18 672 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-01-25 22:51 | |
![]() | Gitarren, det tror jag alla gör när man lär känna varandra bättre. :) Stölla - vi gnabbas väl aldrig? Brukar ju vara rörande överens ju. :D | |
| Lillstölla | 2011-01-25 22:51 | |
![]() | Yogamama: Ja så gör jag med om jag ska nåt specifikt så. Är ju smart, smidigt och mycket enklare så. Men ibland är det skönt att bara gå omkring där inne, jag tror det måste ha med åldern att göra för brorsan och jag verkligen hatade IKEA när vi var små och kunde inte fatta varför det tog mamma och pappa 2 timmar att gå igenom nåt som tog oss 5 minuter att springa igenom!! Brukade dessutom skriva lappar som tex : Bränn ner skiten, vi hatar IKEA, osv och lägga i förslagslådan! Tänk sån skillnad en 15-20 år gör ;) | |
| yogamama - Ej medlem längre | 2011-01-25 22:52 | |
![]() | Hej Lady och alla andra! Jepp, stan och jobb är det som gäller nu igen, kärlek på distans är lite jobbigt ibland. Men å andra sidan är jag en jäkel på att boka tåg på SJ vid det här laget = ) | |
| Tess 08 | 2011-01-25 22:53 | |
![]() | det var det där med logistik... :) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-01-25 22:53 | |
![]() | Men vilka uppmuntrande lappar för personalen att läsa, Stölla. :P | |
| Gitarrmagnus | 2011-01-25 22:54 | |
![]() | Måste ju erkänna att jag tycker att IKEA är bra när jag behöver nåt. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-01-25 22:55 | |
![]() | Yoga - åh, det var kärlek som drog dig till Östergötland. Mysigt. <3 Synd bara att SJ ska ha ett finger med i laget... | |
| Lillstölla | 2011-01-25 22:55 | |
![]() | Lady: Törs inte göra annat än att hålla med, du hänger ju mig från balkongen annars ju ;P Och våra fina lappar syntes nog att de var skrivna av en 8-åring och en 10-åring:D | |
| yogamama - Ej medlem längre | 2011-01-25 22:55 | |
![]() | Jag är inte mycket för shopping öht, tror att jag överdoserade i min ungdom. Dessutom jobbar jag mitt i Sthlms city och spenderar gärna fritiden så långt från stan och affärer som möjligt. I Östergötland t.ex ; ) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-01-25 22:55 | |
![]() | IKEA är praktiskt. Känsla köper man annorstädes. | |
| Gitarrmagnus | 2011-01-25 23:03 | |
![]() | Så är det nog IKEA är praktiskt. Känslan köper man på travbanan ;) | |
| yogamama - Ej medlem längre | 2011-01-25 23:05 | |
![]() | Känsla köper man inte! Den är alldeles gratis = ) | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-01-25 23:07 | |
![]() | hej alla !tur jag slipper åka till Ikea det är en tråkig affär | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-01-25 23:08 | |
![]() | Yoga - Sant. Jag ska formulera om det. Saker man blir kär i och bara måste ha köper man annorstädes. :) | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2011-01-25 23:08 | |
![]() | IKEA kan vara hur kul som helst om man får lufsa runt och - "men kolla där..." "Åh, vad är det?" "Vilken mysko grej, vad använder man den till tro..?" "Meeeen! Vilken skön soffa" *slappar på plats i 5 lugna minuter* "Shit vad billigt! Måste ha" (väl hemma - "va f*n ska jag med den till!?) Osv... :) Min verklighet innehåller dock barn. Ni vet, dom där babbliga små miniatyrerna som av någon outgrundlig anledning lyckas ta över och styra i alla situationer. Små människor som gör att mina IKEA-besök resulterar i att jag rusar runt efter denna sockersöta underbara älskade och enormt fantastiska lilla marodör-monster och slutligen med en djup suck av befrielse när vi äntligen sitter i bilen på vägen hem tittar ner i knät på mitt helt enorma kap från den stora butiken - Ett paket värmeljus... Så, jag åker inte till IKEA så ofta längre... ;) | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-01-25 23:08 | |
![]() | Hej titti. :) | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-01-25 23:09 | |
![]() | Stölla jag är ganska säker på att dom sparar alla lappar från barn och sätter upp dom på en anslagstavla,min kompis gör det på Ikea i valbo samlar på roliga annorlunda lappar | |
| Tinna | 2011-01-25 23:10 | |
![]() | Sova kanske? Ja.. Natti! | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-01-25 23:11 | |
![]() | hej Lady ,har det hänt någonting eller är det som det brukar? | |
| Lillstölla | 2011-01-25 23:11 | |
![]() | Grönöga: Å tack söta du för den sköna beskrivningen av hur en tur till IKEA ser ut för dig! Jag skrattade gott åt det, mest för att oftast är det just värmeljus jag handlar där :D ttiittii: Ja men jag tror inte de har förslagslådor längre va? Eller så är det jag som inte lägger märke till dom längre:) | |