Spelrum
| Giraffen | 27 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 8 |
| Inloggade | 35 |
Mobilspel
| Pågående | 19 393 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Uisge - Ej medlem längre | 2011-09-07 16:39 | |
![]() | Ännu roligare är ju de snärtor som öppnar förpackningen och börjar läsa högt ur bipacksedeln. Jag kan också läsa. Känns alltid lika övertygande. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-09-07 16:45 | |
![]() | Man får hoppas att de har uzbekisk text då. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-09-07 16:45 | |
![]() | Så att de också kan läsa, menar jag. Har man tur kan de översätta till svenska också. | |
| Uisge - Ej medlem längre | 2011-09-07 16:45 | |
![]() | Idag var jag och köpte mitt apotekssnus som vanligt. Varpå en jättetrevlig expedit började berätta om ett medel som garanterat stoppar röksug (vilket inte jag har) men det ska också hjälpa skiiiitbra mot snusning. Wow, sa jag... och frågade mer om denna fenomenala produkt. Expediten säger att den verkligen fungerar, för hon har använt den själv. Ok, hon slutade inte röka, för det hände en massa andra stressande saker samtidigt som gjorde att hon inte slutade. Men fungerar gör det. Det visste hon :/ | |
| FarbrorFenix | 2011-09-07 16:48 | |
![]() | De som står och lämnar ut receptbelagd medicin har helt säkert den år av utbildning som krävs av en farmacuet, det känns lite overkill med detta för att sälja hårsprej i butiken. | |
| Uisge - Ej medlem längre | 2011-09-07 16:50 | |
![]() | Det stämmer, men all receptfri medicin är långt ifrån harmlös. Det är nog bra om man har lite kunskap även vid den receptfria disken. Det är inte bara hårspray de säljer. | |
| promenad - Ej medlem längre | 2011-09-07 16:51 | |
![]() | Vad mer då? Tandborstar? Pizza? | |
| Uisge - Ej medlem längre | 2011-09-07 16:51 | |
![]() | Jo, precis. | |
| Björn K-hamn | 2011-09-07 16:56 | |
![]() | Jag tycker det är bra att de öppnat upp monopolet, numer slipper jag i 90% av fallen gå till ett apotek för att köpa det man tidigare gick dit för. Om jag i 10% av fallen får trassla lite mer så är det inte så farligt. Jag kan däremot tröttna på att de är så inihelvete fokuserade på att sälja sina egna generiska produkter och på merförsäljning hela tiden. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-09-07 16:59 | |
![]() | Retar mig förstås på att Björn är liberal, om man nu får vara så kategorisk. Och det får man om man är "vänstervriden" - det hör liksom till. :) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-09-07 17:00 | |
![]() | Och ja, håller givetvis med uisge i hennes senaste inlägg. Det är inte alls overkill att varje person i butiken skall kunna besvara frågor om varje produkt. | |
| gwendie - Ej medlem längre | 2011-09-07 17:05 | |
![]() | Jag retar mig på att jag trots varm stickad tröja fryser här inne i min lya. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-09-07 17:06 | |
![]() | Du ser rätt lättklädd ut på bilden, det kanske har med saken att göra? :) | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2011-09-07 17:24 | |
![]() | Haha, ett par av mina vänner är såna där minderåriga (eller ja... just fyllt 20) apotekssnärtor från Göteborg. Är det nån av dem ni råkat på kanske? De säger f.ö att de blir pushade att kränga skitprodukter hela tiden, t.o.m till små tanter som bara ska hämta ut sin medicin. Så sorgligt, speciellt när många rent instinktivt litar på vad som sägs, p.g.a de vita rockarna. | |
| Uisge - Ej medlem längre | 2011-09-07 17:27 | |
![]() | Jag får annars för mig att just dina vänner kan citera FASS utantill faktiskt. | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2011-09-07 18:04 | |
![]() | Haha, uisge :) Det får vi väl hoppas, för tanternas skull. Jag borde gå runt och wallraffa lite. Retar mig på det medlemskort till Apoteksgruppen som strålar i all sin pinsamma glory varje gång jag tar fram plånboken. Vad tusan blev jag medlem för? Skrämma bort män? | |
| mikenomad - Ej medlem längre | 2011-09-07 18:08 | |
![]() | HEHE. Att ge folk uppfattningen att man sannolikt är storkund på apoteket är kanske inte sååå lyckat crooked :) | |
| promenad - Ej medlem längre | 2011-09-07 18:11 | |
![]() | vaddå, de säljer ju hårspray och pizza snart | |
| Emilie85 | 2011-09-07 18:13 | |
![]() | Retar mig grymt mycket på min granne som alltid öppnar fönstret och skriker "SEEEXYYYY BIIITCH" | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2011-09-07 18:13 | |
![]() | just det ja, och sexleksaker // mvh frigjord Qvinna | |