Spelrum
Giraffen | 26 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 21 |
Inloggade | 47 |
Mobilspel
Pågående | 19 840 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
drakenborg | 2009-09-05 00:18 | |
![]() | Ässät - har vetat ja e bi sen ja va 15, dock inte haft ett förhållande med en tjej ännu, men tyvärr så som du skrev till torskmacka så börjar ja känna att de kanske e dags att ja ser till mina egna behov o inte bara tänker på hur min familj ser de hela, lever i en småstad o ja de säger väl allt, men börja känna att kanske anledningen till att de inte funkar e ju för att de e män?! Låter förvirrad, e förvirrad, ger allt o mer där till, har flest killkompisar o ändå funkar de inte med killar på ett mer emotionellt sätt... väldigt förvirrande.... | |
drakenborg | 2009-09-05 00:18 | |
![]() | Linn7- lol får den frågan ofta- ah väntar du barn igen- nej ja e ba tjock! :P | |
Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-09-05 00:19 | |
![]() | men Linn!hahaha!elr? =/ | |
Ässät | 2009-09-05 00:22 | |
![]() | drakenborg. Det tog mig 4 år innan jag kom ut. Jag var livrädd för vad min familj skulle säga men det jag hade dragit på i flera år hade min familj redan misstänkt så det var inget konstigt med det när jag väl kom ut. Ja det är som du skrev, det funkade aldrig med killar för mig. Jag kände att nåt var fel men när första tjejen dök upp så visste jag direkt vad det var som hade fattats. Sånt känner man. Jag bor också i en liten stad men inte en enda negativ reaktion har jag fått. Så kör hårt :) | |
-Torskmacka | 2009-09-05 00:23 | |
![]() | då har vi två saker gemensamt ässät :) | |
Ässät | 2009-09-05 00:23 | |
![]() | Torskmacka..att det inte funkar med killar för dig och att du bor i en småstad? *s* | |
-Torskmacka | 2009-09-05 00:25 | |
![]() | nänä... inte så.... vi gillar båda tjejer... och vi har sjukt coola frissor. | |
Ässät | 2009-09-05 00:26 | |
![]() | hahahahahahahaha just nu har jag nog inte det. Ska klippa mig den 17e *s*. Så du får vara själv om att ha en cool frissa så länge *s* | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2009-09-05 00:26 | |
![]() | <-----gillar killar *hintar mackan, blink blink ;* | |
-Torskmacka | 2009-09-05 00:26 | |
![]() | alltså, jag menade inte på huvudet. | |
-Torskmacka | 2009-09-05 00:27 | |
![]() | vita... hinta mig!!!! jag gillar gamla tanter med! | |
Ässät | 2009-09-05 00:27 | |
![]() | eeeh..nehe *s* vågar man fråga vart då? Isåfall så har du nog.. mer.. äh *s* | |
-Torskmacka | 2009-09-05 00:28 | |
![]() | haha... vita... bara skojade... du har ju pussmun och allt. | |
drakenborg | 2009-09-05 00:28 | |
![]() | Ässät- jo förstår, men vill inte säga rakt ut då ja bara haft känslor för en tjej, o ja fyllde 32 i går, har haft erfarenheter sen 15 men man vill ju inte bara säga ja e si eller så för den sakens skull, vill va säker, o som sagt tycker ja verkligen ger allt av mig men ändå verkar de inte spela nån roll. Morsan förklarar de me att ja träffar fel killar, men ändå e de just tjejer ja tänker på mest, de e tjejer ja älskar att måla ( e frilansande konstnär) men som sagt vill inte bara för sakens skull, tror inte ja e homosexuell i o med att ja blivit kär i killar men de e e tjejer ja tittar på o "tänder" på , så ja de e förvirrande, men hur som helst så har ja bestämt mig för att de e dags att se till mig själv o inte bara min familj. Berätta för min mor att ja e bi för ca 6 månader sen. Min bror har alltid vetat, men för båda har de alltid varit så länge de e e nån annan gör de inget, o bara för man vart me om vissa saker tror dom att de e förklaringen... men när ja ser på en tjej, så e de dom ja ser skönheten i, ja jag har blivit kär i killar men den där skönheten de sitter hos tjejerna... låter de helt knas?! | |
Linn79 - Ej medlem längre | 2009-09-05 00:29 | |
![]() | Drakenborg - att folk frågar, hahaha! Myspruppen, jag tyckte det var väldigt roligt - hon var så oskuldsfullt oförskämd på något vis. (Men, det kan ju vara känsligt såklart, speciellt om man kanske inte kan få barn. Skulle själv aldrig ställa frågan) | |
-Torskmacka | 2009-09-05 00:30 | |
![]() | ässät kolla på denna så fattar du :) www.youtube.com/watc...bF jePdOpK8 | |
Ässät | 2009-09-05 00:32 | |
![]() | Näe det låter inte knas.. jag har ju också varit "kär" i killar bara att det inte funkade. Jag var bs fram till för 4 år sen. Då kände jag att det fick vara bra..jag tände inte längre. Nu finns det ingenting som skulle få mig att vara med en kille igen. Så testa så du vet. Det finns ju dom som bara attraheras av tjejer men aldrig skulle kunna ha sex eller ett förhållande med dom. Det är många som sagt till mig att dom tror att dom är bs men aldrig varit med en tjej. Jag har sagt varje gång...testa så får du se annars vet man inte säkert. | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2009-09-05 00:32 | |
![]() | <----torsk på macka ;))) | |
Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-09-05 00:34 | |
![]() | bra du kunde ta det så*S*men shit vad pinsamt för henne,,,hon ligge rnig nu å har svårt å somna,kanske =P | |
Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-09-05 00:34 | |
![]() | mäh,ligger nog* ska det ju stå =/ jisses | |