Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 18 563 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Telekinetisk | 2011-01-02 22:51 | |
![]() | Håller med numsan och LadySol, att det är svårare för män är även ett biologiskt förklarbart fenomen. Monogami är inte normen i djurriket, utan de starkaste hannarna får tillgång till de flesta honorna, och detta återspeglas även i mänskliga sexuella relationer. Ett fåtal killar har många tjejer, vilket gör att män med låg status tenderar att inte få nån alls. Ur ett evolutionärt perspektiv är det ju också vettigt, de starkaste generna skall ju föras vidare, och då en ensam alfa-hanne kan bli far till väldigt många barn är det ju logiskt för honorna att vara mer kräsna än männen. Minns att jag även läste en undersökning som visade att om kvinnor visas foton där de får gradera en mans utseende mellan 1 och 5, kommer genomsnittet hamna signifikant lägre än männen som hamnade mer eller mindre exakt på 2.5. Detta fenomen kan även observeras i "hur het är personen ovan"-tråden :D (Eller så är jag bara bitter för alla mina 1:or haha) Jag har också en känsla av att det Yonderboy nämner är relaterat till att män i undersökningar tenderar att överdriva antalet erövringar och det motsatta för kvinnor :) Antingen det, eller så har vi en epidemi i homosexualitet bland män, haha. | |
| Mikael | 2011-01-02 22:55 | |
![]() | Jag skulle vara sjukt nöjd med en enda erövring. | |
| Telekinetisk | 2011-01-02 22:56 | |
![]() | That makes two of us, buddy :) | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2011-01-02 22:57 | |
![]() | den inställningen får mig att misstänka att det sista du eg är inne på är att just erövra istället väntar du på att bli erövrad kanske? william erövraren var kanske het btw. lite ot kanske men ändå. | |
| numsan | 2011-01-02 22:58 | |
![]() | Jag håller verkligen inte med om i princip ett enda ord ur Telekinetisks inlägg. Däremot tror jag definitivt inte att det är rätt tråd att börja diskutera genusteori. Ska det göras så är det nog bättre att göra det i en separat tråd då en sådan kan bli ganska hätsk. | |
| Locomondo - Ej medlem längre | 2011-01-02 22:58 | |
![]() | Flikar in med en intressant iakttagelse ang "ligga-debatten" ovan =) www.epiclosers.com/l...16 -1-0-480 | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-01-02 23:03 | |
![]() | Man behöver bara se sig omkring när man går ut för att inse att det finns någon för alla. :) | |
| Mikael | 2011-01-02 23:03 | |
![]() | ramsay: Var nog fan huvudet på spiken. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-01-02 23:03 | |
![]() | Locomondo - Ouch. *haha* | |
| numsan | 2011-01-02 23:06 | |
![]() | Locomondo - den där gamla klychan har väl varit runt oerhöt länge. Anser fortfarande att sån sexistisk skit inte hör hemma i den här tåden. Och jag vet att jag var del av anledningen till att det började diskuteras så FAIL på mig. | |
| Locomondo - Ej medlem längre | 2011-01-02 23:07 | |
![]() | Numsan: Inte ta allt på sånt allvar, skratta och var glad istället =) Kram på dig | |
| lillsyrran_ - Ej medlem längre | 2011-01-02 23:12 | |
![]() | Haha. Njo, ligga-snacket kan kanske med fördel tas i "Ordlekar" i tråden "ligga, gifta, döda". ;D Här matchas ju folk ihop för fika på sin höjd. Här är det ju själamöten det handlar om. <3 :) | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2011-01-02 23:14 | |
![]() | är det? oj då får jag nog utgå... snacka slampigt, dela dela sin själ med någon. är ni inte rädda om ert anseende vänner? | |
| Lillstölla | 2011-01-02 23:21 | |
![]() | Nej för fasen, desperationen vet inte gränser så satsar både själv och hjärta vet du :P | |
| numsan | 2011-01-02 23:21 | |
![]() | Locomondo - här skrattas minsann ingenting. Gravallvarligt ska det vara! =) Fast.. skämt åsido så skrattar jag inte åt sexistiska skämt. Lika lite som åt rasistiska eller homofobiska eller dylikt. Jag tycker att det är ganska smaklöst. Men sån är jag. En kram får du dock mer än gärna. Kramar är jag bra på. Lillsyrran - ja, visst är ligga, döda, gifta sig med-tråden exemplarisk för såna diskussioner! =) ramsey - jag försöker också undvika att ge bort min själ. Läskigt! | |
| lillsyrran_ - Ej medlem längre | 2011-01-02 23:26 | |
![]() | 2011-01-02 23:14 ramsay. Hur orolig blev du på en skala? *l* | |
| lillsyrran_ - Ej medlem längre | 2011-01-02 23:29 | |
![]() | numsan Just. :) Eller sen kan vi öppna några nya trådar. :) Möjliga trådnamn: 1. Vem vill ligga med vem? 2. Vem vill gifta sig med vem? Hahhaa :D | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2011-01-02 23:30 | |
![]() | mkt! men nu verkar kött och intellekt också duga i tråden, så jag är på igen:) | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2011-01-02 23:31 | |
![]() | hur het är personen över tråden hette ursprungligen hur mkt vill du ligga med personen över det gick i 30 sekunder eller så. men pröva gärna! | |
| lillsyrran_ - Ej medlem längre | 2011-01-02 23:32 | |
![]() | M.a.o, ordningen är återställd. :)) - Ibland går det relativt smärtfritt att göra det. ;) | |