Spelrum
| Giraffen | 31 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 49 |
Mobilspel
| Pågående | 19 004 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Nattrafn - Ej medlem längre | 2013-11-17 02:55 | |
![]() | Det kanske inte är tillräckligt om man har viss typ av bröst? Eller så är det fattiga kvinnor som bara har råd med en rulle tejp och inte en sport-BH. | |
| fulsnack | 2013-11-17 03:17 | |
![]() | För att BH:n inte ska synas under tajta klänningar, eller för att hålla dem på plats i djupa urringningar. Och så vidare. | |
| fulsnack | 2013-11-17 03:21 | |
![]() | Den här sömnen verkar aldrig infinna sig. Jag har legat här och väntat på den i 4,5 timme. Förgäves! | |
| hfranke | 2013-11-17 07:24 | |
![]() | Hinken, kan jag inte få objektifiera den här killen, snälla... Jag tror för övrigt att han inte ens tänker på om mina ben är rakade eller ej just nu. Vilket osökt får mig att vilja göra en fullständigt ovetenskaplig undersökning bland er killar som hänger här i forumet! Jag får nämligen för mig att ni som är yngre, säg. ..typ under 25-30 år, är betydligt mer känsliga för om tjejer är rakade (pratar både ben, armhålor och kön) medan killar som är lite äldre inte bryr sig lika mycket. Jag menar inte att ni behöver redovisa era egna preferenser, men tror ni samma sak som jag, rent generellt? Jag ser på min egen dotter, som sliter hyveln betydligt mer äntvad jag gör, och undrar om det möjligen är killarna som påverkat oss, eller om det är vi själva som fått för oss att vi ska vara släta som babyarslen överallt? | |
| hfranke | 2013-11-17 07:25 | |
![]() | Och samtidigt som jag tyckte på 'posta' så inser jag att detta ämne säkert stötts och blötts i trådar genom åren, men jag orkar inte leta. | |
| corlini | 2013-11-17 08:08 | |
![]() | jag tror det är mera något vi fått för oss än vad det är männen som tycker fast håriga kvinnoben och armhålor är lite äckligt ifs. i övrigt verkar det bli en riktig kanondag, himmeln är klarblå solen redan stark och det är helt vindstilla | |
| kajix | 2013-11-17 08:23 | |
![]() | det enklaste är väl om ni kvinnor visar upp er orakade och rakade åsså får vi rösta. | |
| kajix | 2013-11-17 08:42 | |
![]() | det viktigaste med judas priest är de duellerande gitarristerna och rob halfords röst. british steel är deras bästa album. vilket är naturligt eftersom det är bästa skivan nånsin av någon. | |
| XinXau - Ej medlem längre | 2013-11-17 08:44 | |
![]() | Pappa säger Screaming for vengeance..... | |
| A W K - Ej medlem längre | 2013-11-17 10:41 | |
![]() | "håriga kvinnoben och armhålor är lite äckligt" Sämsta kommentaren någonsin? | |
| hfranke | 2013-11-17 10:58 | |
![]() | Finns ganska mycket som jag tycker är äckligare faktiskt. | |
| pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-11-17 11:04 | |
![]() | Det mysiga tog slut ungefär kl 07.00. Strömlös med hemmanet som ett plockepinn. SItter hela familjen på sjukan och lånad dator. Sonen och jag behövde ett nytt lösenord för skype. Ta snuskhummer, sa jag. Nej, jag tar Bajs666, sa han. Sjuk släkt vi är. Ha en skön söndag, friends! | |
| hfranke | 2013-11-17 12:27 | |
![]() | Skönt att ni är sjuka på sjukan då :) Låter trist med strömlöst och jävligt. Hoppas det reder upp sig snart! | |
| Nattrafn - Ej medlem längre | 2013-11-17 14:17 | |
![]() | Jag tror mer att det är de unga kvinnorna själva som inbillar sig att de måste raka sig. De blir hjärntvättade av att se på MTV, o.s.v. Deras förebilder, i form av bekräftelsekåta och trasiga unga kvinnor, modifierar ju sina kroppar in absurdum för att känna sig åtråvärda. Jag skiter fullständigt i om en kvinna är rakad eller ej. Hon gör som hon själv behagar. | |
| Nattrafn - Ej medlem längre | 2013-11-17 14:19 | |
![]() | Vad jag tycker är ganska irrelevant dock, om man är ute efter att sammanställa en målande bild. Jag faller sällan in i majoritetens fack. Jag upplever att många andra unga män är betydligt mer petiga med sådant, än vad jag är. Kan det bero på att jag är bonnunge? | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-11-17 14:20 | |
![]() | Tur att man har gelehallon till tutts så man slipper tejpa ;-P | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-11-17 14:21 | |
![]() | huden känns ju lenare när man är rakad. Jag föredrar själv att raka mig om jag är intim med någon. Vill ju inte att det ska kännas strävt för den andre liksom... | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-11-17 14:22 | |
![]() | De är bra att du inte är petig nattis <3 jag är inte heller så petig vad gäller killar. Duscha, borsta tänderna och rena underkläder, så är allt bra sen | |
| Nattrafn - Ej medlem längre | 2013-11-17 14:23 | |
![]() | Den andre är sannolikt hårig själv och borde således inte märka om du är len eller ej, i någon större utsträckning? | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-11-17 14:24 | |
![]() | jo, men om den smeker låret t.ex.... | |