Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 4 |
| Inloggade | 7 |
Mobilspel
| Pågående | 19 243 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Pottränad - Ej medlem längre | 2011-04-04 18:11 | |
![]() | Fortsätt istället med det tråden är till för... | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-04 18:12 | |
![]() | Lustigt att den uppmaningen skall komma från dig. | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2011-04-04 18:13 | |
![]() | Du tycks inte vara det minsta less på att diskutera, Sylvia :) | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-04-04 18:18 | |
![]() | Snark | |
| promenad - Ej medlem längre | 2011-04-04 18:18 | |
![]() | pottan: vad gör du i denna tråd! | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2011-04-04 18:18 | |
![]() | Men jag är väl var fan jag vill. Jävla tjat. | |
| promenad - Ej medlem längre | 2011-04-04 18:28 | |
![]() | Jag menar att du inte lyssnar på BB. | |
| giraffspan | 2011-04-04 18:30 | |
![]() | Eftersom du tycker att vi varit taskiga och så tycker jag att du ska anmäla de enskilda inläggen. För som du gör nu är att du enligt mig förstör TRÅDEN och diskussionen när det i själva verket är inlägg du stör dig på. Jämför med att straffa en hel skolklass i stället för enskilda elever som gör något fel. | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2011-04-04 18:32 | |
![]() | Men fortsätt med BB-diskussionerna då! Jag har redan sagt det, men ni verkar tycka att det är roligare att tjafsa. Inte mitt fel. | |
| promenad - Ej medlem längre | 2011-04-04 18:36 | |
![]() | » promenad: VA, CP, CV (12+28+81=121). | |
| giraffspan | 2011-04-04 18:52 | |
![]() | Mest för att diskussionen ska återgå till Big Brother. 1) Tror ni att det är risk att någon mer plockas ut från Big Brother den här säsongen eller kommer alla att klara det tills de blir utröstade? Jag tror att den som ligger mest i farozonen för att plockas ut är Katerina och Annie. I Annies fel tror jag att hon i allt sitt analyserande av sig själv och andra kan få för sig en hel del till slut och se "ondska i allla och allt som händer". Katerina mer för att jag tror att hon kan bli kvar väldigt länge och att det då blir mer "up and downs". Jag har för övrigt funderat över en annan sak, hon äter ju medicin. Men är inte "all" sådan medicin något man inte ska ta i samband med alkholintag? Har det uppmärksammats på något sätt? Det i så fall olämpliga med det alltså. Om någon däremot bryter för mycket mot reglerna och åker ut därför tror jag att Rodney och Gurkan ligger värst till. 2) Vem kommer Sonia nu att söka sig till? Det skulle inte förvåna mig om det faktiskt blir till Katerina. För Katerina gillade ju inte alls Roza först men sedan blev de ju så "bundisar". Madde tror jag inte på för hon vill nog inte ha en till "åskådare och deltagare" till sina mysiga stunder med Patrik. 3) Vill ni ha in någon mer joker? Det vill INTE jag för jag tycker att vinnaren ska vara någon som verkligen varit länge i huset och inte någon som kommer in nu. Detta säger jag trots att jag genom åren har hållit på två jokrar.--- som faktiskt vann respektive säsong. (den norska handbollsspelaren samt Danne) | |
| demoniac | 2011-04-04 19:07 | |
![]() | Sonia hänger nog på Rodney nu... Kanske... Hon verkar lite småbetuttad i honom! Jag tror att Katerina, som ju faktiskt stabiliserats mycket i det sista, kommer till att bli ännu "stabilare" nu när Vanessa åkt ur... Synd, jag vill att hon ska bete sig som i början så hon kan åka ur nån gång! Nej jag vill inte ha in nån mer nu men det kommer säkert! Eller så kommer någon tillbaka?? Har det inte varit så förr?? Har för mig att Benjamin (om någon kommer ihåg säsongen med honom, Marie Picasso, Peter o Alex?!) kom tillbaka...?? Förövrigt tycker jag den säsongen var den bästa! =) Jag tror Gurkan vinner hela skiten i år! | |
| le-lou | 2011-04-04 19:14 | |
![]() | jag vill ha in en joker :) tror att Gurkan kan vara en vinnare jag också! | |
| giraffspan | 2011-04-04 19:24 | |
![]() | Hur ska den jokern vara le-lou? | |
| le-lou | 2011-04-04 19:31 | |
![]() | vild och rolig tycker jag. det behövs fart i huset, nu förtiden känns det som de går runt i tofflor och käkar ägg mest. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-04 19:35 | |
![]() | Vild, rolig, skitsmart (med BB-mått mätt) och rak - så att personen kan utmana rådande grupperingar och strukturer. Man eller kvinna spelar ingen roll. :) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-04 19:39 | |
![]() | Gärna skitsnygg och med massa pondus men totalt ointresserad av att uppvakta eller bli uppvaktad av någon i huset. Mogen utan att vara tråkig. Det vore nåt! :) | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2011-04-04 19:58 | |
![]() | Jag har inte tid. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-04 20:16 | |
![]() | Ha ha! Så synd. :) | |
| giraffspan | 2011-04-04 20:25 | |
![]() | Nu har inte jag sett kvällens program och har ju inte 24/7, men om det inte hänt något nu så är ju Martin och Sara fortfarande i kategorin "gillar varandras sällskap och myser lite men inget sex". Sådana relationer har ju funnits i några andra omgångar också. Tänker främst på Stefan och Carro och med reservation att de kanske gjorde lite mer Anton och Carina. Någon som vet hur det blev med deras kontakt sedan? | |