Spelrum
| Giraffen | 33 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 28 |
| Inloggade | 62 |
Mobilspel
| Pågående | 20 450 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| jonaker | 2008-05-17 17:47 | |
![]() | jeanstrick? Är det samma som kalsongryck? | |
| mackz_ | 2008-05-17 17:49 | |
![]() | nej, det är när en tjej klämmer in sig i ett par storlekar för små jeans o sen när de åker av blir man en smula förvånad... | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-05-17 17:54 | |
![]() | Jag tycker att de amerikanska siamestvillingarna som valde att inte operera isär sig hade en poäng: Why fix what ain´t broken? Sade de med glada stämmor :) De löste också sexlivet genom att lägga en filt över huvudet på den tvilling som inte hade pojkvän, när den uppvaktade tvillingens pojkvän kom på besök. Jag tror på kreativa lösningar som inte kräver operation. Det är nog svårare åt andra hållet också. Att få tillstånd att helt operera bort friska bröst av estetiska skäl eller försöka linda dem hårt utan att skada dem. Hmm... Det måste nog till många lösningar innan alla kan känna att de duger som de är. För att inte att älska sig själv är en dödssynd. Det ligger inte alls i tiden att älska sin nästa utan kravet på att känna sig lyckad och duglig verkar vara oerhört stort. | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-05-17 17:54 | |
![]() | mackz_: Du tänker inte på kameltå, månne? | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-05-17 18:05 | |
![]() | Jag har sagt det innan, det är new ages fel. Amen Budalv. | |
| dVb - Ej medlem längre | 2008-05-17 18:08 | |
![]() | Silikon är väl helt upp till var och en?.. Dock tragiskt när tjejer gör det och sen ska se ut som tjejerna i SLitz, Moore och FHM m.m | |
| Miss_jk | 2008-05-17 18:18 | |
![]() | upa: Det beror väl helt på vilken bh man har och varför? Enda anledningen till att jag använder bh IBLAND är för att det förhindrar "guppet" som blir när jag promenerar. Hade jag inte tyckt att sport-topp var obehagligt så hade jag hellre haft det. M.a.o. jag använder inte bh och/eller push-up för att forma brösten, utan helst av allt har jag bara ett tight linne så att det inte guppar för mycket. | |
| Grymming | 2008-05-17 18:20 | |
![]() | finast utan bh! | |
| Miss_jk | 2008-05-17 18:20 | |
![]() | Precis min åsikt också. | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-05-17 18:23 | |
![]() | Eller hur Grymming?! Så har det konstaterats i en tidigare brösttråd att kvinnans svar på mannens erektion nämligen är bröstvårtans erektion, (som lustigt nog även mannen har). Hur bättre visa sitt gillande än att bära tunnt linne? | |
| jonaker | 2008-05-17 18:25 | |
![]() | Vad säger Redbaron som startade tråden och har sammanlagt ett (1) inlägg. | |
| ordvältaren - Ej medlem längre | 2008-05-17 18:26 | |
![]() | Jag tror inte riktigt de båda går att jämföra, däremot svullnar ju kvinnornas paket upp på liknande sätt som mannens, så varför inte lägga jämförelsen under bältet? | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-05-17 18:26 | |
![]() | upa, skulle man kanske rent av ställa små bål i ordning för new age-prästinnorna som tutat i oss att vi ska skämma bort oss med salvia, lägga bergskristaller i bh:n och skita i andra? | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-05-17 18:27 | |
![]() | Jag gillar inte den slutsatsen. Det innebär ju att man får ofrivilligt stånd framför sin mamma då och då beroende på väderlek och andra faktorer. Stackars mamma. | |
| ordvältaren - Ej medlem längre | 2008-05-17 18:27 | |
![]() | Jag ställer mig helt klart bakom häxbränning i de fall man kan bevisa att personen är i maskopi med djävulen | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-05-17 18:30 | |
![]() | Haha! Vems slutsats var det förresten? Jag tänker på Bara bröst i badhustråden, där ditt, mitt och Bergarn1:s trippelförlovning ägde rum. Hängde inte riktigt med på satserna eller förlovningarna, men om vi dumpar Bergarn1 är jag beredd att svära över min mammas bara bröst. Idag har mamma på sig en tröja som det står Dirt på utan bh under. I hennes fall gör ordvalet större skillnad än eventuellt silikon, eller bh hade gjort. Det hon behöver är en stylist, annars är hon mkt fräsch. | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-05-17 18:33 | |
![]() | Jag väljer hellre att skylla alla otrevligheter på Bergarn. Var det förresten i badhuset han friade? | |
| diffdiff | 2008-05-17 18:33 | |
![]() | Upp till var och en. Men personligen har man ammat ett barn och är nöjd ändå. Visst hade jag gärna haft lika stora som jag hade innan jag fick barn. Men lägger inte in silikon koksalt gele ell ngt annat ändå. Tror på att man mår bäst av att försöka acceptera sin kropp som den är. Mår man dåligt ell har drabbats av bröstcancer så förstår jag om man väljer att sätta in ngt. Men jag gillar mina små söta bröst | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-05-17 18:33 | |
![]() | ordvältaren: Kan du tänka dig att hjälpa till med jakten på den som kom på att femtioåriga kvinnor ska unna sig själva att tatuera in lekande delfiner i sina söndersolade urringningar i femtioårspresent åt sig själva -istället för att bjuda sina barn på en god middag? Ska SPA-ägarna skonas? | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-05-17 18:36 | |
![]() | upa, ursäkta stavningen, blev lite exalterad. Det heter kanske inte ditt och mitt förlvoning, men du förstod nig. Nja, det var i en annan tråd, men jag antar att vi tre träffades i Badhustråden? Badhus är ju raggningsplatser, har du fortfarande inte förstått det? | |