Spelrum
| Giraffen | 61 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 28 |
| Inloggade | 91 |
Mobilspel
| Pågående | 19 815 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| nina73 - Ej medlem längre | 2006-04-24 22:55 | |
![]() | Lilla Joh.. jag håller med dig.lite, men det handlar ju mkt om ekonomin åxå tyvärr....själv så stannar jag hemma m ungarna... men "gråter " när lönen kommer... jag vill smutskasta peronalchefen på akuten i östersund just nu , | |
| Spyan | 2006-04-25 14:13 | |
![]() | alla dom som inte plockar upp bajset efter hunden. ligger drivor med skit på trotoaren ibland.... och alla de som har sina hundar lösa i vasaparken till exempel. det finns en rastgård! min stackars vovve blir vettskrämd när det rusar fram en dobermann som vill leka.... | |
| Pekkis | 2006-04-25 14:16 | |
![]() | Jag håller med spyan. Är man ute och promenixar med sina missar i godan ro, så kommer en bestialisk tax flygande, skäller och bjäfsar och katta min blir skiträdd. Varpå tax-djävulens mamma säger "Det är ingen fara, vi har katt hemma". Öh ja, men min katt har ingen hund hemma!! Perkele. | |
| Lady redhead - Ej medlem längre | 2006-04-25 17:25 | |
![]() | Juat nu spyr jag på att min mobiloperatör täcker Albanien men inte min lägenhet i centrala Göteborg | |
| molla | 2006-05-13 19:03 | |
![]() | Bästa Lelou! Det är en aning förvånande att Du utan att blinka drar alla "dagisfröknar" över en kam.. Skulle Du själv vilja bli bedömd som en klon med identiska egenskaper i DITT yrke? Jag har jobbat på dagis i 30 år och har träffat på en del tråkiga kolleger- Själv är jag dock genomtrevlig och har ett öppert sinne för t. o. m. fnoskiga föräldrar...Jag säger inte att just du är en sån men är det inte så att vi är människor allihopa med våra diverse tillkortakommanden OCH fina egenskaper. Om du har försökt göra ironiska och tillspetsat roliga inlägg i frågan så är det tyvärr bortkastat på mig för jag tappade humorn 1978 kl. 11.46!!!! | |
| AnnikaP - Ej medlem längre | 2006-05-13 19:26 | |
![]() | Jag spyr på Bobbys mamma och hennes pojkvän =( | |
| Kaktussmajl5 - Ej medlem längre | 2006-05-13 21:13 | |
![]() | Jag spyr på busschaufförer för det första. Javisst, att skjutsa människor hit och dit dagligen kan få temprametet att hetta till. Men det ska inte gå ut över kunderna, vilket det oftast gör. För det andra spyr jag på Anders S Nilsson och TV-programmet parlamentet. Plumpa skämt håller inte längre, och det är det som parlamentet i stort sett bygger på nu förtiden. Usch för det säger jag bara. Och sist men inte minst spyr jag på Lars Ohly. Rött är uteslutet i år. | |
| mirola - Ej medlem längre | 2006-05-13 22:02 | |
![]() | håller me.... AnnikaP.... spyr på Bobbys mamma o hennes pojkvän o må dom ruttna i mina spyor!!!!!!! | |
| Scandal - Ej medlem längre | 2006-05-13 23:44 | |
![]() | Jag spyr på Stureplan med dess förödande kupongfester som tar musten ur en för flera dygn framåt! =/ | |
| blacky - Ej medlem längre | 2006-06-16 23:41 | |
![]() | jag spyr på alla feta gubbar som går in i livsmedelsaffärer ibara shorts utan linne eller t-shirt. | |
| dyslktisk | 2006-06-17 11:59 | |
![]() | Jag bara spyr, jag har just druckit frukost.. | |
| lelou - Ej medlem längre | 2006-06-17 12:27 | |
![]() | Bästa molla jag spyr på dagisfröknarna som yrkeskår efter mina erfarenheter. liksom nån som blivit biten av en schäfer spyr på schäfrar. Jag spyr inte på dig personligen. Vill nån spy på folk som älskar hårdrock så tar jag inte illa upp för det. | |
| joelxy79 | 2006-06-17 14:59 | |
![]() | Jag kastar upp i motvind och ler som en fotomodell | |
| nina73 - Ej medlem längre | 2006-06-17 15:40 | |
![]() | jag spyr på fotbollsVM.. och vill spy på trean, som köpt rättigheterna till hockeyVM orättvist !!! | |
| smurvlan | 2006-06-17 23:27 | |
![]() | jag mår illa, så jag spyr på besserwiessrar ( nu ska väl nån kommentera hur ja stavade oxå) Åsså vill jag passa på att kräkas på lögnare och själviska bullar här i världen!!! BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ !!! | |
| Factotum - Ej medlem längre | 2006-06-18 18:56 | |
![]() | jag vill analvomera på alla jävla gnäll kärringar som sitter hemma på sina feta arslen heeeela dagarna och skriver i sina dagböcker på internet om hur satans synd det är om dom och vilka symptomer deras senaste sjukdom har, visst jag behöver inte läsa det dom skriver, men det är bränsle för min vrede och ur min vrede föds mitt hat och tack vare mitt hat arbetar jag bättre | |
| Döbelnsgatan - Ej medlem längre | 2006-06-18 19:43 | |
![]() | Från SVT(faktiskt)-studion i VM: Anna Pojhanen, inte bara hennes frustrerande enerverande röst utanbara hennes totalt poänglösa kommentarer som ej ger någonting.. Det kan låta någonting i stil med "Brasilien gör många mål, därför vinner dom"... Man tycker; det där kunde jag ha räknat ut själv...? hmm.... | |
| myran_64 - Ej medlem längre | 2006-06-18 21:00 | |
![]() | jag spyr på folk som inte kan läsa HELA den annons man satt ut, utan ringer och frågar om det som står i slutet eller mitten av annonsen och sen säger att dom inte vill köpa/ det passar inte/ det var inte vad jag tänkt/det kunde du skrivit tidigare i annonsen osv osv. Och när dom frågar på bruten svenska om det går T-bana eller pendeltåg, hit när jag talat om i annonsen vart och i vilken by jag bor... *uurrrkkk*.... | |
| västgöten - Ej medlem längre | 2006-06-18 21:04 | |
![]() | håller med döbelsgatan ang anna pojhanen..den rösten + lika karismatisk som ett skoställ..brrr! var kristina lugn å maud olofsson upptagna? | |
| Snittgurka | 2006-06-18 21:11 | |
![]() | Blir du mindre spysjuk om folk talar klingande ren svenska, myran? | |