Spelrum
| Giraffen | 42 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 66 |
Mobilspel
| Pågående | 19 687 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Miss_jk | 2008-07-07 16:00 | |
![]() | Vilket rakvatten han använder skiter jag i, bara han luktar fräscht. Inte svett eller stekt bacon, utan bara helt enkelt att han luktar rent. | |
| Imbattibile - Ej medlem längre | 2008-07-07 16:01 | |
![]() | Stekt bacon haha Men jag anser ska man lägga pengar på hygien ska man köpa bra grejer, billiga produkter stinker skit och är verksamma i typ 2 minuter | |
| Imbattibile - Ej medlem längre | 2008-07-07 16:01 | |
![]() | Armani White är de bästa | |
| Imbattibile - Ej medlem längre | 2008-07-07 16:02 | |
![]() | I parfymväg | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-07-07 16:04 | |
![]() | så länge det inte stinker/luktar stark utan rent som Miss_jk skriver så är jag med nöjd... dyra produkter kan ofta vara vääldigt framträdande och då snurrar det i huvudet och känns i luftrören kan jag säga... Men självklart kan detta passa in på billiga produkter med... Man ska försöka hitta en doft som stämmer överens med ens naturliga.. då brukar det fungera bäst :) | |
| Miss_jk | 2008-07-07 16:05 | |
![]() | Ja, jag håller med om att de billiga grejerna inte sitter särskilt länge, men jag menade bara att det liksom inte spelar någon större roll om det kostar 1 000 eller 500, bara han luktar rent. | |
| jeehunmoon | 2008-07-07 16:12 | |
![]() | erki, skoja inte om att inte ha stake, vissa har faktiskt inte det (5-alpha-reductase deficiency). Har någon sett Nip/tuck 4e säsongen där det nämns? Btw, Nip/tuck är för övrigt en av mina favoritserier, den mest ytliga serien man kan tänka sig. Har den gått för långt eller är vi för pryda i "lilla Sverige"? Rent och rent. Det är skillnad på rent och fräscht. Inte vill ni väl att man ska lukta Bliw-tvål vid halsen? eller?.... | |
| jeehunmoon | 2008-07-07 16:13 | |
![]() | 3e säsongen | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-07-07 16:15 | |
![]() | Hellre Bliwtvål eller tvättmedel än stinkande parfym, svett o dylikt :) | |
| jeehunmoon | 2008-07-07 16:19 | |
![]() | Jasså? Ok. Men vad tycker ni om Victoria's secret fenomenet? Sexiga underkläder för män, är det på gång? Haha, när jag tänker mig "sexiga underkläder för män" tänker jag osökt på tarzanrandiga tangas. är det det ni vill ha tjejer? | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-07-07 16:24 | |
![]() | asg! nää verkligen inte... ska det va tarzanrandiga tangas får ni (killar) väl börja med brasiliansk vaxning med... HAHA... nä, men ngn måtta får det väl va på det hela va? Hur långt ska man behöva gå och vem sätter egentligen upp skönhetsidealen? Killar, är det inte dags att ni sätter ner foten om ni tycker att det går för långt? det är väl ändå pga er som vi tjejer kladdar med diverse produkter och klär ut oss i diverse tygbitar som knappt existerar?.. kanske har jag fel... | |
| jeehunmoon | 2008-07-07 16:29 | |
![]() | Jag som trodde att ni ville ha små tygbitar, inte mer än nödvändigt så att säga, och sedan hålla ihop det med små snören som skär in i både det ena och det andra, framtill och baktill. Är inte det skönt? Sätta ner foten, jag gör det nu då. Jag vill faktiskt inte ha en miljardindustri för rövdeos. Inte heller vill jag ha tangas så jag hoppas att ni tjejer inte tycker att det är snyggt. Jag vill inte "behöva" köpa body mist. Tja jag skulle vilja slippa springa och gymma varje år när det är beachsäsong också. Kan ni inte börja tycka att lönnfeta människor är sexigare än rutor och svällande, definierade biceps? | |
| Miss_jk | 2008-07-07 16:29 | |
![]() | Sexiga underkläder på killar finns ju redan: vanliga boxers! Inte såna där slappa utan tighta boxerkallingar. Inget trams med tarzan och grejer! =) | |
| Miss_jk | 2008-07-07 16:30 | |
![]() | Jag tycker det är jättesexigt med lite mage! Jag vill ha en KARL, ingen pojkspoling som står och spänner sig framför spegeln. (Överdrivet, jag vet). Hår på kroppen är ett stort plus. | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-07-07 16:33 | |
![]() | Jag instämmer med dig Miss vad gäller boxers ;) sen vill jag inte ha för mkt hår på min karl, men lite visst :) Spännisar går fetbort!, om jag ska använda fjortisspråket.. sen e det ju snyggt med muskler... i mindre skala då :) | |
| Teppy | 2008-07-07 16:41 | |
![]() | Håller med dig Miss_jk i allt du skriver i denna tråden. | |
| jeehunmoon | 2008-07-07 16:42 | |
![]() | Tja det må finnas "sexiga underkläder" för män redan nu. Men då är det rent subjektivt vad som är sexigt. I VS fall har man alltså byggt upp ett helt sortiment med enbart sexiga, out of the box-underkläder. DET finns inte på herrsidan. Om/när det kommer, hur kommer kalsongerna och andra eventuella attiraljer se ut? Får stålsätta mig på svar till imorn, måste lägga mig, klockan är alldeles för mycket nu... Förresten, "fish net panty houses", fyller de någon funktion som inte vanliga strumpbyxor fyller? Låt nu inte den här tråden dö tills imorn. Det här var ju bland det bästa på länge på betapet IMO. Gonatt. | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-07-07 16:48 | |
![]() | Kan detta med "brist" på sexiga underkläder för män bero på att kvinns inte ser till kläder utan till mannen? jag menar... iaf tänder då inte jag på kläderna han bär (även om de kan hjälpa till att lyfta fram honom)... | |
| Miss_jk | 2008-07-07 18:29 | |
![]() | Ett axplock av alla "sexiga" underkläder för män som jag hittade... www.kroppsnara.se/pr...uc ts_id=39 www.kroppsnara.se/pr...ct s_id=127 www.kroppsnara.se/pr...ct s_id=384 www.kroppsnara.se/pr...ct s_id=259 www.kroppsnara.se/pr...uc ts_id=92 | |
| Miss_jk | 2008-07-07 18:30 | |
![]() | Vad vill de säga med den röda pilen..? www.kroppsnara.se/pr...ct s_id=259 | |