Spelrum
| Giraffen | 24 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 12 |
| Inloggade | 38 |
Mobilspel
| Pågående | 19 602 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| The_Rob - Ej medlem längre | 2008-07-25 20:18 | |
![]() | Mitt försvann på torken. :-) | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-07-25 20:18 | |
![]() | Nattravn: Inte om du skall bota min paranoia :) The_Rob: Jo, jag glömde valrossmustachen hemma innan jag tog kortet, samt att det inte syns på bilden att jag lyssnar på Ulf Lundell ;) | |
| The_Rob - Ej medlem längre | 2008-07-25 20:20 | |
![]() | Ja, Ulf Lundell kan verkligen få en att tappa hakan fullständigt. :-D | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-07-25 20:20 | |
![]() | Stilig_karl: Är det bvra elelr dåligt om du blir botad? | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-07-25 20:21 | |
![]() | bra eller dåligt* | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-07-25 20:25 | |
![]() | Precis, man ska vara rädd om sina egenheter. Som paranoia och sånt. | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-07-25 20:26 | |
![]() | Nattravn: Det var en svår fråga. Det är lite som att välja mellan att "ta det blå eller det röda pillret" tror jag iofs. Men den åsikten hör till stor del ihop med min paranoia. Så jag vet inte... Vad tror du? The_Rob: Kanske Ulf Lundell skulle kunna gå in i kategorin "griniga gubbar". Har ett tydligt hora/madonna komplex och är inte sen att "vara den som är den". Finns flera såna fina gubbar, som inte är lika fjolliga som jag :) | |
| The_Rob - Ej medlem längre | 2008-07-25 20:28 | |
![]() | Stilig_karl: Men lilla gumman, nu har du väl kissat på dig fullständigt. Saknas pojkvän? | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-07-25 20:28 | |
![]() | Stilig_karl: Jag tror att om du är bra på att bemästra och anpassa din paranoia så kan den vara ett spännande litet tillskott i vardagen. Som nu t ex, när du får mig till en spionernade mullvad, när jag är en oskyldig fågel. Har aldrig ens flaxat över dig och bajsat på dig. | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-07-25 20:29 | |
![]() | The_Rob: Bra Ulf Lundell imitation :p | |
| The_Rob - Ej medlem längre | 2008-07-25 20:30 | |
![]() | ;-) | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-07-25 20:34 | |
![]() | Nattravn: Jag kanske bara försöker skämta bort mina farhågor :s. Men det är klart att jag inte skulle anklaga dig för att vara annat än en oskyldig fågel (trots min svanfobi). Men jag sover alltid med ett öga öppet, alternativt inte alls. Så om någon försöker bajsa på mig, får jag det antingen i ögat eller så hinner jag undvika det. | |
| The_Rob - Ej medlem längre | 2008-07-25 20:35 | |
![]() | Brunöga, någon? | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-07-25 20:37 | |
![]() | Stilig_karl: Fler borde sluta sova så slipper man bli arg för att man vaknar av diverse orsker. Jag skulle vilja lära mig sova med ett öga öppet, det låter coolt. Borde man befinna sig i nån slags halvdvala. Not alive, nor dead, liksom. | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-07-25 20:44 | |
![]() | The_Rob: sssch, akta dig så du inte blir anklagad för att snacka porr. Därmed kan också trådskaparen bli anklagad för att ha uppmanat till det, och det vill vi ju inte... Nattravn: Befinner mig i en ständig halvdvala. Det är så samhället vi ha mig, men jag kämpar för att komma ur det. Om du har känt likadant så går det att kanalisera till någon sorts ständigt tillstånd av att vara vaken. Det är dit jag vill nå, men än så länge får jag ligga i ständig "stridsposition". | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-07-25 20:44 | |
![]() | Stilig_karl: Samhället ist evilness! | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-07-25 20:48 | |
![]() | nattravn: Och Oprah Winfrey är dess drottning! | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-07-25 20:49 | |
![]() | Case closed. | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-07-25 21:00 | |
![]() | Jag känner mig mer redo att diskutera huvudinlägget nu. Jag vet ju vart de kommer ifrån!! En hemska dag på jobbet alt en tråkig dag med arbetslöshet! | |
| The_Rob - Ej medlem längre | 2008-07-25 21:03 | |
![]() | Vad kommer från en dålig dag på jobbet alt. en dag med arbetslöshet, trådskaparens inlägg eller de griniga gubbarna? | |