Spelrum
| Giraffen | 23 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 14 |
| Inloggade | 38 |
Mobilspel
| Pågående | 19 649 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Jankster - Ej medlem längre | 2008-08-02 09:40 | |
![]() | Jag har kvitterat ut en digitalbox och dessutom köpt till några extra kanaler från min digitaltv-leverantör. Kanske verkar lite skumt iochmed att jag inte har någon tv men det är väl mitt problem om jag vill prenumerera på onödiga tjänster? | |
| Lobotomy | 2008-08-02 09:48 | |
![]() | Jag köpte en ny lägenhet och höll på för fulla muggar att renovera då det ringde på dörren... vem var då där? jo, en tvpejlare, han undrade om jag hade tv, så jag sa nej, och du är välkommen att titta in och släppte in han. Jag hade en stege, en stol, en klockradio i hela lägenheten... vad händer två veckor senare?, det dimper ner ett brev från kiruna där jag precis har anmält mitt tv-innehav... Jag har ringt till dom 5-6 gånger och påpekat att jag inte har tv, men räkningarna dimper ner än, 3 år senare, men fortfarande på bara 512 kronor, och ingen påminnelse eller ökat belopp... Jag HAR ingen tv, bara datorer och en projektor (utan tv tuner)... | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-08-02 09:52 | |
![]() | Lobotomy, de kanske tror att de kan lura i en turban-nisse vad som helst. | |
| Jankster - Ej medlem längre | 2008-08-02 09:54 | |
![]() | Lobotomy du kan när som helst ringa och avanmäla ditt tv-innehav. Jag råkade ut för exakt samma sak. (nästan iallafall jag sa att jag inte var hemma och att jag själv var min kompis, tv-pejlaren skrev i brevet att "kompisen sagt att jag hade tv".) jag fick betala en räkning men efter det ringde jag och sa att jag gett bort min tv och har sedan dess inte öppnat dörren för okända människor. Har inte heller fått fler räkningar. | |
| Bitte - Administratör | 2008-08-02 09:55 | |
![]() | sv.wikipedia.org/wik...TV -pejling sv.wikipedia.org/wik..._i _Sverige Lite intressanta länkar och läsning kring ämnet Bitte | |
| ordprofeten - Ej medlem längre | 2008-08-02 11:39 | |
![]() | SannaKj, du behöver inte betala för saker du inte använder, det är bara att sluta :) | |
| Minta | 2008-08-02 11:54 | |
![]() | Hundskatten är avskaffad. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-08-02 12:02 | |
![]() | Minta - jag vet :P | |
| MissT | 2008-08-02 12:20 | |
![]() | Jag röstar för valfrihet. Jag vill inte ha SVT1, SVT2 eller SR så då borde jag inte heller behöva betala för det. Jag betalar för min digitalbox och boxerabonnemang för där finns de kanaler jag vill se. Det borde finnas ett filter som gjorde det möljigt att välja bort SVT och SR! | |
| -Lala-la | 2008-08-02 17:15 | |
![]() | Kan man välja bort skolan. Jag vill inte betala för den. | |
| -Lala-la | 2008-08-02 17:16 | |
![]() | Det är ju bara barnen som använder grundskolan. De borde betala speciell skatt för det. | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-08-02 19:40 | |
![]() | Är jag den enda här som frivilligt anmälde mitt tv-innehav? Har vidare skitit i att ställa in alla andra kanaler än 1 & 2:an, så om jag väl kollar på tv (som inte är så ofta) så har jag större chans att få ut så mycket som möjligt från mitt och andras bidrag till public service tv:n. | |