Spelrum
| Giraffen | 32 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 27 |
| Inloggade | 62 |
Mobilspel
| Pågående | 19 691 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| bitteberg | 2008-08-04 19:59 | |
![]() | aj då ...lät inte hoppfullt ! | |
| bitteberg | 2008-08-04 20:00 | |
![]() | jooo i norr har vi mycket skog.....finns säkert något bra ställe...men renarna får man som grannar då...vet inte om dom låter så mycket... | |
| fnittermajan - Ej medlem längre | 2008-08-04 20:17 | |
![]() | Ehheheeeee E Solu :))) | |
| Tommy 1979 | 2008-08-04 20:42 | |
![]() | fnittermajan: Jag skrev inte tre gånger i månaden, utan två eller tre gånger om året. Det är en viss skillnad. | |
| Silverin - Ej medlem längre | 2008-08-04 20:51 | |
![]() | Räknar lite lätt, låt oss säga att ett hus har: 5 våningar med 4 hyresgäster på varje våningsplan x 3 fester per person/år = 60 fester på årets 52 veckor. Då har jag inte räknat med huset till vänster eller höger. Inte heller huset mittemot eller bakom. Mycket fest blir det! | |
| Tess_80 | 2008-08-04 20:55 | |
![]() | Om man vill ha lite mer frihet så skall man nog satsa på att bo i hus där man inte stör sina grannar lika lätt om man vill sitta på uteplatsen och ta sig ett glas vin och prata med sina vänner. Själv bor jag i hyresrätt och jag längtar till den dagen då vi får bosätta oss i hus. Jag vill inte bli störd och inte störa andra. Jag är nog den dära tråkiga grannen som du anser men tack gode gud för att vi alla är olika och man måste respektera andra. När jag bodde i Tyresö så hade jag några så fruktansvärt jobbiga grannar som JÄMT spelade musik, dygnet runt, och inte respekterade andra för fem öre! Det slutade med att jag klagade i stort sett varje vecka, glasen i bokhyllan vibrerade tom så högt oväsen förde dem. Anledningen till att jag klagade var för att jag jobbade mycket nätter på den tiden och i vissa perioder kunde jag inte utföra mitt jobb ordentligt pga. att jag inte fick sova om dagarna. Nu gjorde inte hyresvärden nått TROTTS upprepade klagomål, både från mig och andra grannar. Summa sumarus, nej vill ni ha friheten att "parta" hur ni vill så förbered era grannar på det med att antingen sätta upp en lapp i trappen och prata med dem öga för öga. Tycker de att det är ok, fine men sätter de sig emot det så måste det respekteras. Hyr en lokal då eller nått. My opinion. //Tess | |
| Come_play - Ej medlem längre | 2008-08-04 20:55 | |
![]() | Ja, då är det bara att hoppas att inte alla hushåll utnyttjar sin "rätt" att festskråla tre gånger om året. :-) | |
| Snoosy | 2008-08-04 20:58 | |
![]() | Tess, var bodde du då ;) granängsringen ? ;) | |
| Tess_80 | 2008-08-04 21:00 | |
![]() | Snoosy: Japp! | |
| Snoosy | 2008-08-04 21:04 | |
![]() | Näst värsta stället i sverige förutom Brandbergen. Hur kunde jag gissa :D | |
| kockelikocke | 2008-08-04 21:04 | |
![]() | De är ju bara å aceptera....SLUTA FESTA OCH STÖRRA DINNA GRANNAR! /kocken | |
| Tess_80 | 2008-08-04 21:09 | |
![]() | Snoosy: Haha ja du har nog rätt :-) Varför tror du jag flytta tillbaka till mina rötter ;-) Nämen skämt och sido. Idag bor jag i ett litet hyreshus om tot. 10 lgh och nog skall ni veta att det har varit livat här med! Nu har de värsta paryprissarna flyttat men i höstas så ringde de på VARJE helg fredag och lördag och fråga om jag skulle med ut och festa....Drygt som fan! Inte nog med det så var dom alltid i min närmsta grannes lgh, både inne i den och ute på balkongen. Oerhört viktigt att man respekterar sina grannars åsikt ang. privata fester. //Tess | |
| fnittermajan - Ej medlem längre | 2008-08-04 21:13 | |
![]() | Mmm...jag vet vad du skrev, Tommy 1979. Jag skrev ponera, och tog ett eget räkne-ex..... | |
| Snoosy | 2008-08-04 21:13 | |
![]() | Tess,, Det finns bra ställen i Tyresö också, men granängsringen är för jävligt rent ut sagt. Tråkigt när man inte respekterar. helt klart. Festande jämt och ständigt är ingen som orkar med.. | |
| ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-08-04 21:42 | |
![]() | jag brukar ringa polisen | |
| Tess_80 | 2008-08-04 22:05 | |
![]() | Snoosy: Ha ha ja jag vet, Har bott i Tyresö i 10 år men flyttade hem till dalarna igen förra året. Har min lgh. i Trollbäcken kvar så ja, jag vet att det finns mycket bra områden i Tyresö med. :-) Vart i Tyresö bor du då? Vi kanske "känner" varandra :-) | |
| Snoosy | 2008-08-04 22:48 | |
![]() | Trollbäcken är en trevlig plats, mycket möjligt att vi setts nångång då, ute på gatan, i centrum, i bussen. Vem vet :) Känner dock inte igen dig på fotot :) | |
| Tångkrabban | 2008-08-04 23:48 | |
![]() | Det är inte alltid så lungt att bo i villa heller! Min grannpojke har varit mycket själv hemma i sommar utan föräldrar och då hålls det ofta "fest" både vardagar o helger. Det är varken ljudlöst eller trevligt som granne. En strid ström av trimmade moppar och skrålande gäng cirkulerar utanför, ungdomar skriker, kastar ölburkar och kissar ogenerat på min tomt. Så kan det vara att bo i villa! | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-08-05 00:04 | |
![]() | Ska man ha det lugnt ska man bo i ett torp. Får bli statsminister helt enkelt. | |
| fnittermajan - Ej medlem längre | 2008-08-05 00:48 | |
![]() | - och jag önskar att jag hette Anitra *suck* | |