Spelrum
| Giraffen | 17 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 4 |
| Inloggade | 21 |
Mobilspel
| Pågående | 19 525 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| TazzRat | 2008-08-14 19:36 | |
![]() | ordprofeten: Med tanke på hur många svampinfektioner, flytningsbesvär samt ph-rubbningar dagens kvinnor drabbas av, så ja. Tydligen är våra undre regioner skörare än din näsa. §;o) Att tvätta med vatten är säkert i de flesta omständigheter helt okej- men tvättar man för ofta kan nog även vatten rubba den naturliga balansen. Det är ingen överdrift TYVÄRR, utan sanningen är den att kvinnans underliv många är ett elände att ha att göra med. ...Som kvinna, dvs; har hört få män protestera mot att hantera dessa. §;oD | |
| ordprofeten - Ej medlem längre | 2008-08-14 19:39 | |
![]() | TazzRat, "Det är ingen överdrift TYVÄRR, utan sanningen är den att kvinnans underliv många är ett elände att ha att göra med" •Det kan jag faktiskt hålla med om, det är ju faktiskt kvinnans underliv som på många sätt styr den här världen. | |
| TazzRat | 2008-08-14 19:41 | |
![]() | ordprofeten: Åh. Tackar. Ja, män kan vara en aning enkelspåriga! §;ob | |
| ordprofeten - Ej medlem längre | 2008-08-14 19:43 | |
![]() | TazzRat, om bara kvinnor slutade utnyttja den svagheten hos oss skulle världen bli så mycket bättre. | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-08-14 19:48 | |
![]() | Jag skulle aldrig öht vilja beblanda mig med folk som tycker att jag borde göra ditten eller datten med mitt utseende eller förändra det på något sätt. Snacka om helt avtändande, oavsett var det eventuellt kommer ifrån. Skulle t ex en kille be mig raka benen (om de nu var orakade) eller tycka att jag borde göra det så skulle jag inte ens kunna utveckla en slags ytlig bekantskap med den personen tror jag. Rakat/orakat? Det varierar. Tack för tipset om blekning förresten, stilig karl. | |
| Softarman | 2008-08-14 19:49 | |
![]() | Jag bryr mig inte. Fast jag tycker inte om när det är sticksigt på överläppen när man pussas. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-08-14 20:01 | |
![]() | Ordis, följ din fru till gynekologen eller barnmorskan och be denne förklara för dig om underlivet. Jag hör att du inte vet mycket därom. | |
| ordprofeten - Ej medlem längre | 2008-08-14 20:06 | |
![]() | mommesfrites, på vilken punkt har jag fel? | |
| Gentiana | 2008-08-14 20:08 | |
![]() | Blir det inte skavsår om båda är "intimt" rakade? För att inte tala om stubb mot stubb? Jag blir i af skinnflådd i ansiktet om min älskling har skäggstubb när det hettar till. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-08-14 20:16 | |
![]() | Ord, flickor i alla åldrar får ofta besvär i underlivet av för mycket vatten, klor, tvål, parfym mm. Det varierar lite hur känslig man är och det går inte för mig att förklara skillnaden på H2O vs sekret i underlivet men konsistens och PH är inte samma och rubbas det blir det infektioner, klåda, smärta...Samma problem kan man få av rakning. Vissa tål mera, andra mindre. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-08-14 20:16 | |
![]() | Glömde urinvägsinfektioner. | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-08-14 20:24 | |
![]() | Sedan är det väl tyvärr relativt vanligt med vestibulit i olika grad. Fast nu heter det tydligen inte det längre, utan något annat. Och det kommer ju oftast (alltid?) i samband med samlag, så det kanske inte alls är gjort för "all trafik" på det sättet o.s.v. Vilket j*vla uttryck förresten. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-08-14 20:29 | |
![]() | Ja, Gariam, jag ogillar den kvinnosynen.... Ibland undrar man om killar vet mer om tjejer än vad de ser i herrtidningar. Man får ganska lätt bristningar och sår där nere också... | |
| ordprofeten - Ej medlem längre | 2008-08-14 21:13 | |
![]() | mommesfrites, Ja det finns många problem som kan uppstå, men jag har aldrig hört någon påstå att de kommer av att man häller vatten på de intima delarna, för det är ju vad ordet "skölja" betyder. Det är inte samma sak som att tvåla in, tvaga och storstäda. Det enda jag påstått är att vatten är ofarligt. | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-08-14 21:41 | |
![]() | Vatten är också uttorkande för huden och slemhinnorna. Det kanske inte är farligt för normalt fungerande slemhinnor. Däremot brukar väldigt torra hudpartier eller problemområden tvättas med olja just för att vatten är uttorkande. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-08-14 21:44 | |
![]() | upa, that´s right :) | |
| ordprofeten - Ej medlem längre | 2008-08-14 21:51 | |
![]() | Det är intressant att kvinnor automatiskt tror sig veta så mycket mer om kvinnliga underliv än män bara för att de själva har ett. Ser man rent krasst på saken så har ju genomsnittsmannen betydligt större erfarenhet av olika underliv, de flesta kvinnor är ju mest bekanta med sitt eget. En man däremot kan ju ha levat en tid med några olika och fått en bredare kunskap. | |
| beaujolais - Ej medlem längre | 2008-08-14 21:55 | |
![]() | Att du har pillat o smakat o gjort lite annat med en mängd kvinnors underliv ligger liksom mer på utsidan om man säger. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-08-14 21:55 | |
![]() | Det har du rätt i ord :) Annars så har ju kvinnor en mor, systrar, kompisar, barnmorska mm att hämta erfarenheter ifrån. En man kan ju aldrig förstå hur det känns i de kroppsdelarna heller. Fast min man ser ju de delarna mycket mer än jag. Skulle behöva hjälp att raka mig de gånger jag känner för att göra det. Svårt att se riktigt. Då kan man skära sig. | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-08-14 21:56 | |
![]() | ord: Eh. Kvinnor kan även kommunicera. Med varandra. :) Det ligger ju iofs något i det du säger annars. Men tyvärr är inte min erfarenhet den att män är så himla hemma på området som de tror att de är. | |