Spelrum
| Giraffen | 20 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 7 |
| Inloggade | 27 |
Mobilspel
| Pågående | 19 109 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Caligatia | 2008-09-07 23:35 | |
![]() | Angående just p-stav... Nåt av det dummaste jag någonsin gjort. Jag hade aldrig i hela mitt liv haft mensvärk, noll pms, och min lilla ynkliga mens (tampong var inte att tänka på nån av dagarna, tom den minsta torkade ut) var över på MAX 4 dagar... Sen satte jag in den förbannade staven... :S Jojo, hormonrubbningar, humörsvängningar (var ett helt gäng som kallade mig stavhäxan), mycket mer långvarig menstruation pms (utöver aggressionerna som var där jämt) och SMÄRTA SMÄRTA SMÄRTA... :S Aldrig mer... Nu äntligen börjar det jämna ut sig, och menskopp är nästa investering. Gillar inte bindor, tampong funkar inte, och dessutom är jag snål som fan. Tanken på en engångsutgift lockar mig rätt mycket... :) | |
| DennisPlz | 2008-09-07 23:53 | |
![]() | Jag har nu provat menskopp i några veckor och den ställer inte till några besvär alls. Rekommenderas. | |
| hannaroman - Ej medlem längre | 2008-09-07 23:55 | |
![]() | Dennis Vart för du in den? | |
| Tinna | 2008-09-07 23:56 | |
![]() | Vill vi veta det ? :O | |
| hannaroman - Ej medlem längre | 2008-09-07 23:58 | |
![]() | Jag blev faktiskt riktigt nyfiken ;) | |
| DennisPlz | 2008-09-08 00:01 | |
![]() | För in? Jag köpte den som en ren sympatiaktion & protest mot konsumptionssamhället. Den ligger kvar i förpackningen på min prydnadshylla. Mina damer, er smutsiga fantasi klär er inte :P | |
| hannaroman - Ej medlem längre | 2008-09-08 00:02 | |
![]() | Meh, då har du ju inte provat :O Ljugpelle | |
| DennisPlz | 2008-09-08 00:05 | |
![]() | hanna: Jag har provat att ställa den på tv:n, på fönsterbrädet och ha den på nyckelringen. Funkar mkt bra. Liten och behändig. | |
| hannaroman - Ej medlem längre | 2008-09-08 00:07 | |
![]() | Var den fin? | |
| alfavirre | 2008-09-08 00:08 | |
![]() | Det här med menskopp är inget nytt provade det för cirka 30 år seden och det funkade bra. Den höll tätt med tampong kan det ofta läcka fast jag tyckte priset var högt nu. | |
| DennisPlz | 2008-09-08 00:09 | |
![]() | Det är fin, men värmeljus får inte plats i den :( Jag har skickat mejl till tillverkaren och bett om större storlekar. | |
| hannaroman - Ej medlem längre | 2008-09-08 00:12 | |
![]() | Borde inte silikonet smälta då? Den är väl rund på botten, knepigt att inte starta en brand :P | |
| DennisPlz | 2008-09-08 00:16 | |
![]() | Varken en rund botten eller en brand på bästa julmanér är något problem för den händige :) | |
| saxon | 2008-09-08 00:28 | |
![]() | Hu på er som säger "var glad att du har mens för då kan du få barn". Även ofrivilligt barnlösa kan väl ha mens! Tänk er för, annars tycker jag ni kan använda menskoppen till att stoppa ett annat flöde... Har förresten använt menskopp och tycker det funkar utmärkt. | |
| Kellylove | 2008-09-08 00:47 | |
![]() | till er som i tidigare inlägg skrivit att det måste vara äckligt att tömma den på offentliga toaletter och hoppas på att ni inte kommer efter någon som gjort det i handfatet....som jag fattar det så tömmer man väl den i toaletten och sen bara sköljer ur resten i handfatet och vad är skillnaden mot när man tar ur en tampong som ska lindas in i papper och ligga i papperskorgen (alla lindar inte ens in den i papper, äckligt) Men vad jag undrar är: håller den tätt? måste man ändå inte ha ett trosskydd. Kan man bada? | |
| angie_hell | 2008-09-08 01:51 | |
![]() | Kollade in denna omtalade produkt och beställde faktiskt en. Efter läst runt lite om den så måste jag säga att jag tycker det verkar vara en bra uppfinning. Återkommer med en recension när jag testat den. | |
| -Lala-la | 2008-09-08 11:50 | |
![]() | Angie - Står det i bruksanvisningen hur man får ut den utan att spilla? | |
| LadyZara | 2008-09-08 16:39 | |
![]() | Den är skitbra. Använder den dock sparsamt då det är opraktiskt på jobbet/shoppingrundan/i segelbåten osv. Krävs dock en del träning innan man får till det, | |
| hannaroman - Ej medlem längre | 2008-09-08 17:22 | |
![]() | angie_hell Väntar spänt på det :) | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2008-09-08 17:47 | |
![]() | Det var ett förskräckligt funderande över spillande. Man kan tro att halva Sveriges vuxna befolkning är i behov av blodtransfusion varje månad. | |