Spelrum
| Giraffen | 16 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 3 |
| Grisen Böjningslistan | 9 |
| Inloggade | 28 |
Mobilspel
| Pågående | 19 504 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| grönöga - Ej medlem längre | 2008-09-01 13:31 | |
![]() | ********************** | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2008-09-01 13:31 | |
![]() | =) | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-09-01 13:32 | |
![]() | *sorgsen blick* | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2008-09-01 13:33 | |
![]() | Blask ;P Nu flirtar vi vidare... ;) | |
| le-lou | 2008-09-01 13:35 | |
![]() | Pottränad - jo men det är lite det jag menar. Vi nordbor tar mer "illa upp" på den sortens uppvaktning av den anledningen att vi inte är vana vid den. Vi tycker den är lite billig typ, att man blir nåt objekt som killar visslar på. Samma fenomen tyckte jag att kände i början på nätet, när killar började flirta med en. Nu tar jag det mesta med en klackspark. | |
| Mange0 | 2008-09-01 13:41 | |
![]() | mig är det då ingen som flörtar med... går å gömmer mig isoffan istället! | |
| le-lou | 2008-09-01 13:43 | |
![]() | grönis - jag tog det som ragg :) | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2008-09-01 13:45 | |
![]() | le-lou: Jag tror inte att anledningen är enbart ovana, utan att vi - med all rätt i hela världen, och detta gäller givetvis BÅDE män och kvinnor - ogillar att vara en högst försumbar del i deras värld. "Raggar"typerna som sprider sina gracer på kreti och pleti snarare äcklar mig än får mig att bli smickrad. Det är ju nämligen inte mig som person de är intresserade av, utan - som trash uttrycker det, lite mindre finkänsligt; allt som har en puls och kan andas. | |
| ordhämnaren - Ej medlem längre | 2008-09-01 13:50 | |
![]() | En hel del människor tycks uppfatta mig som flirtig, men... vad umgås ni med för folk egentligen? Om en fåfäng, självupptagen, fördomsfull bokstavstroende antifeminist med uttalad dubbelmoral angående både rattfylla och abort upplevs som ett kap så undrar jag vad ni menar med dåligt sällskap? Visst får jag en del pm, men jag vill helst tro att det är helt relaterat till utseende, jag vill nog inte träffa nån som faller för min personlighet. Jag tror en sån kvinna skulle kunna vara ganska farlig... | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2008-09-01 13:51 | |
![]() | Le-lou! (Shit! =S) ;) | |
| candy2 | 2008-09-01 13:57 | |
![]() | mange om jag bara hade sett dig innan så hade jag flörtat med dig! o mig får du gärna flörta med :) | |
| le-lou | 2008-09-01 14:02 | |
![]() | pottränad - men varför behöver det vara så illa om nån tycker du är snygg? Utan att känna dig? Vad är det för fel på lite ytlig härlig flirt? Får du en komplimang om dina ben, blir du förbaskad då, eftersom det gäller dina ben och inte din personlighet? :) | |
| Little_Red - Ej medlem längre | 2008-09-01 14:07 | |
![]() | Ordhämnaren - Dom kanske faller för din enorma självinsikt? :-) | |
| Dyslekso | 2008-09-01 14:12 | |
![]() | Håller med Red, plus att många kvinnor nog faller lite för fundamentalism, det är ju lite hårda tag. | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2008-09-01 14:27 | |
![]() | le-lou: Det är ju avhängigt vem som levererar komplimangen och hur den levereras. Om Raggar-Frasse, som har till vana att kommentera delar av alla kvinnors kroppar, även kommenterar delar av min, faller hans kommentarer platt i min bok, alldeles oavsett graden av "beröm". Visserligen förstår jag mycket väl att det finns de som blir smickrade, annars skulle Raggar-Frasse lagt sig av med den vanan. Får man väl anta, ity det finns Raggar-Frassar som aldrig ger upp, utan bara maler på och maler på i hopp om att någon till sist ska nappa. Men visst kan ytlig flirt vara både trevlig och härlig, men för att jag uppskatta den, får det inte vara standardiserat a lá Raggar-Frasse. Jag är så petig att jag måste känna ett uns av uppriktigt intresse bakom komplimangen, annars blir jag inte smickrad. | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2008-09-01 14:39 | |
![]() | Kanske borde tillägga att alla "komplimanger" av sådan sort helt glider av mig. *Kindpuss, kindpuss* följt av; "Men guuuuuu vilken snygg jacka" sagt av valfri standardiseradsmickrare är ungefär lika lite upphetsande som Raggar-Frasses kommentar om mina ben. | |
| le-lou | 2008-09-01 14:46 | |
![]() | jamen Raggarfrasse ger väl alla kvinnor komplimanger, och behöver ändå inte vara en slusk för det :P Men jag förstår hur du menar. Men att det är trevligt med komplimanger , bara de levereras på rätt sätt. Man kan flirta med stil och man kan flirta utan stil. Det blir således skillnad på mottagandet också, lär er det pojkar & flickor! /Från en som def. inte kan flirta. Sist jag gav nån en komplimang sa jag att det var en mighty fin rumpa som satt i de jeansen, och jag sa det till min tjejkompis. Hon kändes lite nervös efter det. | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-09-01 14:49 | |
![]() | Vill ni veta vad kvinnor faller för? Det här låter som ett fall för illiterate. Jag har undersökt saken närmare. Det visar sig att de flesta faller för en psykopat. | |
| ordhämnaren - Ej medlem längre | 2008-09-01 14:51 | |
![]() | le-lou, Att använda ordet "mighty" om en kvinnas rumpa kan nog vara farligt i alla sammanhang. Pottränad, fin bild du har, är du singel? | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2008-09-01 14:52 | |
![]() | Detta sagt utifrån personlig erfarenhet, Illi? | |