Spelrum
| Giraffen | 35 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 23 |
| Inloggade | 60 |
Mobilspel
| Pågående | 19 304 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Linn79 - Ej medlem längre | 2008-10-16 22:01 | |
![]() | EXTREM I) adj.: som går ytterligt långt i ngn riktning, gående l. driven till ytterlighet, ytterlig; måttlös. Att bli världens fetaste kvinna måste kategoriseras som en ytterlighet i någon riktning, mao extremt. | |
| MONANOM | 2008-10-16 22:06 | |
![]() | Jag både tycker och tänker att det hon gör äckligt Bli matat med tratt....:s | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-10-16 22:08 | |
![]() | Vart står det/sägs det att hon inte har tid för tha kids? | |
| Loppan89 | 2008-10-16 22:10 | |
![]() | trashone: Om hon fortsätter att gå upp i vikt kommer hon förmodligen inte att kunna gå när hon når sin målvikt, vilket gör förhållandet till hennes barn väldigt.. stationärt. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-10-16 22:12 | |
![]() | Typ som någon i rullstol, och de får behålla sina ungar. | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2008-10-16 22:12 | |
![]() | Trash - vet inte om det står någonstans? | |
| Loppan89 | 2008-10-16 22:15 | |
![]() | Någon i rullstol kan fortfarande ta sig ut ur huset utan större svårigheter. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-10-16 22:17 | |
![]() | Inte alla, funderar på de som varit med i trafikolycker och sedan blivit lama. Visst borde det vara obligatoriskt med att ta barn från sådana? | |
| Metalnymf - Ej medlem längre | 2008-10-16 22:17 | |
![]() | Hennes utseende tycker jag är väldigt ointressant... Men det är ju bara fakta att väger man för mycket/för lite finns det en hälsorisk. Vill man ta den risken så är det väl upp till individen själv. Tydligen är ju kvinnan extremt labil och gör vad som helst för uppmärksamhet och vilket substitut som helst för kärlek... Sorgligt men allvarligt talat, är en heroinmissbrukare en bättre mor? Nej... men sen är det ju helst sjukt att vissa kan få barn över huvud taget... Ååååå hata TV och att tjäna pengar på andras lidande. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-10-16 22:19 | |
![]() | Enligt den samlade information jag har fått här, så orkar kvinnan inte göra så mycket själv alls och det låter som om både hon och hennes man negligerar barnens behov och låter 12-åringen ta hand om lillasystern? Det är inte okej. En rullstolsburen eller döv person kan mycket väl ge sina barn det de behöver. Missbrukare brukar ofta försumma sina barn och det verkar som om den här matmissbrukande mamman också försummar sina barn. Hur det riktigt ligger till där vet inte jag, uttalar mig bara efter de uppgifter jag läst. | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2008-10-16 22:19 | |
![]() | trashone, jag tycker att så länge förälderna kan ta hand om sina barn (kanske med hjälp av make+ assistent) så ska barnen få stanna - om de inte far illa. Tror inte de mår bättre av att skiljas från föräldrarna hur som helst, det måste ju utredas ordentligt i så fall. Barnens bästa måste komma först, men det finns ju svårt handikappade människor som är underbara föräldrar. Men jag förmodar att du var ironisk =) | |
| Blamse tlött | 2008-10-16 22:46 | |
![]() | Pseudonymf dina inlägg är skrämmande, hur kan man döma feta människor som avskum bara för att dem väger mellan 2-400 kg..Ditt tänkande är inte normalt om något är. DET är min åsikt | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2008-10-16 22:46 | |
![]() | Har Pseudo verkligen kallat dem avskum? | |
| Blamse tlött | 2008-10-16 23:34 | |
![]() | Jag tycker det låter som detsamma i mina öron< citerar hennes inlägg vissa delar< Pseudonymf 2008-10-16 21:12 Jag tycker att så feta människor som väger 3-400 kg är äckliga, ohälsosamma och lever farligt nära döden. Jag tycker hela livsstilen hos denna människa är avskräckande, äcklande och avstötande. | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2008-10-16 23:41 | |
![]() | Tror hon syftar på livsstilen och beteendet - inte att personerna är avskum. | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2008-10-16 23:51 | |
![]() | Hennes enorma fetma väcker känslor av äckel även hos mig, men hon kan ju självklart vara en bra människa och har lika stort värde som alla människor. | |
| Blamse tlött | 2008-10-17 00:34 | |
![]() | Pseudonymf 2008-10-16 21:12 Jag tycker att så feta människor som väger 3-400 kg är äckliga, den meningen handlar inte om livstilen.. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-10-17 11:44 | |
![]() | Hon KAN ha lika bra...? Skönt och se att det äntligen blir rumsrent att tycka att folk har olika värden. Den andra tråden om just det hade ju fullt med hycklare som hävdade att alla är lika mycket värda. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-10-17 11:56 | |
![]() | Enligt Vild-Hasse i Malung, som läst teologi, är vi alla korvar i vår Herres skafferi. | |
| Pseudonymf | 2008-10-17 12:53 | |
![]() | Jaa du, Blamse tlött... Jag har icke kallat dem avskum. Alla har vi rätt till våra åsikter, jag tycker att människor som väger 400 kg är äckliga. Eller ska jag vara mer noga; deras kroppar, livststilen och inställningen (det sista gäller hos kvinnan som tv-programmet handlar om)... Mina åsikter är precis lika mycket värda som dina och jag anser, precis som du sett och kommenterat och förmodligen stört dig på, att människor som väger 400kg inte är friska (inte sjuka i huvudet) men inte helt friska. Deras kropp blir ett fängelse, de kan inte motionera, de kan inte ta hand om sina barn på ett bra sätt, de kan inte arbeta, de kan inte ta hand om sig själva... Men vill man ha det så, så fine för mig. Din reaktion är nästan så man skulle kunna tro att jag säger att feta människor bör utrotas. Men så är ej fallet. Jag tycker att de istället borde få hjälp att anamma en bättre livsstil och få ett hälsosammare liv. Det är INTE hälsosamt att väga 400 kg. | |