Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 19 458 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| DennisPlz | 2008-10-19 02:38 | |
![]() | Tigera: Som sagt, vart är personangreppet? Det var en uppriktig fråga med anknytning till det som diskuterades vid tillfället (läsa mellan raderna). | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-10-19 02:39 | |
![]() | Det var inte så komplicerat. :S | |
| Piaree | 2008-10-19 02:41 | |
![]() | Bra film... | |
| Tigera | 2008-10-19 02:41 | |
![]() | Hahahahaha!!!!!!!!! Nu tänker jag inte ens lägga mer tid på er, Dennis och Trash. Det är inte första tråden man ser vad ni går för. God natt Piaree! Tigera FTW!!! Hahaha!!! | |
| DennisPlz | 2008-10-19 02:41 | |
![]() | Piaree: Den enda som diskuterar mig är du. Om du mår bättre av det, så fortsätt för all del. Kan jag lätta din börda minsta lilla så är det ingen uppoffring, hur passiv den än är. | |
| Piaree | 2008-10-19 02:42 | |
![]() | Natti natti, söta Tigera. Dröm gulligt =) | |
| Tigera | 2008-10-19 02:43 | |
![]() | Detsamma Piaree!! | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-10-19 02:46 | |
![]() | De som ser spöken, de kanske är i någon övergångsålder, så som unghundar? | |
| DennisPlz | 2008-10-19 02:57 | |
![]() | trashone: Nej, de är besatta av vilsna andar och kanske till och med demoner. Men de har tur. Denna vecka har jag extrapris på andeutdrivningar och exorcism. Driv ut två, betala för en. | |
| BetaMaxx - Ej medlem längre | 2008-10-19 03:39 | |
![]() | spöken finns...jag såg ett idag... i morfars gamla hus...äckligt | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2008-10-19 04:21 | |
![]() | Denna tråden började bra, intressant att få höra om era upplevelser! Fortsätt att berätta för oss som gärna lyssnar. Jag har aldrig upplevt något övernaturligt och jag vet inte om jag är glad eller ledsen för det. Det hade varit intressant att få uppleva men samtidigt lite skrämmande. Kanske spöken vet vilka som klarar av att hantera att de finns och vilka som inte klarar av det.. | |
| IF Elfsborg - Ej medlem längre | 2008-10-19 12:27 | |
![]() | Jag klarar inte heller av det, blev livrädd, men det brydde sig antagligen inte våran hemlige besökare om. Så länge dom inte blir fysiska så är det väl lugnt, men när man bokstavligt nuddar en ande så går gränsen för mig i alla fall | |
| DennisPlz | 2008-10-19 12:35 | |
![]() | Jag träffade gårdsvätten idag. Han gav mig nästa veckas lottorad och en prognos på hela vinterns väder. Hur visste han att det var precis det jag ville veta, just då? Otroligt! Det känns olustigt att de kan läsa ens tankar när de känner för det. Men jag tror de är snälla, innerst inne. | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2008-10-19 12:38 | |
![]() | Jag ska egentligen inte skriva i den här trådenför det kommer ändå sluta helt fel hihi Jag skrev i en annan tråd för ett tag sen att jag har en del mediala förmågor, och en jag känner har jobbat med tv4 teamets det okända. Sen finns det ju alltid ytligare människor som bara "vågar" tro på det dom kan se. Men alla har vi ju rätt till vår åsikt. | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2008-10-19 12:39 | |
![]() | IF Elfsborg ta ditt ett medium så ordnar det sig och du får svar på en del frågor:) Men se till att det är ett seriöst medium, det finns tyvärr alltför många där ute som är bluffmakare | |
| DennisPlz | 2008-10-19 12:49 | |
![]() | Ett seriöst medium? En certifierad spåtant? Be han/henne ta med sig en rund kvadrat och åka dit på en evighetsmaskin också. Ska något omöjligt inträffa, sikta på så mycket som möjligt. Att ha rätt till en åsikt betyder inte att åsikten är rätt. | |
| Dyslekso | 2008-10-19 12:55 | |
![]() | Dennis: själv var jag med om något obehagligt på ICA igår. Det var en grupp arga grisspöken som gjorde utfall mot folk vid skinkhyllan. | |
| Caligatia | 2008-10-19 13:05 | |
![]() | Dennis: "Vill man se nåt, så ser man det. Detta faktum gör det inte på något sätt sant, verkligt eller nåt att lura på andra." Det funkar ju omvänt också, vill man INTE se något, så ser man det inte heller... | |
| DennisPlz | 2008-10-19 13:06 | |
![]() | Dyslekso: Utanför min frys finns det ett antal osaliga andar, gestaltade av halvt genomskinliga kor, grisar, rådjur och små söta lamm. Men de vill dig väl, Dyslekso. Ingen fara på taket. | |
| IF Elfsborg - Ej medlem längre | 2008-10-19 13:18 | |
![]() | Dennis, du har inte funderat på att det räcker du skriver din åsikt EN gång? Tror nog du har stått för cirka 20-30 inlägg i den här tråden redan | |