Spelrum
Giraffen32
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
19
Inloggade51
Mobilspel
Pågående19 423

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Giant Charm - Ej medlem längre2008-10-31 21:17
Antal inlägg: 112

Patetiskt................ .................

ryssbrud - Ej medlem längre2008-10-31 21:22
Antal inlägg: 1972

kanske nicket förvirrar? GIANT charm

bennyboll - Ej medlem längre2008-10-31 21:22
Antal inlägg: 8806

Kermis: Det var inte det stora problemet attde hoppade ur...Egentligen hade jag inte JÄTTEbröst, men i mitt yrkesval så orkade jag inte med nack/rygg/huvudvärken...
Tog ca 4 år innan jag fick remissen till grannsjukhuset för operation..

MEN, MEN...Jag var tvungen att visa farbror doktorn att, även om jag gick ner i vikt, så skulle booobisarna vara lik stora...Och det var dom faktiskt..
Detta gick genom företagshälsovården på den tiden..

kermis2008-10-31 21:29
Antal inlägg: 1323

Giant Charm: Som den enda tjejen som var in på din sida tydligen kan jag ju förklara åtminstone min anledning att klicka på ditt namn. Jag ville se om du fyllt i din ålder. Det är ju inte helt omöjligt att de killar som varit in på din sida tittade efter liknande uppgifter... Att du inte har bild ser vi ju redan i tråden...

Giant Charm - Ej medlem längre2008-10-31 21:50

giant charm är ett vackert namn...men jag heter inte så utan det är nån annan som är ståtligt och vacker och har inte tillstymmelse av några bröst !

Giant Charm - Ej medlem längre2008-10-31 21:53

Föressten Kermis...vad har åldern med det här jag skrivit att göra ?
Vill du veta hur gammal jag är så kan jag självklart tala om det...

trashone - Ej medlem längre2008-10-31 21:54
Antal inlägg: 18678

Vem skrev att stora bröst ger problem? Ehh nej. Inte för alla.

Giant Charm - Ej medlem längre2008-10-31 22:00

Beror på vad problemet är :)
Jag försökte va lite roligt men fick ju skit för det med....
Att bröst kan ge framgång....

Giant Charm - Ej medlem längre2008-10-31 22:01

F*n kan ingen tvinga mig att sluta skriva i forumet......

trashone - Ej medlem längre2008-10-31 22:02
Antal inlägg: 18678

Du verkar ha extremt tunn hud.

Well tror det var Benny som fastställde det jag reagerade emot.

RåzaMåln2008-10-31 22:04
Antal inlägg: 132

Äh, men låt dem vara fixerade då. Jag vet inte riktigt vilka trådar du syftar på men i vissa sammanhang kan nog folk skriva att de får ont av sina stora bröst eller inte kan träna på grund av dem utan att det verkar som skryt. Vad som nu skulle vara så hemskt om någon "skryter" över det när det "skryts" mycket över små bröst också från tjejer som verkar se ner på stora bröst... i vilket fall som helst skrev ju du själv nu att du får ont av dina stora bröst och någon annan kan väl betrakta det som lika skrytsamt som du gör om den som säger att hon inte kan träna på grund av brösten. >_<

Däremot håller jag med dig om att tjejer verkar vara mer bröstfixerade än killar. Visst, killar attraheras av bröst men de tjejer jag umgåtts med har pratat mycket mer om bröst och bröststorlekar än vad killar gör. Det känns också som om tjejer oftare startar forumtrådar om bröst för att diskutera ämnet eller ta reda på vad killar tycker, än vad killar gör. Liksom tjejer oftare pratar om vad killar gillar än vad killar gör. I alla fall är det så jag uppfattat det för de killar jag umgåtts med har inte pratat om bröst på det sättet. Det går inte ens att få ett vettigt svar om man ställer frågan: vad för slags bröst gillar killar? Det är individuellt. Men det är kanske inte så konstigt att tjejer oftare diskuterar bröst än killar, eftersom det är tjejerna som har de utvecklade brösten. Själv diskuterar jag bara vara man kan hitta snygga underkläde med mina tjejkompisar. Jag klagar sällan över mina bröst och skryter inte heller över dem. Jag blir heller inte särskilt irriterad över om någon annan pratar om sina bröst på ett sådant sätt. Tjejer kanske inte är avundsjuka för att de irriterar sig över detta ämne, men jag kan tänka mig att en del har dålig självkänsla och inte trivs särskilt bra med sina egna bröst. Det är inte samma sak som att vilja ha en annan kvinnas tuttar...

kermis2008-10-31 22:04
Antal inlägg: 1323

Giant Charm: Jag var bara nyfiken efter att jag läste ditt inlägg om hur du tänkte när du var ung vs hur du tänkte nu när du var äldre. Det är inte viktigt nej, men för mig hade den lite betydelse i den här diskussionen (då jag själv resonerade likadant som du gör nu, när jag var 24-25 och yngre och för den delen.. nyfiken får man väl vara? ta inte besöksloggen så himla allvarligt :)

Giant Charm - Ej medlem längre2008-10-31 22:41

Klart du får va nyfiken :)

ryssbrud - Ej medlem längre2008-10-31 22:43

jag ärglad jag inte har ryggproblem, låter jobbigt, jag tycker nog små brön är bäst brön

BetaMaxx - Ej medlem längre2008-10-31 22:54
Antal inlägg: 317

kling o klang

Kolbxbo - Ej medlem längre2008-10-31 23:07
Antal inlägg: 1161

Konstig med ryggproblem. Brösten o kroppen borde väl va skapta att funka ihop. Tror det är annat som orsakar ryggproblem.

SylviaPlath - Ej medlem längre2008-10-31 23:09
Antal inlägg: 31064

Ja, den jättestora charmen tex.

ryssbrud - Ej medlem längre2008-10-31 23:12

haha
ja eller skammen över bröna så man inte vågar räta på ryggen

Palini2008-11-01 10:28
Antal inlägg: 1381

"Dem är till för att ungarna ska få käk. Att lägga så mycket energi i ett par fettklumpar är löjligt."

Tja, om man tror att de enbart är ett par fettklumpar som man matar ungarna med så har man nog missat en hel del här i världen.

Får jag då fråga varför t.ex. drottningar och prinsessor visar dekolletaget på Nobelfester? Hade det gått lika bra för Silvia & co. att fylla ett par plastpåsar med vispgrädde och hänga dem runt halsen? =)

Zickzacker2008-11-01 10:44
Antal inlägg: 396

I love all boobs!

Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?