Spelrum
Giraffen | 16 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 24 |
Inloggade | 40 |
Mobilspel
Pågående | 19 299 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
ttiittii - Ej medlem längre | 2016-01-21 21:02 | |
![]() | Oviktigt eller=0 | |
RambleTamble - Ej medlem längre | 2016-01-22 00:24 | |
![]() | Ha ha, sexiga underkläder för män... Jodå, det hade vart kul, med tanke på att jag tyckte det var kul med sånt en gång i tiden. Total waste of money, kan jag säga. Den typ av män JAG faller för har noll intresse av underkläder. Ja, utom att få av dem då :) | |
throwback - Ej medlem längre | 2016-01-23 19:25 | |
![]() | Sicken gammal tråd ni har blåst liv i! "Sexiga" underkläder, beror ju på vad man menar med det. Jag föredrar min man i vita eller svarta boxers, men det finns ju olika preferenser såklart. Har fortfarande mardrömmar av 80-talets stringkalsonger och badbyxor, det mest osexiga plagget ever. | |
Lil | 2016-01-24 01:50 | |
![]() | Ja throwback, Speedos är helt vedervärdigt. | |
Sten_Saxpåse | 2016-01-24 03:10 | |
![]() | köper inte "sexiga" underkläder men brukar ändå lägga lite omtanke på färger och mönster. Kan väl aldrig va fel att paketera in paketet så att det blir lite roligare att titta på, dessutom är det nice att känna att man har schyssta filligar på sig. | |
orionXXX - Ej medlem längre | 2016-05-26 12:34 | |
![]() | En sexig man klär i allt! När en person fattar tycke för en man? Så tror jag väl ändå inte att den mannen just då är iklädd endast kallingar!? Upplevs då mannen för den andra sexig som person/el. personlighet?vilket då kan handla om väldigt olika saker i dens sätt att vara som person! Och som då upplevs sexigt just för den andra mottagande personen visuellt,eller shester,språket eller annat såklart! Och då menar jag att just den mannen killen då såklart är lika sexig oavsett kallingar eller inte!? | |