Spelrum
Giraffen | 16 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 22 |
Inloggade | 38 |
Mobilspel
Pågående | 19 694 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
trashone - Ej medlem längre | 2008-12-06 10:09 | |
![]() | Jag gillar hur denna tråd liksom satt sin som en tumör på vissa. <3 Sen så tjejor som har sin spänst och så kvar får det svårt att göra helikoptern. | |
formulaW - Ej medlem längre | 2008-12-06 10:21 | |
![]() | trashbone, det kommer en dag då även du blivit belönad med gravitation och kan göra solidariska helikoptrar... :) | |
trashone - Ej medlem längre | 2008-12-06 10:22 | |
![]() | Jag lovar skicka ett mms | |
formulaW - Ej medlem längre | 2008-12-06 10:44 | |
![]() | jag väntar ivrigt, ska jag skicka ett under tiden? | |
trashone - Ej medlem längre | 2008-12-06 10:48 | |
![]() | Jag ville skriva \o/ men har drabbats av betaforumets skenhelighet helt plötsligt. | |
brandman29 | 2008-12-06 11:25 | |
![]() | tar tacksamt emot skamliga förslag!!! | |
kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2008-12-06 11:38 | |
![]() | bitley: Äntligen en man som förstår hur det ska gå till! :-) FINESS mina herrar var lösenordet. Grodor kanske skulle fungera. Men nu är det så att nästan ingenting kan chocka mig längre, inte ens skamliga förslag. :-) Brandman29: Brandman? Sa du brandman? Även det ett mycket fungerande lösenord!!! formulaW: Tyngdlagen säger att helikoptern inte stiger av sig själv hos oss kvinnor. Trashone: När du har testat så säg till. Vi kan byta erfarenheter. ;-) | |
Lonefork - Ej medlem längre | 2008-12-06 11:51 | |
![]() | Sedan jag tog på mig denna luva bemöts mina skamliga förslag mestadels med ett *ASG* eller möjligen ett *ROTFLMAO*. Blä ;-P | |
Apan Bollo - Ej medlem längre | 2008-12-06 11:57 | |
![]() | Fan vilken jävla inställning, slå folk så fort man känner sig förolämpad. Läskigt att tycka det är ok att misshandla ngn, även om det är när man känner sig kränkt. Varför inte bara tycka att personen är en idiot och säga till istället? Nä, bättre att slå till och hoppas på bestående hjärnskador, vilket man faktiskt riskerar att ge den andre. För övrigt funkar det hur bra som helst att bara fråga. Om jag känner att det är läge så brukar jag fråga 'Vill du sova hos mig?'eller liknande och det funkar så gott som alltid. | |
kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2008-12-06 12:03 | |
![]() | Tja, en tomteluva kanske mer associerar till . . . snuskgubbe. :-) | |
kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2008-12-06 12:05 | |
![]() | ApanBollo: Håller med om att "vill du sova över hos mig" låter mysigare än "vill du knulla". Då kanske man får kaffe på morgonen. :-) | |
hannaroman - Ej medlem längre | 2008-12-06 12:08 | |
![]() | Nu har jag fått ett skamligt förslag hihihi! | |
formulaW - Ej medlem längre | 2008-12-06 12:10 | |
![]() | *utför finkammat ifrånkomligt tidelag i brist på skamligt förslag* | |
kissed - Ej medlem längre | 2008-12-06 12:18 | |
![]() | Tror inte jag har hört någon som fått bestående hjärnskador av en käftsmäll med öppen handflata. | |
Nunnelunan | 2008-12-06 12:24 | |
![]() | Uppskattar skamliga förslag, eftersom de ger mig acceptans att "skamma" (vilket bra ord) tillbaka! "finkammat ofrånkomligt tidelag" - hm, försöker förstå var du gör formula? Du gör väl inte fräckheter med på perserkatt? :) | |
kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2008-12-06 12:26 | |
![]() | Hannaroman: Välkommen in i klubben! "Grattis" är kanske lite för mycket att säga. :-) formulaW: Hade jag varit den typen som delar ut skamliga förslag hade jag nu gjort det. Du hade varit offret. ;-) kissed: Jag tror att man kan få hjärnskador av en käftsmäll med öppen handflata, även om risken är liten. Men tycker ändå att det kan vara lite överdrivet. Skulle snarare hånskratta om jag skulle få frågan "ska vi knulla" utan förvarning. =) | |
kissed - Ej medlem längre | 2008-12-06 12:29 | |
![]() | Kan lugna alla upprörda att jag aldrig slagit nån på käften och kommer troligtvis inte att göra det heller. Kan bero på att jag inte mött på en fullkommlig idiot som öppnat upp med den frasen som vi snackar om! Skulle troligtvis bara vända ryggen till. Skrev mest en käftsmäll i stundens hetta:-) | |
Nattravn - Ej medlem längre | 2008-12-06 12:31 | |
![]() | kissed: Ska vi knulla? :) | |
kissed - Ej medlem längre | 2008-12-06 12:36 | |
![]() | hahahahhahahaha,,,:-)) | |
Nattravn - Ej medlem längre | 2008-12-06 12:37 | |
![]() | Du blev ju glad. :( Ljuger som alla andra. Förvånar mig inte alls. Typiskt kvinnor. | |