Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 49 |
Mobilspel
| Pågående | 19 307 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-12-23 11:38 | |
![]() | trashone: Hihi. Man kan inte anklaga honom/henne för att sakna humor i alla fall. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-12-23 11:38 | |
![]() | :D | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-12-23 11:40 | |
![]() | När jag tänker efter vore det ganska mysigt att bli adopterad av ett par som kunde laga mat.... och hade bil/bilar. | |
| hakwa - Ej medlem längre | 2008-12-23 12:56 | |
![]() | Ah synd Budalv, det faller på att jag är värdelös att laga mat ;-) | |
| Stormvind_66 - Ej medlem längre | 2008-12-23 13:11 | |
![]() | Jag tycker att det vore kul att bli adopterad av ett par matlagande bilrobotar med laserstrålar som ögon. | |
| oeronbarn - Ej medlem längre | 2008-12-23 14:24 | |
![]() | jag vill passa på att dementera alla perverterade rykten å alla IRL-scrabblares vägnar. där finns ingenting att se - cirkulera! | |
| myskan | 2008-12-23 14:25 | |
![]() | Intressant läsning med alla inlägg. Jag surrade med en kompis som är medlem på nån sajt o vill hitta mannen med stort M...men hon vart härdad ganska fort över vad som fanns där. Addar vissa efter ett tags mejlande, och när dom surrar där så blir det att det frågas efter cam. Ok, hon tyckte att han verkade vettig, så varför inte? Jag satt med en av gångerna, och hon hade lovordat att han verkade vettig, men till vår förvåning (lr inte) , så det första man får se är mannens kön!!!...Då blir man verkligen äcklad, för vem f*n vill se det då? Så jag undrar hur vanligt det kan vara att blotta sej som den där dåren gjorde? Och det verkar så lätt för både mannen och kvinnan att spela ut på det där sättet....hur vidrigt är inte det.. | |
| myskan | 2008-12-23 14:26 | |
![]() | Är det otrohet lr?? | |
| hakwa - Ej medlem längre | 2008-12-23 14:31 | |
![]() | Myskan, jag kan hålla med om att det kanske är lite "äckligt" och besvärande om man inte bett om det, men om det är på bådas villkor, är det fortfarande vidrigt? *nyfiken* | |
| myskan | 2008-12-23 14:34 | |
![]() | Näe, är det prat om det efter ett tag så är inte jag den som dömer...men det verkar som att det är väldigt vanligt det där med c-sex. Fattar inte att det gått så långt bara...sitter ju kanske äckliga pedofiler o Gud ver vad där ju...camen visar ju inte allt. | |
| hakwa - Ej medlem längre | 2008-12-23 14:41 | |
![]() | Kanske det gör, men jag tvivlar på att det är särskilt vanligt. Men för all del, det gäller ju naturligtvis att använda sitt omdöme på nätet precis som IRL. | |
| myskan | 2008-12-23 14:45 | |
![]() | Absolut...det håller jag med om....fast omdömet kan variera stort naturligtvis...=) Men är det otrohet om dom sitter o blottar sej via en cam? För dom aktar sej väl för att visa ansiktet. | |
| mark69 - Ej medlem längre | 2008-12-23 14:46 | |
![]() | jag hörde nånstans att man får flörta vilt i den här tråden stämmer det? i så fall flörtar jag med sylvia p., du e söt! | |
| hakwa - Ej medlem längre | 2008-12-23 14:49 | |
![]() | Myskan, som jag skrev innan. Otrohet är ju en definition som är upp till varje förhållande och varje relation. Det du tycker är otrohet kanske jag inte bryr mig om och vice versa, så det går inte att svara. mark, klart man får flirta vilt. det här är ju tråden som bevisar betapetarnas promiskuösa livsstil. | |
| myskan | 2008-12-23 14:52 | |
![]() | Haha...jasså?...kanske är ett måste att vara promiskuös här...*asg*....kanske blir trevligare spel då oxå...vem vet...istället för bara ett enkelt Hej! | |
| oeronbarn - Ej medlem längre | 2008-12-23 15:06 | |
![]() | hjälp mig med min sajberspejsutbildning: vad betyder *asg*? | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2008-12-23 15:18 | |
![]() | Det var väl otrohet vi diskuterade, eller? Väntar fortfarande otålig på en definintion som passar in här. :-) | |
| hakwa - Ej medlem längre | 2008-12-23 15:20 | |
![]() | Men du kommer ju inte få någon kafountine :-) | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2008-12-23 15:28 | |
![]() | Nä, det verkar ju så. Trådskaparen har dragit sig tillbaka. :-) | |
| oeronbarn - Ej medlem längre | 2008-12-23 15:29 | |
![]() | medan vi väntar kan du väl ge oss din definition av definition (*asg*?) | |