Spelrum
| Giraffen | 19 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 10 |
| Inloggade | 31 |
Mobilspel
| Pågående | 18 721 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| The Mag | 2011-03-28 20:51 | |
![]() | Ge bort massor till saläkt och vänner. Köpa hus i Sverige och ett utomlands i värmen och dessutom resa jorden runt. Sen kanske, kanske jag hade öppnat en restaurang, men inte förrän jag slappat och levt livet i fem år. | |
| peawan | 2011-03-28 22:33 | |
![]() | 1. Betala av lån 2. Köpa hus och fixa det som jag vill ha det Därefter: dra ner jobbet till deltid, resa en massa (ibland med familj, ibland med vänner, ibland bara med maken), köpa hushållsnära tjänster, köpa bil, lära mig att rida, hitta vettig välgörenhet att bidra till, skapa det företag jag vill ha när jag blir stor. | |
| becccaaaaa | 2011-03-28 22:38 | |
![]() | 1. åka utomlands 2. flytta 3. shoppa kläder, skor osv. och massa musikprylar:D | |
| Kanack | 2011-03-28 22:40 | |
![]() | Spontant: Ringa Lantmäteriet, bygga ett staket, laga taket, fixa badrummet, flyga direktflyg i fösta klass till Manilla... mm mm Humanitärt: skänka bort en himla massa till behövande, framförallt barn och kvinnor i utsatta situationer!!!! Släkt och vänner skulle såklart oxå få en hel del..... Som synes är man ju tydligen ego eftersom man prioriterar sig själv först.... Men vaddå, skulle man vinna såååå mycket räcker det ju till många :-) | |
| MissVe | 2011-03-28 23:12 | |
![]() | Först skulle jag göra mig skuldfri, investera pengar till mina barn och sen skulle jag gå en sömnadsutbildning på tre år i Insjön! | |
| apajävel | 2011-03-28 23:49 | |
![]() | Köpa 10 100 000 cheesburgare på donken och kasta på bilar från en bro. | |
| Grynkorv | 2011-03-29 00:29 | |
![]() | moget | |
| apajävel | 2011-03-29 00:56 | |
![]() | Nej, det var inte riktigt seriöst menat Grynkorv. I ärlighetens namn tror jag att jag skulle få något av en chock om jag vann så mycket pengar. Svårt att säga vad man köper om man inte står där med pengarna på kontot tycker jag. | |
| Aurora Aurum | 2011-03-29 09:19 | |
![]() | Först skulle jag betala av alla mina skulder plus barnens sen skulle jag flytta till Florida och köpa mig ett fint hus och lata mig resten av mitt liv | |
| peawan | 2011-03-29 12:09 | |
![]() | Kanack: Skulle jag vinna mindre pengar skulle jag vara ännu mer ego, tror nästan att det gäller de flesta. Med en sån jättesumma kan man skämma bort både sig själv, familj och vara snäll mot världen utan att behöva välja bort någonting! Skulle jag vinna typ 1 miljon skulle jag i stort sett bara kunna betala av csn- och topplån för boende. Och jag skulle (utan att skämmas) prioritera det framför något annat. | |
| Hoodman - Ej medlem längre | 2011-03-29 19:04 | |
![]() | Hm... många säger att de skulle säga upp sig från jobben eller jobba mindre. Hur länge skulle man palla att bara flyta runt utan egentliga rutiner? | |
| Herr Banan - Ej medlem längre | 2011-03-29 19:12 | |
![]() | Skulle lägga en hel del på "vin, kvinnor och sång" Resten skulle jag slösa bort... :) | |
| magnusito | 2011-03-29 19:14 | |
![]() | Nån som skulle ägna nån liten krona åt något annat eller annan än sig själv? | |
| magnusito | 2011-03-29 19:15 | |
![]() | fast enl Hoodmans logik så är väl det ingen ide för ingen skulle ju ge mig en krona ifall de vann pengar. | |
| Hoodman - Ej medlem längre | 2011-03-29 19:16 | |
![]() | Och du tänker visst också bara på dig själv, att alla ska ge dig pengar? | |
| Måns_E | 2011-03-29 19:21 | |
![]() | 110 miljoner är ju skapligt mycket pengar. Först och främst skulle jag se till att köpa lite saker som jag tycker är kul. Jag skulle ta något år och se mig om i världen. Mina närmaste skulle också få en slant. Sedan skulle jag nog försöka dra igång någon form av rörelse, och därmed få jobba med stimulerande uppgifter och medarbetare och kunna bygga upp en än större förmögenhet. Sluta jobba skulle jag definitivt inte göra. | |
| Herr Banan - Ej medlem längre | 2011-03-29 19:22 | |
![]() | Många som tänker sig att börja vurma för välgörande ändamål. Det kan man ju göra även utan någon 110-miljonersvinst... | |
| Pocaloca | 2011-03-29 19:24 | |
![]() | Betala räkningar och ge bort massor! sen skulle jag skämma bort mig själv =) | |
| magnusito | 2011-03-29 19:32 | |
![]() | du behöver inte ge mig eller någon något. Satsa på dig själv du! | |
| Huzan | 2011-03-29 21:29 | |
![]() | betalat skulder, köpt hus, gift mig, öppnat behandlingshem, gett bort till familj och välgörenhet, åkt på jorden runt resa, köpt hund.. | |