Spelrum
| Giraffen | 1 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 302 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| masterbäjt | 2009-01-22 18:39 | |
![]() | orkar inte läsa vad har skrivit.Men jag kan säga att jag har hittat min kärlek i livet.Vi är lika galna båda två...Fast jag tror nog att hon e galnast;-) Allting började med sms som gick så här. Jag:God jul o du va fet när du va liten(till hennes lillebror. aka min polare) Hon:God jul din jävla majonnässubba! Och på den vägen fortsatte det=) | |
| Stroker Ace - Ej medlem längre | 2009-01-22 18:43 | |
![]() | Nej, men om du (min kärlek - en tjej i tjugoårsåldern nånstans) finns här på Betapet.se så får du gärna göra mig medveten om det. ;) Vi kan ju ... spela Betapet och så'nt. | |
| Yonderboy - Ej medlem längre | 2009-01-22 18:48 | |
![]() | Jag tror inte på kärlek jag tror på runk och missförstånd, gäller att se saker positivt. | |
| micro113 | 2009-01-22 18:56 | |
![]() | Yonderboy Hur lyckas man få till ett missförstånd vid ett runk??? Är det när den ena handen inte vet vad den andra gör :)) | |
| Apekatten | 2009-01-22 19:05 | |
![]() | vi har varit ihop i 9 år nu !! | |
| Giant Charm - Ej medlem längre | 2009-01-22 19:17 | |
![]() | Jag HAR kärleken :) Efter x antal misslyckande så har jag det bästa av allt bra numera .....Jag är GLAD...Jag är Lycklig.....TOPPEN alltså :) | |
| Tedacious | 2009-01-22 22:12 | |
![]() | Överallt finns d krossade hjärtan, e ditt hjärta helt? Nej Har du hittat mannen/kvinnan i ditt liv? Uppenbarligen inte, hur mycket jag än hoppats och önskad det Finns "den rätte" någonstans? mycket tveksam Eller e d så att d finns många som e rätt för en, fast i olika delar av livet? låter rätt så troligt | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-01-22 22:18 | |
![]() | Nu skrattade jag så att jag grät av Yonderboys inlägg. Tack för det! :) | |
| l0llo | 2009-01-22 22:23 | |
![]() | Jag och karln min firar 3år 14/2. På tal om det, tips på vad man kan hitta på för något? Ps. Vi är fattiga. | |
| ewaleena - Ej medlem längre | 2009-01-22 22:25 | |
![]() | 3 år!! Plastlakan, man kan med fördel använda isärklippta sopsäckar, och en tub chokladsås låter väl bra? :D | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-01-22 22:28 | |
![]() | hehe ewaleena! Låter mys ska se om jag ska föreslå det till min kanin. Men då måste det vara mörk choklad:-) | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-01-22 22:28 | |
![]() | 3 år - då är ni väl fortfarande i stadiet att det räcker med att sitta och titta på varandra? Jag rekommenderar det. Och kanske ett glas vin. | |
| Pococurante | 2009-01-22 22:28 | |
![]() | Jo, jag tror faktiskt det. Om en månad får jag reda på om den är besvarad (förhoppningsvis) :) | |
| ewaleena - Ej medlem längre | 2009-01-22 22:29 | |
![]() | Finns det mörk i tub??? * funderar* Annars får man väl koka egen.. Akta så den inte är för varm på tungan bara... :D | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-02-26 20:13 | |
![]() | Här. | |
| remvanrijn | 2009-02-26 20:17 | |
![]() | kan vi inte få svar av Poco nu då? | |
| CHL | 2009-02-26 20:24 | |
![]() | ja, jag har ju det! För man "skaffar" väl inte barn annars väl?!! Dock har allt gått både upp å ned i vårt förhållande, man är ju inte kär varje dag. Fast grunden finns ju där och när man på kvällen ska sova, så vill man ju ha varann nära. När vardagen tar över är det svårt att känna kärlek, då är allt så mycket ansvar och måste göra... Sen när man väl slappnar av så somnar man i varandras famn, inte som man tänkt sig kvällen.. men det är kärlek ändå ... Snurrigt inlägg från mig :D | |
| remvanrijn | 2009-02-26 20:26 | |
![]() | du kanske redan har somnat?? | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-02-26 20:57 | |
![]() | Gud vilka vackra inlägg jag läst på vägen. Jag tror verkligen på äkta kärlek. I bland blir man sådär drömsk och romantisk av sig och föreställer sig ett sånt där disney ögonblick med tindrande ögon, en mjuk kyss, fyrverkerier som haglar ner två själar som strålar som en själ. Jag älskar när jag får de bilderna i huvudet, att äkta kärlek kanske existerar någon stans där ute, att två människor faktiskt hittat varandra, alltså RIKTIGT hittat varandra. Jag har hittat kärleken med min pojkvän, men jag skäms över att erkänna det... det är inte alls som ett "disneyögonblick". Vi har varit tillsammans i 6 år, jag älskar honom av hela mitt hjärta. Kanske är det äkta kärlek, vem vet, på sitt eget lilla vis är det ju äkta kärlek annars skulle vi inte vart tillsammans i 6 år. Jag har svårt att förklara hur jag menar, men riktig djup kärlek finner man nog bara med sin själsfrände, och min pojkvän är inte det även om jag skulle vilja det. | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-02-26 20:58 | |
![]() | Nån som förstår vad jag menar? Har så jäkla svårt att uttrycka mig. | |