Spelrum
| Giraffen | 31 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 25 |
| Inloggade | 56 |
Mobilspel
| Pågående | 19 627 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-02-01 22:52 | |
![]() | ja men VAD blir BRA? | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-02-01 22:53 | |
![]() | äh,det går inte att föra en disskussion med dig så jag lägger ner | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-02-01 22:53 | |
![]() | du har inte mycket att komma med | |
| dgeo27 - Ej medlem längre | 2009-02-01 22:56 | |
![]() | jo men hatar extrem aktivister så låt folk göra som dom vill sköt ditt så sköter dom andra sitt så blir de bra | |
| vägledare | 2009-02-01 22:58 | |
![]() | Äta dem är helt okej då? | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-02-01 23:01 | |
![]() | ja så länge de inte plågas innan? det är DET det handlar om för mig,äkta päls elr ät kött,gör det,bara de inte måste plågas innan den här tråden handlar om hur gässen blir behandlade inte om kött elr om djuraktivister,ni kan skapa en tråd om de om ni vill | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-02-01 23:03 | |
![]() | du säger låt fok gö som dom vill,låt då mig få göra som JAG vill!du hycklar ju nu! å ngn extrem aktivist är jag inte,men skiter fullständigt i vad du tror nu är det god natt för mig | |
| Viktor_M - Ej medlem längre | 2009-02-01 23:04 | |
![]() | Myspruppen: Nej, givetvis kan det inte finnas många som älskar sitt jobb i den branschen precis. Det verkade som om du fått uppfattningen att jag antytt att folk faktiskt gör det. Men faktum är att jag försökte bevisa motsatsen. Jag läste inlägg tidigare som tycktes antyda att man måste vara grym för att ta ett sådant jobb. Det är det jag försökte bevisa, man behöver inte alls vara grym. En hård levnadssituation kan i stort sätt "tvinga folk" att ta dessa jobb. Jag vet inte hur jag själv hade agerat om jag blev erbjuden att döda 1000 fåglar per dag eller låta mina barn svälta ihjäl. Moraliska ultimatum är väldigt svåra att sätta fingret på. Jag tror att de känner vemod över sitt arbete. Så vi är nog faktiskt rätt bra överens på den punkten :) Sen finns det väldigt grymma människor i och för sig, men jag har svårt att tro att de tar ut sin grymhet på fåglar. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-02-01 23:06 | |
![]() | många som tar ut sin ilska över djur i allmänhet,så visst finns dom samma som de finns människor som gör det mot människor men värst för mig är ändå konsumenterna å de som ser men inte kan bli påverkade men påstår sig vara djurvänner*suck* Natti | |
| Viktor_M - Ej medlem längre | 2009-02-01 23:11 | |
![]() | Konsumenterna var det, ja. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-02-02 17:39 | |
![]() | Mitt duntäcke prasslar mycket, det är väl tyget. Det tänker jag på varje morgon, när jag bäddar. I natt har jag sovit oroligt och när jag bäddade hörde jag i mina öron inte prassel utan ekot av gässens skrik av panik och smärta. Det gläder mig att höra på nyheterna idag, att många företag och politiker protesterar mot det här djurplågeriet nu. Varför har vi inte vetat eller ens anat innan? Det här är bland det vidrigaste jag har sett i hela mitt liv. Inte heller jag tänker bränna upp mitt duntäcke, då har ju de arma djuren torterats till ingen nytta alls, men några nya dunplagg blir det inte, förrän garantier finns om en värdig hantering! | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-02-02 17:44 | |
![]() | moms: tänkte oxå på det.. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-02-02 17:45 | |
![]() | det där hörde jag om för ca 2 år sedan,men de blev inte lika uppmärksammat!dunet anv även till de ökända canada goose jackorna vi får hoppas att vi verkligen bryter alla importer med skinn å dun å allt vad som finns från djur som får lida så fruktansvärt som lammen som flås levande som togs upp för inte så längesen IGEN för inget hände gången innan,katt å hund fabrikerna,har inte hört ett jota om hur det blev med det,vilket är ngt jag måste försöka ta reda på vi får göra de vi kan vi som bryr oss!!!=) | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2009-02-07 08:35 | |
![]() | Vi e så lata... spräng skiten. Mys har rätt | |
| Pottberg - Ej medlem längre | 2009-02-07 09:11 | |
![]() | är det status att ha hört talas om det här förut? Det verkar som det är det som är viktigast i tråden. | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2009-02-07 10:03 | |
![]() | Det är fruktansvärt...jag mår fortfarande dåligt och känner mig ledsen efter jag såg det....finns inga ord...:( Myspruppen jag hänger med när du ska plocka den där pellejönsen gratis..;) | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2009-02-07 10:06 | |
![]() | mommesfrites jo det är en stor skillnad tycker jag. Jag skulle med NÖJE kunna skada människor som gör såna hemskheter emot djur. | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2009-02-07 10:08 | |
![]() | dgeo27 du har inte mycket känslor tydligen?!!! | |
| Pottberg - Ej medlem längre | 2009-02-07 10:09 | |
![]() | Bino8... okej... om vi samlar ihop alla sådana människor, det blir nog en ganska stor folkmassa... hur skulle du göra då Bino? Ställa dom på rad och arkebusera dem? Kanske lura in alla i en gaskammare? Det gör dig nog till mycket bättre människa än gåsplockarna. | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-02-07 10:11 | |
![]() | Hur kommer det sig att en del blir så himla upprörda när det begås taskigheter mot nån gås i kina, men skiter fullständigt i om grannen piskar på sin fru? | |