Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 852 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| lejonmix - Ej medlem längre | 2009-02-02 22:36 | |
![]() | Myspruppen SÅ SANT. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-02-02 22:37 | |
![]() | ja de kan påverka starkt till det iaf,men att det är jätte vanligt tror jag inte men hemskt att det förekommer över huvudtaget | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-02-02 22:37 | |
![]() | =) | |
| Piaree | 2009-02-02 22:39 | |
![]() | Det pratas om hur fet mat & brist på motion är att misshandla sin kropp, för mej gäller det även ONÖDIG kosmetisk kirurgi. Kroppen mår inte bra av att injicera & trycka in främmande material & gifter i den. Det är ett ställningstagande, Myspruppen. Jo lejonmix, tyvärr händer det. | |
| Piaree | 2009-02-02 22:41 | |
![]() | Prositi: det finns män som påstår att de misshandlar sina fruar/flickvänner av kärlek. Var är skillnaden? | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-02-02 22:41 | |
![]() | inte överens där;) | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-02-02 22:41 | |
![]() | Förstår vad du menar Piaree - men var går gränsen mellan "nödvändig" och "onödig" kosmetiskt kirurgi? | |
| Prositi | 2009-02-02 22:43 | |
![]() | Jag har ingen aning, men jag kan INTE kalla det kärlek att tvinga sin tjej/fru till något. Bara det att dra in ordet TVINGA i en relation känns helt fel för mig. Men jag har ingen aning... | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-02-02 22:44 | |
![]() | det är lättare att prata om en viss sorts ingrepp,plastkirurgi innefattar ju så mycket jag tror heller inte det är bra att spruta in en massa gifter i kroppen men sedan finns de ju kirurgiska ingrepp som inte går ut på att spruta in saker i kroppen | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-02-02 22:44 | |
![]() | prositi, visst verkar det märkligt? Och ändå så vanligt. | |
| Piaree | 2009-02-02 22:45 | |
![]() | Japp, Linn. Bröstreducering är tex en nödvändig för vissa tjejer. Jag tycker återställande efter bröstcancer, men det gör nog inte alla. Näsoperationer efter olyckor mm. Förstår du? | |
| Prositi | 2009-02-02 22:45 | |
![]() | Nödvändig operation är ju t ex efter en allvarlig brännskada, eller om man föds med ett stort hål där överläppen skulle ha varit. Onödig är väl när det handlar om att förstora brösten, pumpa in något läbbigt i läpparna. Som enbart har med att ändra sitt utseende till något "bättre" | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-02-02 22:45 | |
![]() | prositi:exakt,å då kan man ta de exemplet då de gäller allt,men det handlar ju som jag sa tidigare,inte längre om plastkirurgi som tråden ursprungligen handlar om då sitter det i annat,,,i huvet på den killen tex en elakartad typ man snabbt ska gö sig av med | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-02-02 22:46 | |
![]() | Kan faktiskt inte avgöra om det är mer eller mindre skadligt med ex. Botox jmf med att utsätta kroppen för det trauma som en operation innebär. Skulle inte tro att det ena är bättre än det andra. Men om någon vill ta risken, upp till dem - jag dömer dem inte. | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-02-02 22:47 | |
![]() | Piaree, jag förstår vad du menar - men det är väldigt svårt att definiera vad som är nödvändigt eller inte. Precis som du skriver så är inte alla ens överens ang. bröstrekonstruktion efter bröstcancer....svår fråga. | |
| Prositi | 2009-02-02 22:48 | |
![]() | Det är ju tyvärr en del killar om utnyttjar tjejer med lågt självförtroende, de är gulliga och rara i början vilket gör att tjejerna känner sig uppskattade och inte vill lämna killarna hur elaka de än är, för de är rädda att inte få den "uppskattning" de fick av sin killle... Usch, tycker det är sjukt och jag hörde på nyheterna igår att samtalen till BRIS om just detta ökar mer och mer.. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-02-02 22:48 | |
![]() | har dragit mitt ex om att en bröstoperation visst kan vara nödvändig,har sett henne gråta äver att hon skämts över sina bröst innan operationen efter,har hon inte gråtit en gång över dom | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2009-02-02 22:49 | |
![]() | usch va diplomatiska ni är. Fram med lite handskar mot trångsyntheten ist:) | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-02-02 22:49 | |
![]() | lejonmix: du verkar kunna en del om plastikkirurgi? har du själv gjort några korrigeringar? | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-02-02 22:49 | |
![]() | ja hur kommer man åt de killarna?*grrrrrr*inte bara unga tjejer det ska pratas med,,blir så arg på sånt där | |