Spelrum
| Giraffen | 7 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 7 |
Mobilspel
| Pågående | 19 560 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| milly25 | 2009-02-14 09:09 | |
![]() | 1: C. Kan han ,jan jag. Men jag blir inte arg. 2: A 3: C Om han inte ber mig läsa det. 4: Vad för sorts bilder? | |
| Tess 08 | 2009-02-14 10:44 | |
![]() | 1. Din partner frågar oväntat att få se din inbox till mailen. Du b) Du säger "javisst älskling" och öppnar glatt din inbox. 2. Din partner får sms upprepade gånger, läser sms:en och lägger undan mobilen utan att svara på msm:et direkt, och utan att nämna det vidare. Du a) Frågar vem som skickar sms, och är nöjd med att få veta personens/-ernas namn. Han tränar ett tjej-lag i innebandy, så gissa om han får många mess av flickor.... Om jag är nyfiken frågar jag annars blir det b, bryr mig mycket lite om hans mess faktiskt... 3. Din partners mobil ligger på bordet, och du hör att han/hon får ett sms. c) Du skulle aldrig läsa det, eftersom du anser det vara privat område. Inte för att det är privat område utan för att jag inte är intresserad... 4. Du har internetkompisar, av det till dig sexuellt attraktiva könet. Någon/några av dem vill skicka bilder på sig själv, till dig. Du a) Du tar emot bilderna, visar dem för din partner så snart som möjligt, du vill ju inte dölja något för honom/henne. b) Du "gömmer" bilden i datorn, så att din partner inte lätt kan hitta dem. c) Du säger att du inte vill ta emot bilder, eftersom din partner skulle kunna missuppfatta det. Vad är det för slags bilder? Är de lättklädda skulle det nog bli c mest för att jag inte är intresserad. Är det vanliga Svensson-bilder blir det kanske a eller c. A-inte för att dölja utan för att kanske visa (har ju manliga "vänner" här på Beta och det vet han om). C- varför skulle jag få bilder av en annan man??? | |
| puzzl | 2009-02-14 11:00 | |
![]() | 1, B. 2, A. 3, C. 4, C. | |
| Lasse1978 | 2009-02-14 14:33 | |
![]() | 1 b, Inte för att det någonsin skulle hända då intresset för spam, reklam- och jobbmail torde vara föga intressant, men jag har inget att dölja för den jag delar mitt liv med. 2 a, Jag vill ha koll! :D Fast nuförtiden behöver jag inte alltid fråga :P min nyfikenhet är känd s a s. Dessutom är där en i min partners bekantskapskrets som inte vet var gränsen för vänskap går (min partner vet dock) och denna vill jag ha koll på.*morr* 3 c, Jag har dock svarat i telefonen ett par ggr då svärmor ringt, men det är min partner nog mest glad över då vi snackar lika mycket både hon och jag till skillnad från min partner som är den extremt tysta, telefonhatande typen. :P 4 a, Men vadå bilder? Snackar vi nakenbilder eller vanliga "påklädda" bilder? Jag tycker det är roligt att veta hur personerna jag pratar med ser ut, är det konstigt? Brukar ni sätta papp-påsar över huvudet på de vänner o bekanta ni har irl? Jag fattar nog inte frågan :D Jag döljer inget, men jag springer inte direkt och visar upp mitt byte för husse heller, what's the point? | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-02-14 14:39 | |
![]() | Visst kan jag visa min inbox, men han skulle aldrig be om att få kika i den, eftersom han tycker att man kan lita på varandra. Skulle aldrig läsa ett sms eller rota i en inbox - otroligt pinsamt och bara ett bevis på osäkerhet, vilket inte är så attraktivt. Bilder från andra på internet...tja, jag döljer inte att jag är hängiven min sambo, och en bild på ngn annan gör inte mig speciellt intresserad mer än att det kan vara lite småtrevligt att se vem man pratar med. Lättklädda bilder - nej tack. | |