Spelrum
| Giraffen | 47 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 75 |
Mobilspel
| Pågående | 19 479 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Mandark | 2009-02-18 22:34 | |
![]() | Jag sitter bara när jag skiter och på morgon för då är jag nämligen för trött att stå *Vi borde skapa en Bikt-topic* | |
| homeopatrik - Ej medlem längre | 2009-02-18 22:35 | |
![]() | "Alla blir nog inte blöta i baken heller. Du måste räkna med bajsets olika densitet, mängd och hur långt det är mellan rumpan och vattnet. Mattesnillen hitåt?" Min kompis Krille tipsar om en liknande studie som redan gjorts i ämnet...Ja? dx.doi.org/10.1121/1.1907 831 | |
| Löken Weise | 2009-02-18 22:44 | |
![]() | Kissljudhar jag aldrig hör från grannar men i min förra lägenhet hördes det mycket klart och tydligt när grannen ovanför släppte väder. Är det ett vanligt problem eller var det så att just hennes hade en väldigt speciell ljudnivå? | |
| Skeppsråttan | 2009-02-18 22:45 | |
![]() | Den här tråden är fantastisk. | |
| mackz_ | 2009-02-18 22:48 | |
![]() | jag hör rätt ofta hur grannen ovanför klapprar omkring mitt i natten eller när grannen under försöker lära sig spela trummor... men ja, det går nog jämt ut, själv så rullar jag runt med min rullstol rätt friskt och ibland åker man i golvet när man försöker stegra från köket till vardagsrummet... | |
| Paniksurr - Ej medlem längre | 2009-02-19 01:22 | |
![]() | Min granne har börjat spela elgitarr. Syftet med det verkar vara, än så länge, att lära sig spela "Smoke on the water" och det utan att göra de andra övningarna först. Jag har hört 25 olika versioner av den låten per dag sedan i måndags. Då var det ett "följe" här på besök och jag misstänker att han fyllde år och fick elgitarren i present. | |
| sophistry - Ej medlem längre | 2009-02-19 01:42 | |
![]() | Besökte en gång, när jag var liten, en granne som hade utedass. Där hade de två stora och ett litet hål bredvid varandra på en "bänk" med latrin under. Min mor sade på skoj, att här kan ni ju sitta hela familjen samtidigt. - Ja, det gör vi också, sade granntanten, - ofta sitter jag här med min man och bajsar. Här kan vi vara i fred när vi behöver prata i enrum med varandra. Jag var väldigt liten då, men det kändes väldigt konstigt. Skulle du vilja sitta på dass tillsammans med din älskade? | |
| upa - Ej medlem längre | 2009-02-19 01:49 | |
![]() | Löken Weise 2009-02-18 22:44 Kissljudhar jag aldrig hör från grannar.... Jag tror bestämt det smög sig in en felskrivning här. Eller har du inte helt bekväma åsikter löken? :) | |
| Venatici | 2009-02-19 01:50 | |
![]() | En del saker ska man inte blanda in sin partner i. Behövs det en närmare förklaring egentligen? Jag kan kissa med min partner i närheten, inga problem. Men han klarar inte samma sak. Förstår inte problemet, jag har ju sett "den" förr, göra snuskigare saker än så... | |
| upa - Ej medlem längre | 2009-02-19 02:05 | |
![]() | Man umgicks på dass förr i tiden. Sällan man ser gamla dass med bara ett hål. På många uteställen har de ju flera toalettstolar i ett och samma rum. Men man kanske måste vara full och tjej för att kissa tillsammans nuförtiden. | |
| Ässät | 2009-02-19 02:16 | |
![]() | Ja vet en kompis som inte kan kissa när man tittar på henne.. har vart me henne in på toa ett antal gånger o hon har vart sketfull men kan verkligen inte kissa om man inte står me ryggen mot henne *s* | |
| sophistry - Ej medlem längre | 2009-02-19 02:22 | |
![]() | hehe, sånt här kan man bara prata anonymt! | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2009-02-19 02:26 | |
![]() | Nyss var det här en trevlig tråd om kiss och nu handlar den om något slags fäbodjäntsk dassromantik. | |
| Ässät | 2009-02-19 02:28 | |
![]() | o hur romantisk e fäbojäntan då?? *s* ja asgarva när ja såg den.. | |
| Venatici | 2009-02-19 02:44 | |
![]() | Tänkte detsamma :) Detta är smurfnivå i jämförelse... Eller, detta kanske är högre kvalitet? | |
| Salthatten - Ej medlem längre | 2009-02-19 02:48 | |
![]() | Här i radhuset hör vi allt. Och vi (ok jag) tycker det är kul om det lesbiska paret i radhuset intill att vi som nästan är pensionärer, fortfrande kan föra lite oväsen i sovrummet, | |
| Salthatten - Ej medlem längre | 2009-02-19 02:50 | |
![]() | Jag har inte bott i lägenhet de senaste 20 åren så jag skanar referenspunkter, om man inte ska snacka om studentkorridorer och annat sådant som verkligen var outspejsat vad gäller grannar, korrodorkamrater och annat. | |
| Salthatten - Ej medlem längre | 2009-02-19 02:52 | |
![]() | Mitt bästa råd i detta ärende: Tilbringade en natt i januari i sommarstugan. dit det egentligen bara går skogsmaskiner ibland, så jag fick bilen. Eldade upp så att jag fick 12 innomhus, minus 9 ute. Där hade man en natt utan grannar, om man säger. Tom månen var i nedan, så natten var rätt mörk. | |
| hetsaren | 2009-02-19 07:36 | |
![]() | Nu kissar grannen....ja ni! Imorse vaknade jag kl 05,00..grannen duschade..och blev klar 06,45!!! Prata om att va skitig. Tror hellre jag lyssnar på kiss! | |
| blue_moon | 2009-02-19 11:43 | |
![]() | Salthattens bästa råd till oss som inte har sommarstuga: Tälta i skogen? | |