Spelrum
| Giraffen | 27 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 14 |
| Inloggade | 41 |
Mobilspel
| Pågående | 19 354 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| kissed - Ej medlem längre | 2009-02-24 19:32 | |
![]() | Blankomblank- Varför i h-vete skaffar man hundar som inte klarar vårt svenska klimat? Rena rama djurplågeriet! Skojar du eller?? | |
| blankomblank | 2009-02-24 19:33 | |
![]() | absolut inte, gör du? | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-02-24 19:35 | |
![]() | Men även djur kan ju behöva kläder som vi människor gör. Eller ska vi alla leva i klimat där vi kan gå nakna? I så fall får vi tränga ihop oss nere i Afrika. | |
| blankomblank | 2009-02-24 19:37 | |
![]() | Hundar ska väl inte behöva bära kläder? Skulle du tycka det var sjysst med en husky i Afrika? Vi har haft 25minusgrader i två veckor fram till idag, min granne har inte haft ute sin hund mer än den tid det tar för den att pinka vid bron. Fjant kappor hjälper inte i riktig kyla. | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-02-24 19:41 | |
![]() | Hundar kan precis som vi människor behöva bära kläder. Inget konstigt med det. Vet inte varför du tycker det är så upprörande och kallar det fjantkappor. Jag har varma kläder till min jack russel så vi kan vara ute längre när det är kallt. Löjligt att kalla det djurplågeri för att man inte vill att hunden ska frysa. | |
| blankomblank | 2009-02-24 19:47 | |
![]() | Ja han leker säkert jättelänge i snöhögen med den på. | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-02-24 19:49 | |
![]() | JAAA det gör han faktiskt. Sluta var så dryg och snacka inte så mycket om sånt som du inte verkar ha en aning om! | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-02-24 19:50 | |
![]() | nataber: Nej, men irl kallar rätt ofta. Och vissa är inte värda ett svar. | |
| Minta | 2009-02-24 19:51 | |
![]() | Nakenhundar fryser och kan bli solbrända utan solskyddsmedel eller kläder. | |
| blankomblank | 2009-02-24 19:54 | |
![]() | Ser nu att du bor i Linköping, ni har väl knappt vinter där förstås. Men min grannes lilla "ökenråtta" är definitivt inte klimatiserad, med eller utan kappa och larviga småskor. Jag har faktiskt ägt några hundar i mitt liv men har ingen just nu eftersom jag tycker det vore osjysst mot en liten hund att komma in i familjen när min dotter är så liten och tar all plats och säkert inte skulle vara så snäll alltid. | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-02-24 19:56 | |
![]() | Vi kan ha vinter här också men inte lika ofta kanske som ni högre upp. Men nu snackar jag inte bara om mej utan om hundar, hundägare och klimat i allmänhet. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-02-24 19:57 | |
![]() | Finns ju de som envisas ha kläder på sin jycke även om jycken inte behöver det. | |
| nataber | 2009-02-24 19:59 | |
![]() | trashone. vissa förtjänar inte ett svar? herre gud människa. och kläder på hundar. nja. tror faktiskt inte alla hundar trivs i det. | |
| blankomblank | 2009-02-24 20:00 | |
![]() | Så du tror alltså att med en kappa på jack russeln att den skulle kunna hänga med ut en dag med skotern. Springa i snön i kanske 10-15 minusgrader i 4-6timmar? Tror nog den skulle sitta i skoterpulkan större delen av dagen. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-02-24 20:00 | |
![]() | nataber: Har du frågat mig något? Eller vad är det? För är det tjafs om mig så finns chattråd till det. | |
| nataber | 2009-02-24 20:00 | |
![]() | exakt! | |
| Curly Girl - Ej medlem längre | 2009-02-24 20:01 | |
![]() | Klart hundar som behöver skall ha täcke eller skor (för att skydda tassar) Jag har täcke på min Engelska Springer Spaniel när de är extra kallt och hon leker lika mycket med eller utan täcket på. Det finns ju dem som klär på sina hundar i onödan och det är en annan sak. | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-02-24 20:01 | |
![]() | Det finns det trashone och det tycker jag är elakt mot djuret när man använder det som en accesoar. En hund är ett djur och ska inte ha kläder så långt det är möjligt tycker jag. Men om det är för att hålla hunden varm så fyller det ett helt annat syfte enligt mej. | |
| nataber | 2009-02-24 20:02 | |
![]() | ah jag syftar nog mer på de som "klär ut" sina hundar när det inte är vinter. | |
| nataber | 2009-02-24 20:02 | |
![]() | och trashone: en tråd om dig? jag menar, du skriver en massa kommentarer men svarar inte på tal. | |