Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 50 |
Mobilspel
| Pågående | 19 175 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-03-13 00:13 | |
![]() | Nej,nu blev allt så fel igen. | |
| remvanrijn | 2009-03-13 00:30 | |
![]() | bara du inte ger Viktor -frukt-korgen anneli | |
| Viktor_M - Ej medlem längre | 2009-03-13 01:19 | |
![]() | Nej nu tar jag nog på mig plommonstopet och går tror jag. fast den skulle jag väl sparat till frukttråden. har blivit dåligt om frukt | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-03-13 01:25 | |
![]() | vad är det för frukt som man blir flummigt skön av? Förbjuden frukt? Jazz-frukt? Afghansk frukt? Gimme some religion viktor! | |
| Basta - Ej medlem längre | 2009-03-13 01:40 | |
![]() | Skulle inte tro det. Möjligtvis gisten. | |
| Viktor_M - Ej medlem längre | 2009-03-13 01:59 | |
![]() | All frukt är skön, duden. ^^ äpplen, päron, vad du vill. Särskilt äpplen förresten. Annars har man väl hört att vildgurka (taggreva tror jag) ska ha framkallat en hel del religiösa upplevelser vid intag. Hur vida det kan kallas en frukt eller ej vet jag inte. Men ett som är säkert är att för att bli flummig så måste man leva på huvdsakligen frukt. Annars kan man inte få moder jords anda i sig. It's simple! | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-03-13 02:09 | |
![]() | shit pommes frites! Och jag antar att M&M inte räknas som frukt trots de sköna färgerna?! Allvarligt talat, jag käkar faktiskt banan ibland. Det är gott och rekommenderas varmt. | |
| Viktor_M - Ej medlem längre | 2009-03-13 02:12 | |
![]() | Banan är jazzigt och skönt! | |
| Snoosy | 2009-03-13 10:29 | |
![]() | Snacka om att lämna tråden helt ;) Äpplen är ju farliga menar jag. Om man ska tro Eva :P | |
| sjutusan | 2009-03-13 10:37 | |
![]() | Då är fisk bättre. Gädda. Det börjar bli dags för ettårsjubileum. Här kommer länken till Jesus favoritfilm. Påsk, fisk och annat religiöst. www.youtube.com/watc...Ct XcCvZ9z0 | |
| sjutusan | 2009-03-13 10:45 | |
![]() | OOOPS glömde varna känsliga tittare. Bjuder också in intresserade och nyfikna till att inspektera "the hill" eller "motlutet" i folkmun. | |
| sjutusan | 2009-03-13 10:46 | |
![]() | Förlååt! Nu har jag änuu en sabbad tråd på mitt samvete. Back to the topic. Inte döpt, inte medlem i svenska kyrkan inte konfirmerad men troende på nåt vis ändå. Bars som spädbarn runt på mammas arm när hon knackade dörr och delade ut "vakttornet", antagligen en av anledningarna till varför jag blev som jag blev. | |
| MalleWall | 2009-03-13 15:49 | |
![]() | alltså det här med att många i detta forum kallar sig kristna för att de är döpta eller konfirmerade är ju inte särskilt smart. Kristen betyder "Kristusefterföljare" och betyder att man gjort ett val att följa Jesus. Inte på pappret, i huvudet. | |
| DeLaEm | 2009-03-13 16:08 | |
![]() | Kristen? -Solklart! Troende? -Solklart! Aktiv i församling? -Solklart! | |
| Snoosy | 2009-03-13 17:44 | |
![]() | MalleWall,, klart det är så :) | |
| Snoosy | 2009-03-13 17:45 | |
![]() | DeLaEm,, iiiaa!! | |
| mjf | 2009-03-13 22:44 | |
![]() | Döpt - ja! Mina föräldrar kom på att jag inte var döpt när de kom på att inte min äldre bror inte var döpt när han skulle konfirmera sig. Hela vägen till kyrkan grät jag, 9 år gammal, över att jag inte ville heta Mari, medan min bror, 14 år gammal, undrade hur prästen skulle orka lyfta upp oss framför dopfunten. Konfirmerad - nej! Jag hade redan döpt mig i Filadelfia då och det var liksom inte aktuellt. Troende - jaa, jo, det är nog, det var jag ju aktivt mellan 13 och 19 år åtminstone, men sedan kom tonåren ikapp och jag kom på att det finns annat att ägna sig åt (=teater, killar, öl, musik, sex, vin osv). Men jag har starkt propagerat för att våra barn ska döpas, och så har det också blivit, trots att min man (=barnens far) inte är medlem i Svenska kyrkan. Han är ju faktiskt också troende, även om han har en mycket stark misstro till alla slags samfund, och då särskilt katolska och kristna sådana. | |
| ALFASUD | 2009-03-13 22:56 | |
![]() | Varken döpt, konfirmerad, med i svenska kyrkan eller troende. Jag har varit med i kyrkans barntimmar, och då var jag nog som mest troende, sedan har det gått över. | |
| pennyjenny | 2009-03-13 23:41 | |
![]() | Döpt, konfirmerad, troende kristen. Var aktiv i församlingens ungdomsgrupp tills jag flyttade från staden. Då jag nu är tillbaka har det blivit inhopp där lite då och då. Tidigare anställd i församlingen, nu Beta-ledare. | |