Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 19 171 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Viktor_M - Ej medlem längre | 2009-03-16 22:23 | |
![]() | Jaap: Får väl trösta mig med att det var en av de bättre dissarna jag råkat ut för. du vet i alla fall hur man dissar någon till skillnad mot trollen. -- Och Anneli72 hänger på som vanligt utan något eget att komma med.. Basta: Analklåda är inte spännande men det är irriterande och gör ont! :P | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-03-16 22:27 | |
![]() | Jag tycker att jag har kommit hela kvällen,Viktor. | |
| Viktor_M - Ej medlem längre | 2009-03-16 22:31 | |
![]() | öh... okeeeej... | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-03-16 22:34 | |
![]() | Jag menar att jag har hittat på nya infallsvinklar. Vem tyckte du att jag hängde på? | |
| Viktor_M - Ej medlem längre | 2009-03-16 22:41 | |
![]() | anneli72: Jag nämner inga namn men jag tycker det är ganska patetiskt att sitta och garva och hänga på en människa som är i full färd med att förolämpa en annan. Inte för att jag bryr mig men jag tyckte det var så intressant beteende. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-03-16 22:47 | |
![]() | Förlåt jag har varit nedkopplad. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-03-16 22:48 | |
![]() | Viktor, förlåt henne ity hon är kvinna och vet inte bättre. :) | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-03-16 22:48 | |
![]() | Dissa bara Jappen,Viktor! | |
| Viktor_M - Ej medlem längre | 2009-03-16 22:57 | |
![]() | Sylvia, du har minsann en intressant kvinnosyn för att vara kvinna själv. sorry, jag orkar inte ironi nu. Du vet mycket väl vad jag har för kvinnosyn sen våran disskussion tidigare. Jag tror på jämställdhet mellan könen men inte på biologiska skillnader i hjärnan beroende på kön. letar fortfarande efter någon litteratur som kan styrka de här skillnaderna. | |
| sophistry - Ej medlem längre | 2009-03-16 23:00 | |
![]() | Viktor_M, Du tycks absolut vilja vara lik kvinnorna. Varför? | |
| sophistry - Ej medlem längre | 2009-03-16 23:02 | |
![]() | "lik kvinnan" är bättre språk | |
| Viktor_M - Ej medlem längre | 2009-03-16 23:10 | |
![]() | sophistry: Nej, det är inte viktigt för mig. Jag känner mig bara säker på att det är så att det inte finns biologiska skillnader i hjärnan mellan män och kvinnor. Däremot vill jag absolut vara jämställd med kvinnor och att kvinnor ska vara jämställda med män, men detta förefaller nog omöjligt om man fortsätter hitta på enorma skillnader det är mellan kvinnor och män. Då försvinner liksom tanken med jämställdhet. Vi är likadana, förtjänar lika lön och lika villkor. Det är vad jag tror. Men som det ser ut här så lär det väl aldrig hända. | |
| Viktor_M - Ej medlem längre | 2009-03-16 23:10 | |
![]() | sophistry: Nej, det är inte viktigt för mig. Jag känner mig bara säker på att det är så att det inte finns biologiska skillnader i hjärnan mellan män och kvinnor. Däremot vill jag absolut vara jämställd med kvinnor och att kvinnor ska vara jämställda med män, men detta förefaller nog omöjligt om man fortsätter hitta på enorma skillnader det är mellan kvinnor och män. Då försvinner liksom tanken med jämställdhet. Vi är likadana, förtjänar lika lön och lika villkor. Det är vad jag tror. Men som det ser ut här så lär det väl aldrig hända. | |
| Viktor_M - Ej medlem längre | 2009-03-16 23:11 | |
![]() | oj, sorry för dubbletten. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-03-16 23:12 | |
![]() | Intressant inställning: Att vi inte kan vara jämställda om vi är olika. Förstår den inte alls. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-03-16 23:13 | |
![]() | Nu blev det mycket att läsa. | |
| pion ekrot | 2009-03-16 23:16 | |
![]() | Tror inte att det är det som är "inställningen". Jag har inte hängt med i tråden, men frågan är nog snarare vilka slutsatser man drar av t ex biologiska faktorer, och att mycket av det som är biologistiska sådana är väl värda att ifrågasätta med tanke på vilka negativa konsekvenser sådana inställningar kan få. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-03-16 23:18 | |
![]() | pion: Häng med i tråden istället för att göra en tolkning baserad på din egen åsikt i frågan. | |
| pion ekrot | 2009-03-16 23:19 | |
![]() | Det är ingen direkt åsikt egentligen, men "tack" för den sedvanliga tillrättavisningen här i bikupan. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-03-16 23:21 | |
![]() | Well, genom att "förklara" för mig vad Viktor menar men samtidigt medge att du inte läst diskussionen är lite att be om det. | |