Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 18 663 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Basta - Ej medlem längre | 2009-03-29 22:54 | |
![]() | För mig är min frus fantasier lika viktiga som mina egna, så länge hon inte tvingar på mig sina fantasier lutar jag mig tillbaka och njuter av livet. | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-03-29 22:54 | |
![]() | Exempelvis jag, som är världens snällaste och minst våldsbenägna människa, slog till en tjej på en krogrunda så hon började blöda näsblod. Har aldrig slagit någon förut, och då menar aldrig... Den tjejen kallade min syster för bland annat "horjävel" för att hon försvarade sin pojkvän. Så jag står fast vid att om man blir förbannad och samtidigt har hög promille så händer saker som aldrig skulle ha hänt i nyktert tillstånd. På fyll | |
| blankomblank | 2009-03-29 22:55 | |
![]() | Jag har varit otrogen som du beskriver men i efterhand inser jag att jag inte var förälskad i den personen jag var tillsammans med då. Jag var inte heller mogen för en relation. I min nuvarande relation har vi haft enorma storgräl där man lämnat huset och tagit in på hotell och supit till rejält men konstigt nog slog det mig aldrig att lösa kärnan till bråket genom att söka kärlek,uppskattning,först åelse mm av någon annan. | |
| belugavis - Ej medlem längre | 2009-03-29 22:56 | |
![]() | En tanke. Om en del människor vill ha öppna förhållanden så känns ju själva förhållandet i sig helt överflödigt (?) "Öppna förhållanden lyckligt" måste ju innebära förhållanden utan känslor inblandat som är lyckligt eftersom de inte vill träffa just varandra eller. | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-03-29 22:58 | |
![]() | Har också varit otrogen... och insåg även jag att förhållandet var dömt och gjorde slut med karln. Men! jag älskade faktiskt den killen, men han behandlade mig som piss och jag tror nog snarare det var han som inte älskade mig än tvärtom. Vi är bra kompisar nu, och jag är glad att vi gjorde slut... vi hade nog gjort slut oavsett otrohet eller ej. | |
| blankomblank | 2009-03-29 22:58 | |
![]() | dizz Mollee skrev i tidigare inlägg att hon förstod att vissa var otrogna. Jag svarade på det och jag står för mitt svar. Att inte förstå är kanske fel ord. Jag förstår att en person som är otrogen är emotionellt omogen och inte särskilt känslomässigt engagerad i relationen. | |
| pion ekrot | 2009-03-29 22:59 | |
![]() | "Om en del människor vill ha öppna förhållanden så känns ju själva förhållandet i sig helt överflödigt" Ja verkligen. | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-03-29 23:01 | |
![]() | Det där med öppna förhållanden är helt OK i min mening. Vill folk ha det så, och om båda trivs med det är det ju deras ensak. Det finns ex säkert 50- 60 +are som kanske varit gifta i 30 år, som vill ha variation i sexlivet, men som fortfarande älskar varandra och vill hålla ihop. Det är absolut inget fel på sånt. | |
| blankomblank | 2009-03-29 23:01 | |
![]() | belugavis. Jag är inte swinger själv även om det kanske låter så:) Jag tror ändå absolut att man kan vara lycklig om man båda vill ha relationen så. Att ha sex med andra i samförstånd med sin partner är ju inte den lögn och brist tillit som otrohet är. Varför skulle det göra förhållandet överflödigt man har väl mycket mer att dela i relationer än sex? | |
| belugavis - Ej medlem längre | 2009-03-29 23:02 | |
![]() | Hej Pion! Jag stavar som en kratta, men det är ju ingen nyhet. Jag tänker precis så också..så nu får jag lämna det här ämnet.Ämnet jag ändå är så expertig i.. | |
| belugavis - Ej medlem längre | 2009-03-29 23:05 | |
![]() | Nej blank det trodde jag inte ha ha. Därför försökte jag formulera mig så att det inte skulle låta så. Okej..Jag vet inte vad jag ska svara. Jag måste tänka på det du skrev. | |
| Basta - Ej medlem längre | 2009-03-29 23:05 | |
![]() | Jag har sett träskallar i funkiskåkar i Bromma tappa fattningen och riskera allt för passion, jag har också sett kroniska rundknullare. Vi är inte alltid så kloka i våra beslut. | |
| pion ekrot | 2009-03-29 23:06 | |
![]() | Bel: Du kanske stavar som en kratta (?) men du är klok som en *valfritt* :) | |
| Goliath II - Ej medlem längre | 2009-03-29 23:06 | |
![]() | Nu tycker jag vissa talar emot sig själva. Varför nödvändigtvis göra slut på ett förhållande för att en är otrogen? Man kan ju ha hållt ihop i en massa år och vill fortsätta dela livet men just sexlivet är såpass dåligt att man är otrogen med någon annan? Det betyder väl inte att man måste vilja bryta upp? | |
| blankomblank | 2009-03-29 23:07 | |
![]() | Vem vänder du dig till Goliath? | |
| Basta - Ej medlem längre | 2009-03-29 23:09 | |
![]() | Blankomblank: Vad spelar det för roll vem hon vänder sig till? | |
| blankomblank | 2009-03-29 23:11 | |
![]() | Ifrågasätter man tidigare inlägg i tråden som ska ha varit motsägelsefulla vill man ju gärna veta om det är en själv så man kan svara. | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-03-29 23:14 | |
![]() | Någon skrev att alla har olika referensramar för otrohet och man bör se till så att man delar samma ramar som sin partner. Mycket klokt! | |
| dragabol | 2009-03-29 23:15 | |
![]() | otrohet för mig är fysisk handling, hångel, sex, kåthet.. men att fantisera, attraheras eller bli flörtad med behöver inte betyda något. när andra flörtar med min man berör det mig inte ett skit, jag litar på honom o han bryr sig inte, vi brukar mest skoja om det. | |
| Basta - Ej medlem längre | 2009-03-29 23:18 | |
![]() | Att vara kåt är inte en defekt även om man råkar vara gift. | |