Spelrum
| Giraffen | 15 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 10 |
| Inloggade | 25 |
Mobilspel
| Pågående | 19 883 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| -BAUDI - Ej medlem längre | 2009-04-14 23:21 | |
![]() | quelle.... bor du i göteborg? | |
| Quelle | 2009-04-14 23:22 | |
![]() | haha nää... vadådå? | |
| Vit_Velvet - Ej medlem längre | 2009-04-14 23:30 | |
![]() | Typ: A01 Kosmopoliter Utmärkande drag Unga (Hm, familjen ovanför mig har fyra barn..sedan är jag yngst. Men det finns bara fem lägenheter) Välutbildade (Jo) Singlar (Hm, bortser man från de där tre barnen så är jag den enda som är singel) Förmögna med höga inkomster (Det är nog de andra det då....) Stora bostadsrätter i Stockholm Samhällsintresserade (Det stämmer däremot) Förändringsbenägna individualister (Några är nog det) | |
| Safflor - Ej medlem längre | 2009-04-14 23:47 | |
![]() | Unga och medelålders Ganska välutbildade Singlar Hög- och medelinkomsttagare Större hyresrätt i storstad/närförort Omvärldsintresserade Förändringsbenägna individualister jaja, känns sådär.... | |
| Safflor - Ej medlem längre | 2009-04-14 23:48 | |
![]() | Särskilt med tanke på att det bara finns bostadsrätter och villor där... | |
| Ärtan Pärtan | 2009-04-14 23:51 | |
![]() | Typ: D10 Seniorboende Utmärkande drag Pensionärer Lågutbildade Änkor/Änklingar Mycket låga inkomster Små nyproducerade hyresrätter/Äldreboende Morgon- och kvällsstidningsläsande Kollektiva värderingar Läs mer om Seniorboende Hahaha! Det stämmer verkligen inte. Det finns inte ett enda seniorboende eller nya små hyreslägenheter på hela gatan utan det är röda villor som byggdes vid sekelskiftet. Inte en endaste pensionär bor det här heller just nu utan alla är så kallade medelålders barnfamiljer och typiska medelklass. Det finns i och för sig ett ålderdomshem nån kilometer härifrån men det är ju rätt långt ifrån. Jag tror inte man ska ta uppgifterna på den där sidan på speciellt stor allvar om man skulle få för sig att undersöka nått område. Här kan de i varje fall inte ha hämtat deras fakta de senaste hundra åren, men kanske fanns det ett seniorboende innan dess. :) | |
| Hedenstierna | 2009-04-15 00:46 | |
![]() | Typ: C06 Minglande singlar Utmärkande drag Unga Ganska välutbildade Singlar Medelinkomsttagare Hyresrätt i medelstor stad Nöjesintresserade Förändringsbenägna individualister | |
| blue_moon | 2009-04-15 03:45 | |
![]() | Typ C05 Vetandets värld Unga Välutbildade Singlar Hög- och medelinkomsttagare Bostadsrätt i universitetsstad Kultur- och samhällsintresserade Förändringsbenägna och vetgiriga | |
| SimonG81 - Ej medlem längre | 2009-04-15 06:09 | |
![]() | Felmeddelande Den adress du har angivit finns tyvärr inte. Försök gärna igen, pröva med alternativa stavningar. Du kan också förkorta -gatan till -g och -vägen till -v. | |
| Bitte - Administratör | 2009-04-15 07:22 | |
![]() | Typ: K37 Bruk och industri Äldre Industriarbetande Gifta par utan hemmaboende barn Medelinkomsttagare Enfamiljshus på bruks- och industriorter Motorintresserade Traditionalistiska kollektivister Stämmer mycket bra, jag bor ju i ett område som vuxit upp just pga av den stora industrin på orten, Många äldre som bott här hela sitt liv blandat med oss lite mitt i livet Bitte | |
| LiiiLooo | 2009-04-15 08:37 | |
![]() | Typ: H27 Villa och barn Medelålders Högutbildade Gifta par med hemmaboende barn Höga inkomster Villaförort Storstad/Medelstor stad Samhällsintresserade Traditionalistiska individualister stämmer nog alldeles utmärkt!! | |
| Dalkullan | 2009-04-15 09:15 | |
![]() | Typ: L42 Jakt och postorder Utmärkande drag Pensionärer Yrkesutbildade Gifta par utan hemmaboende barn Låginkomsttagare Mindre jordbruksfastigheter i glesbygd Friluftsintresserade Traditionalistiska kollektivister asg...typ jakt och postorder nähä det här stämde inte alls på mig.....det enda som stämde någorlunda är låginkomstagare då jag inte har något jobb... sen får man väl kalla mig friluftsintresserad åtminstonde under svampsäsongen =) | |
| hetsaren | 2009-04-15 09:34 | |
![]() | Min adress finns inte??? Inte min förra heller..Min nuvarande adress är en av de största bostadsområden i stan... | |
| Amiable | 2009-04-15 11:28 | |
![]() | Min adress finns inte - alltså finns inte jag heller! Eller? Så dumt då!! | |
| Johanna73 - Ej medlem längre | 2009-04-15 11:43 | |
![]() | Utmärkande drag Unga Välutbildade Singlar Förmögna med höga inkomster Stora bostadsrätter i Stockholm Samhällsintresserade Förändringsbenägna individualister Stämmer in på några i alla fall :) | |
| sussieloo | 2009-04-15 12:29 | |
![]() | Typ: F18 Skilda världar Utmärkande drag Unga Yrkesutbildade Ensamstående Barnföräldrar Låginkomsttagare Nyare hyresrätt i storstadsförort Hög andel utlandsfödda Förändringsbenägna kollektivister Nyare än vad undrar man ju då...... e 40 år gamla hus nya? och utlandsfödda e nog mest för att adressen ligger i botkykra.. där jag bor är det dock inte så. Låginkomsttagare hell yeah ...fattig som en kyrkråtta | |
| Adritt | 2009-04-15 12:44 | |
![]() | Typ: J34 Lönneberga Utmärkande drag * Medelålders * Yrkesutbildade * Gifta par med hemmaboende barn * Låg- och medelinkomsttagare * Äldre villor i/utanför småstad * Friluftsintresserade * Traditionalistiska kollektivister | |
| snorklan | 2009-04-20 15:42 | |
![]() | Typ: B03 Internet och Mingel Utmärkande drag Unga Välutbildade Singlar Hög- och medelinkomsttagare Mindre hyresrätt i storstad/närförort Nöjesintresserade Förändringsbenägna individualister | |
| Intet | 2009-04-20 18:38 | |
![]() | Typ: J32 Trygghet och tradition Utmärkande drag : Äldre Yrkesutbildade Gifta par utan hemmaboende barn Medel- och höginkomsttagare Villa/rad-/kedjehus utanför småstäder Morgontidningsläsande Traditionalistiska kollektivister Hmm en av 6..Fast stämmer iof rätt bra in på grannarna | |
| JaapConrad - Ej medlem längre | 2009-04-20 18:47 | |
![]() | Typ: Z2 Rasism och kollektivism Utmärkande drag: Äldre Outbildade Frånskilda Socialbidrag Hyresrätt Frustrerade. Obenägna att förändras. | |