Spelrum
| Giraffen | 34 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 30 |
| Inloggade | 64 |
Mobilspel
| Pågående | 19 499 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-05-07 11:04 | |
![]() | Kissed, men varför säljer det då, vad är det som gör det åtråvärt? är det bara för att sälja och om det är så översexuellt som dettta så vill jag kalla det för horeri faktiskt. | |
| pion ekrot | 2009-05-07 11:05 | |
![]() | Nej. Det var en logisk följdfråga som du uppenbarligen inte vill svara på. | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-05-07 11:08 | |
![]() | Varför är den logisk? är du lesbisk som vurmar så mycket för dessa dansöser? det är en minst lika logisk fråga. | |
| heeting - Ej medlem längre | 2009-05-07 11:10 | |
![]() | Risotto, don't even go there. | |
| pion ekrot | 2009-05-07 11:12 | |
![]() | Jag blir förbannad på din sexistiska attityd. Och tycker att det är trist att du inte tar hand om dina egna upplevelser och känslor istället för att göra det klassiska (?) misstaget att döma ut kvinnornas beteende som "horeri" e.t.c. Det är uppenbarligen något som triggas i dig, deal with it! | |
| Dalkullan | 2009-05-07 11:13 | |
![]() | Svara på frågan till kissed.... det säljer så bra för att det är sex, sex har alltid sålt bra....skulle jag vilja tjäna riktigt mycket pengar skulle jag nog starta en sexsajt på Internet, tror att det finns mycket pengar att hämta där. Fråga varför sex säljer är som att fråga varför är människor kåta? Ja i dessa tider tror jag sex används som avstressande "medel" i alla fall för män. Sen tror jag, obs bara tror, att sexboeroendet ökat sedan vi fick internet med en tillgång hur mycket sex som helst. Ta stackars Mulder från X-files som fick lov att söka hjälp för sitt sexchattande. Men som jag skrev tidigare så har det alltid funnits men gränserna för vad som blir spännande när det gäller sex tänjs ju hela tiden. | |
| Dalkullan | 2009-05-07 11:15 | |
![]() | Alltså jag svarade Risotto på den fråga han ställde kissed...sen hoppas jag att ni förstår att jag inte skulle starta en sexsajt, vill bara poängtera att jag tror det finns mycket pengar att hämta i den branschen. | |
| wildman | 2009-05-07 11:16 | |
![]() | Jag blir skrämd av din attityd Risotto. Som jag sagt tidigare i tråden så tycker jag det är läskigt med din och en del andras fördömande attityd. | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-05-07 11:16 | |
![]() | Touché pion. | |
| pion ekrot | 2009-05-07 11:19 | |
![]() | Jag "vurmar" p.g.a medmänsklighet och systerskap, Risotto. Helt sjukt låg nivå att påstå att min sexualitet skulle ha något med saken att göra. Om det är det någons sexualitet som verkar vara den springande punkten i den här tråden så är det väl din? | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-05-07 11:22 | |
![]() | Men snälla pion, om du drar upp min sexualitet så kan du knappast undanhålla din egen, det är dumt! nu fick du en touché till. | |
| Dalkullan | 2009-05-07 11:22 | |
![]() | Vi har ju ytterligare ett exempel på lansering med sex och det är ju de där tjejerna från Ryssland, Tatu. De lanserades ju som lesbiska och med en image om att de skulle ha sex bakom scenen innan framträdandena. Allt för att de skulle få så mycket uppmärksamhet som möjligt. | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-05-07 11:26 | |
![]() | Jag blir förbannad på din sexistiska attityd. Och tycker att det är trist att du inte tar hand om dina egna upplevelser och känslor istället för att göra det klassiska (?) misstaget att döma ut kvinnornas beteende som "horeri" e.t.c. Det är uppenbarligen något som triggas i dig, deal with it! Kopierar och håller med pion! | |
| pion ekrot | 2009-05-07 11:27 | |
![]() | Risotto, det är du som dragit upp din egen sexualitet! Samt frågat mig om jag är lesbisk bara för att jag reagerar på dina sexistiska uttalanden och fördömanden. Några frågor: På vilket sätt är det funktionellt eller relevant döma ut t ex pussycat dolls? Hur gör de skada? Vad kan man i så fall göra åt saken? Har du funderat på var skiljelinjen går mellan vad dom gör, och vad du själv känner och upplever i relation till det, samt vad du drar för slutsatser av det? | |
| Måns_E | 2009-05-07 11:28 | |
![]() | Jag tycker att Pion drar fullt logiska slutsatser, och har vettiga åsikter. Risotto verkar mest moralisera, och utgå från att hans moral är norm. Hur som helst så tror jag inte att Pussycat Dolls har gjort videon för att försöka tillfredställa 30-åriga mäns sexfantasier. Förmodligen så gillar de helt enkelt bara vad de gör, och tjänar skapligt med deg på det. Sen så är det ju överproducerad dynga, en produkt och ett koncept som förmodligen någon på ett skivbolag står bakom. Men oavsett det så har säkert tjejerna det ganska kul när de spelar in sina videor. | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-05-07 11:38 | |
![]() | pion, jag har inte pratat om min egen sexualitet utan jag har ifrågasatt meningen med det sexuella beteeendet för medlemmarna i omnämnda grupp. Att du spårar ur och börjar snacka om systerskp o.dyl. är lite magplask. Att det sedan ska bli så stor grej av att kalla det för horeri säger väl mest om den som blir upprörd över det, kan det tänkas att ni själva är ute och späker er på dansgolvet för att med billiga trix dra till er manliga blickar? Systerskap my ass! det finns ingen logik i att känna "systerskap" med några blasé brudar som har allt som inte en annan har, jag skulle kalla det för omvänd avundsjuka. | |
| quadranin - Ej medlem längre | 2009-05-07 11:45 | |
![]() | Risotto, du kanske gillar Dixie Chicks bättre? Not Ready to Make Nice www.youtube.com/watc...HH 8bfPhusM Easy Silence www.youtube.com/watc...bp FDOhQNBI | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-05-07 11:47 | |
![]() | Risotto-Att det sedan ska bli så stor grej av att kalla det för horeri säger väl mest om den som blir upprörd över det, kan det tänkas att ni själva är ute och späker er på dansgolvet för att med billiga trix dra till er manliga blickar? Ock där släppte du fram din bild av kvinnan som Madonna. | |
| le-lou | 2009-05-07 11:50 | |
![]() | :) | |
| wildcard | 2009-05-07 11:51 | |
![]() | Jag känner sympati för dig Risotto i denna frågan, för jag tolkar det som att du undrar över varför de är så fördomsfulla mot dig att de tar för givet att du skall köpa deras sexbudskap? Bara för att du är en snubbe? Killar skall bli upphetsade och tjejer skall fatta hur man hetsar upp en snubbe? Jag kan också tycka att det är lite enkelspårigt då jag vet hur lite/mycket det egentligen behövs för att tända upp eller av någon eller att bli upptänd eller avtänd av någon. Jag tycker som sagt att var och en har rätt att göra som de vill men kan också tycka att det känns lite väl billigt och spekulativt ibland. Ingen här verkar ju gilla deras musik i alla fall, jag läser ingenstans om deras texters djupa innebörd eller om att de försöker förändra någons tankar kring sexualitet. Det kan hända att jag har missat något men jag anar pengasug och om det innebär att talla lite på folks moral så gör de gärna det! Jag tror mig ha läst tillräckligt många inlägg från dig för att fatta att du inte är sexistisk utan faktiskt har en verklig undran. För mig verkar du genuint människovänlig, antingen har du trampat på en öm tå eller så missförstår många ditt budskap?! *hukar mig och väntar på anfallet* | |