Spelrum
| Giraffen | 17 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 37 |
Mobilspel
| Pågående | 19 981 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-10-30 18:40 | |
![]() | my god samma som jag ju!:) typelogic.com/enfp.html | |
| Laserswärd | 2010-10-30 18:41 | |
![]() | INFP | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-10-30 18:44 | |
![]() | ramsay, vad smickrande! :) | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-10-30 18:46 | |
![]() | detsamma CAPTAIN WILDCHILD:) | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-10-30 18:47 | |
![]() | om du läst analysen... | |
| Lilno | 2010-10-30 18:56 | |
![]() | Praktiskt lagda, traditionella och välorganiserade. Fysiskt aktiva. Ointresserade av teoretiska frågor om de inte ser en praktisk tillämpning. Besitter en klar bild av hur saker och ting ska vara. Lojala. Arbetar hårt. Ofta ledare, med mycket god organisationsförmåga. “Goda medborgare” som värdesätter trygghet och lugn. Karriärer som skulle kunna passa: Militärer, affärsföreståndare, chefer, poliser, domare, ekonomichefer, lärare, säljare, regeringstjänstemän, försäkringsagenter, vårdchefer, handels- och tekniklärare. Detta stämmer skapligt in på vad jag jobbar med :-) | |
| le-lou | 2010-10-30 18:58 | |
![]() | Din personlighetstyp: Kraftfulla, originella och känsliga. Slutför vad de påbörjat. Extremt god människokännedom. Lyhörda för andras känslor. Strävar efter att leva upp till sina värderingar, som tenderar att vara omfattande och väl genomtänkta. Respekterade för sin starka vilja att göra rätt. Oftare individualister än ledare eller underordnade andra. Karriärer som skulle kunna passa dig: Personalvetare, juristassistenter, lärare, läkare, tandläkare, kiropraktorer, psykologer, skribenter, musiker, artister, fotografer, förskole- och dagispersonal, studievägledare, bibliotekarier, marknadsförare, forskare, socialarbetare. Karriärsmässigt är jag på god väg i såfall :). | |
| Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2010-10-30 19:04 | |
![]() | I ramsay's test: Introverted Intuitive Thinking Perceiving. "The Rational Architects". Jag ska enligt Jung arbeta med utbildning, naturvetenskap, programmering och ingenjörsvetenskap. Jag har gott sällskap av Darwin, Einstein och Curie. Oh, well :/ I verkligheten ska jag nog arbeta på Samhall med något rutinartat som den introverta autistiska personlighet jag alltid verkar ha i sådana här test. | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2010-10-30 19:07 | |
![]() | Enligt ramsays test: Your Type is ISTJ Introverted Sensing Thinking Judging Strength of the preferences % 44 50 12 11 typelogic.com/istj.html stämmer rätt bra :) keirsey.com/handler....=i nspector | |
| Loozer | 2010-10-30 19:10 | |
![]() | lite tråkigt hur testet visar resultatet lite dåligt. att sitta att läsa allas beskrivning så långt ger en så kass överblick då det hade räckt att skriva sina 4 bokstäver E/I S/N F/T P/J. men då sidan inte skriver ut bokstäverna i text och trådskaparen inte började göra det heller så klart att tråden blev lite knepig. jag hade hellre sett en ny tråd och ett längre test. det har länkats hinnan www.humanmetrics.com...Ty pes2.asp där folk skriver sina 4 bokstäver. sedan finns det tex www.personalitypage....ra its.html för att läsa lite basic om varje typ. yeye, får skriva mitt resultat iaf: INTP Din personlighetstyp: Logiskt sinnade, kreativa tänkare. Kan bli mycket entusiastiska över teorier och idéer. Strävar ofta att bringa klarhet i teoretiska frågor. Värderar kunskap, logik och kompetens mycket högt. Tystlåtna och reserverade. Svåra att komma inpå livet. Individualister. Ointresserade av ledarskap och makt. Deras analytiska förmåga gör det lätt för dem att upptäcka samband som andra inte ser. Fungerar bäst när de uppmuntras att använda sin fantasi och förmåga till kritiskt tänkande. Karriärer som skulle kunna passa dig: Fysiker, kemister, biologer, fotografer, strateger, matematiker, universitetslärare, programmerare, animatörer, tekniska skribenter, ingenjörer, jurister, brottsplatsutredare, skribenter, artister, psykologer, systemvetare, utredare, besiktningsmän, lantmätare. | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2010-10-30 19:14 | |
![]() | Loozer: lite tråkigt hur testet visar resultatet lite dåligt. att sitta att läsa allas beskrivning så långt ger en så kass överblick då det hade räckt att skriva sina 4 bokstäver E/I S/N F/T P/J. Resultat: Logiskt sinnade, kreativa tänkare. Kan bli mycket entusiastiska över teorier och idéer. Strävar ofta att bringa klarhet i teoretiska frågor. :D | |
| rockopongo | 2010-10-30 20:52 | |
![]() | det här var ju lite lustigt test...och resultat :p Populära och känsliga, med enastående social kompetens. Utåtriktade och empatiska. Uppriktiga och ärliga i sin strävan att förstå hur andra mår. Tycker i allmänhet inte om att vara ensamma. Ser allt ur ett mänskligt perspektiv och ogillar objektiv analys. Mycket framgångsrika i att hantera relationsproblem och att leda debatter. Vill vara till nytta för andra och sätter troligen andras väl före sitt eget. Karriärer som skulle kunna passa: Lärare, konsulter, psykologer, socialarbetare, personalvetare, präster, affärsbiträden, säljare, HR-personal, direktörer, eventkoordinatorer, politiker, diplomater, skribenter, skådespelare, designers, hemmafruar/hemmamän, musiker. hur många är det som jobbar med någon nämnd passande karriär? | |
| tydal | 2010-10-30 21:59 | |
![]() | Det är en bekant till mig som gjort den där sidan med testet (41q). Jag har själv gjort en enklare variant www.tydal.nu/article...gh etstest/ Min personlighet är ENFP. Enligt 41q så tipsas om följande karriärer: "Skådespelare, journalister, skribenter, musiker, konstnärer, konsulter, psykologer, entreprenörer, lärare, personalvetare, politiker, diplomater, TV-reportrar, marknadsförare, forskare, säljare, artister, präster, PR-ansvariga, sociologer, socialarbetare." Jag är musiker, konsult och lärare och har eget företag så man skulle väl kunna kalla mig entreprenör också. | |
| Rödetott | 2010-10-30 22:20 | |
![]() | Vänliga, flexibla handlingsmänniskor. Fokuserade på snabba resultat. Lever för stunden. Risktagare som lever på högvarv. Har inget tålamod när saker dras i långbänk. Lojala och moraliska, men med flexibel syn på lagar och regler om så krävs för att få något uträttat. Socialt begåvade och populära. | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2010-10-30 23:05 | |
![]() | Din personlighetstyp: Kreativa, handlingskraftiga och snabbtänkta. Duktiga på många saker. Tycker om att debattera och kan vara angelägna om att få sista ordet. Entusiastiska över nya idéer och projekt, men kan brista i förmåga att hantera vardagliga rutiner. Oftast frispåkiga, uppriktiga och bestämda. Uppskattar att umgås med andra och är själva stimulerande sällskap. Utomordentlig förmåga att förstå komplicerade koncept och finna logiska lösningar på problem. Karriärer som skulle kunna passa dig: Entreprenörer, jurister, psykologer, fotografer, konsulter, säljare, skådespelare, ingenjörer, forskare, uppfinnare, marknadsförare, programmerare, komiker, analytiker, kreditrådgivare, journalister, psykiatriker, PR-ansvariga, designers, skribenter, artister, musiker, politiker. | |