Spelrum
| Giraffen | 12 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 14 |
| Inloggade | 26 |
Mobilspel
| Pågående | 20 024 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Egenskap - Ej medlem längre | 2009-06-26 17:22 | |
![]() | Jag är chockad. Jag vet inte vad jag ska säga. R.I.P, jag älskar dig. <3 | |
| vuk | 2009-06-26 17:30 | |
![]() | hahaha eller scary, oj kanske är lite rått, men såg precis på nyheterna samtidigt som jag läste tråden, en tjej nånstanns runt 16 år grät och sa att det kändes helt overklig och att jacksson betytt lika mycket som hennes föräldrar...aldrig träffat honom ju...pedofilmisstänkt dessutom...opererat sig vit, sin näsa, gift sig enbart för att ha någon som avlar barn visa provrör, tragiskt, beklagar livsödet, han hade det nog inte så lätt, bekalagar då han var sjukt duktig! men gråta... | |
| Mouche - Administratör | 2009-06-26 17:42 | |
![]() | Jag har raderat ett inlägg. Det är inte tillåtet att häva ur sig saker hejvilt här om andra spelare/skribenter. Mouche | |
| Ingrid45 | 2009-06-26 19:39 | |
![]() | www.lol.com/joke/image/19 57 | |
| Ingrid45 | 2009-06-26 19:41 | |
![]() | Näää, lilla Ingrid, du kan ju inte det här datorlänkandet. *skrattar gott--- | |
| mmmattis - Ej medlem längre | 2009-06-26 19:45 | |
![]() | RIP Michael... | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2009-06-26 19:52 | |
![]() | RIP Michael | |
| Kjempegrejt | 2009-06-26 20:02 | |
![]() | www.youtube.com/watc...m- TlW9gXmk Många av hans texter var lika vackra o meningsfulla som denna. Lyssnar man till det så har han ett mycket viktigt budskap i många av sina texter... RIP | |
| Kjempegrejt | 2009-06-26 20:06 | |
![]() | Som denna: Han är otrolig... www.youtube.com/watc...re =related Eller varför inte denna: www.youtube.com/watc...vW MLAWrEjU | |
| Kjempegrejt | 2009-06-26 22:11 | |
![]() | Lyssnat o tittat på tribute nu... En av dom största har gått bort :( RIP :( | |
| Skid Row - Ej medlem längre | 2009-06-26 22:21 | |
![]() | Att folk sörjde John lennon och Freddie Mercury kan jag förstå helt klart men Elvis Presley hujeda mig vilket otyg till musik Micke Jacksons musik funkar men finns bättre börjat bli urvattnat hans hittar nu sdå bra är dom itne | |
| Skid Row - Ej medlem längre | 2009-06-26 22:25 | |
![]() | R.I.P Michael Jackson fick reda på det på BBC Newa där dom visade folk som stod utanför sjukhuset och grät. Jag såg det lite innan 12 på natten men blev lite paff såklart . skrivet tidigare i tråden av mig själv haha han dog och fick reda på det på BBC News samtidigt | |
| 1335991 | 2009-06-26 22:42 | |
![]() | Det sista jag skulle göra innan jag gick och lade mig strax före 24.00 var att läsa nyheterna,under läsningen så ändrades bladets första sida helt. Då blev jag MYCKET förvånad, och även om han inte tillhör mina favoriter,fast jag har hans skivor från 80-talet så är det en stor sångare som har gått bort. Det går inte att frångå att han har skapat världens mest sålda plattor, Thriller,och det är en platta som jag tkr håller än idag. Oavsett vad man tkr om MJ som person som jag tror blev förstörd av alla omkring honom,manager,musikbolag osv, så förtjänar Michael Jackson en eloge för den musik han har skapat. För mig är Michael Jackson verkligen King of the pop! R.I.P Michael Jackson | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-06-26 23:42 | |
![]() | Nyheten om Michaels död fick jag från Betapet. Det glömmer jag aldrig. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-06-26 23:47 | |
![]() | Tycker du det? | |
| svininfluens - Ej medlem längre | 2009-06-26 23:49 | |
![]() | Har ni sett den här? www.youtube.com/watc...xv 5Kb_9Pow | |
| Jeral | 2009-06-26 23:51 | |
![]() | Det är för att vissa människor är så hatiska och bittra som världen ser ut som den gör. Somliga av dem visar sina fula trynen i den här tråden, och det är bortom skamligt. Oavsett vad man tycker om personen Michael Jackson, och oavsett om hans musik faller en i smaken eller ej, så kan man inte komma ifrån att han var ett geni. Han förändrade och revolutionerade musikvärlden mer än man kan tänka sig, och det är bara att hoppas att epilogen blir det slutliga erkännande han så väl förtjänar. Ni andra kan dra nåt gammalt över er. | |
| bakslev - Ej medlem längre | 2009-06-26 23:52 | |
![]() | Den sista är en klassiker | |
| UlfTjur | 2009-06-26 23:56 | |
![]() | Jeral är det mig du menar så säg det rätt ut, jag står för min åsikt... MJ var aldrig någon stor man som det kommer att utlysas landssorg över, han kommer aldrig att uppnå den status elvis hade... För många går han till eftervärden med en solkig historia kring pedofili Och jag kommer aldrig att hylla en sådan typ av människa | |
| svininfluens - Ej medlem längre | 2009-06-26 23:58 | |
![]() | Är det något som är uttjatat så är det amatörsiare som tror sig veta något om hans påstådda pedofili, som han friats från av alla förutom medierna och de som aldrig träffat honom. | |