Spelrum
| Giraffen | 47 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 30 |
| Inloggade | 79 |
Mobilspel
| Pågående | 19 588 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| konelm - Ej medlem längre | 2010-03-27 01:58 | |
![]() | Tystnaden tolkar jag som att ni vet vilka ni e! | |
| BrokenString - Ej medlem längre | 2010-03-27 01:59 | |
![]() | Jaa låt inte oss störa i din hyllning till dej själv å goa gubbar å allt vad det är. Du verkar trivas med att prata för dej själv,,så fortsätt du... | |
| s2visby | 2010-03-27 02:01 | |
![]() | Konelm=Mannen som drar alla Stockholmare över en kant. Sanneligen en go gubbe det där.. Din "stabila" syn bara glänser.. Även fast det kommer folk från Stockholm till Gotland (speciellt vecka 29), så är jag inte så förbannat enögd så jag tror att alla bränner bränner en halv årslön på en vecka och beter sig som svin. Så din lilla insikt och ditt argument är inte hållbart för fem öre! | |
| konelm - Ej medlem längre | 2010-03-27 02:02 | |
![]() | HejahejahejahejaVF! Tack Söndriga Stringtrosa för att du förstår vad Hockeykärlek är! Vi ÄÄÄÄlskar Frölunda! | |
| s2visby | 2010-03-27 02:07 | |
![]() | Vilket bländande svar! Lycka till i hockeyn Glenn! Det lär du behöva.. | |
| konelm - Ej medlem längre | 2010-03-27 02:11 | |
![]() | Glenn. Här har vi en generaliserande Stockholmare! 0,2% av alla Stockholmare mår bra! Vi däremot, vi glennare älskar livet och härligheten och FRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRölun da! | |
| konelm - Ej medlem längre | 2010-03-27 02:32 | |
![]() | vem vet vart vägarna bär, vart dom leder, jag hade inte ens tänkt mej hit! Solen står lågt, du får den i ögonen, sen är värden bara öde och vit! Och strängarna som sjöng upp en stege, i rymdernas blåa kupol! Dom sprang av i den svarta natten! Å jag sögs in i gitarrens hål! Mina bröder å mina systrar, dom rular där ute nu från stad till stad! Ge mej ett leende nu, och ett glas vatten å is! | |
| s2visby | 2010-03-27 02:33 | |
![]() | Jag tror inte alla i hela Göteborg älskar Frölunda. Och ja, jag generaliserade för att statuera ett exempel på hur vissa andra gör det.. Och 0,2% av Stockholmarna mår bra. Kan jag få en källa på det tack? (Och inte Göteborgsposten eller någon annan liten lokaltidning) | |
| konelm - Ej medlem längre | 2010-03-27 02:37 | |
![]() | U. Lundell= Stockholmare! | |
| konelm - Ej medlem längre | 2010-03-27 02:42 | |
![]() | Visby har Stockholmsmentalitet, då han anser att GP e en "liten" tidning. Det är den världsuppfattningen de har! -Vi lever i jordens centrum, och alla andra är bönder! Ta en dos kokain, och var"inne". Stackarna e dock inte särskilt lyckliga! | |
| konelm - Ej medlem längre | 2010-03-27 02:56 | |
![]() | Pga en mentalitetsbrist kommer ni aldrig vinna SM-guld! Ni ger er på motståndarlagets tränare, vi bara älskar! AIK, vilket skämt, och ni Djurgårdare e samma skrot och korn! Denna storstadsmentalitet finns i "Den stolta hufvudstaden" och ingenannanstans! Frölundas Goa gubbar skulle aldrig slå ner motståndarlagets tränare, men ni gillar sånt, eller? | |
| konelm - Ej medlem längre | 2010-03-27 02:57 | |
![]() | blir jag avstängd nu beror det på att ledningen är Stockholmare, och inte Mouche! | |
| konelm - Ej medlem längre | 2010-03-27 03:14 | |
![]() | Mouche! Vinner vi på Söndag?JAAAA! | |
| Miss_jk | 2010-03-27 23:09 | |
![]() | Grym stämning i Globen igår! Ca 4000 pers i klacken. Sveriges bästa hockeyklack, överlägset! Härliga Djurgården, nu väntar semi! | |
| Miss_jk | 2010-03-28 17:28 | |
![]() | Glor på FHC-LHC. Så detta ska alltså vara Sveriges näst bästa hockeyklack? Pinsamt. Fruktansvärt pinsamt. | |
| s2visby | 2010-03-28 18:51 | |
![]() | Konelm - "Vi" gillar sånt ? Jag är Djurgårdare.. Vad den råttan tänkte när han hoppade in och slog tränaren får du fråga honom eller möjligtvis en gnagare om! Inte mig! Och hur den idiot som slog en assyriskaspelare tänker kan jag inte heller svara för. Och ja, självklart beter vi oss stora för att vi är störst! Nämn en enda klack i Sverige som ens kommer i närheten av järnkaminerna!! När jag var nere i GBG senast förlunda-DIF hörde man ENBART eran trumma!! Ni kanske ska skaffa en klack som kan överrösta en liten trumma innan ni skaffar den!! Pinsamma Götet!! | |
| Miss_jk | 2010-03-28 19:38 | |
![]() | s2visby: "Slå på trumman, bondjävlar" har aldrig varit mer aktuellt än i matchen mellan frölunda och DIF. | |
| BrokenString - Ej medlem längre | 2010-03-28 19:48 | |
![]() | Ytterligare en skön vinst för LINKÖPING!! Yippie!! | |
| s2visby | 2010-03-28 20:33 | |
![]() | miss_jk: Ja, det var bedrövligt. Man har ju hört att frölundaklacken ska vara bra.. Vilka har man jämfört med då? Camelen? | |
| konelm - Ej medlem längre | 2010-03-28 23:43 | |
![]() | Nä det är väl för att ni har just den mentaliteten, anser alla utanför sthm vara bonddjävlar ,som gör att ni är måtligt populära ute i vårt avlånga land miss. | |