Spelrum
| Giraffen | 7 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 7 |
Mobilspel
| Pågående | 19 127 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-11-02 21:44 | |
![]() | Det var ett dåligt svar. | |
| apbur | 2009-11-02 21:51 | |
![]() | Jag ska sätta på mig skygglappar och undvika allting jag förväntar mig att inte tycka om. Det är så bra för då slipper man stöta sig med någon genom att ha en åsikt om något de själva fullständigt skiter i. | |
| micro113 | 2009-11-02 21:52 | |
![]() | Jag är dålig på att läsa andas bloggar -- jag tycker det mesta som skrivs i bloggvärlden är strunt, inklusive det jag själv skriver. Dock finns det ett blogg community jag söker mig till när jag mår riktigt dåligt eller känner att jag behöver den speciella gemenskap som finns där -- och på den sidan kan jag både blogga och läsa, och chatta med likasinnade. | |
| pion ekrot | 2009-11-02 21:56 | |
![]() | ap: Jag skiter i att folk bloggar, men jag skiter inte i dåliga attityder. | |
| pion ekrot | 2009-11-02 21:57 | |
![]() | Plums: DET var ett dåligt svar. | |
| Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-11-02 22:04 | |
![]() | Jag är inte helt negativ till bloggar men absolut inte helt positiv. Det är få saker jag är förbehållslöst positiv till. | |
| Dödmetallörn - Ej medlem längre | 2009-11-02 22:05 | |
![]() | Jag fattar inte hur man kan ogilla bloggande som om det vore falukorv med pepparrotssås, trance-musik eller någon annan mer specifik företeelse. Det finns väl nästan lika många sorters bloggar som det finns bloggare, hur kan man klumpa ihop alla dessa och hata dem i allmänhet bara för att nån blond fjortis retat upp en genom att tipsa om Gina Tricot-kläder för tusende gången? Det är som att ogilla väder eller golv. Klart att det finns många som skriver om sin middag och tror att de ska bli stora som Blondinbella och tjäna pengar, men håll er då till att hata sådana bloggar istället för att dra alla över en kam, ni går ju miste om en massa bra skribenter. (Och förklara gärna varför det är så hemskt med människor som uttrycker sig genom att skriva på nätet). | |
| apbur | 2009-11-02 22:09 | |
![]() | Om man bloggar och har dålig attityd då? Jag tycker många bloggare har dåliga attityder. | |
| Dödmetallörn - Ej medlem längre | 2009-11-02 22:28 | |
![]() | Ja, de är väl som folk är mest? :) Jag gillar inte bloggar som försöker efterapa de största bloggarna för att tjäna pengar, jag kan förstå att man ogillar såna, men de är tack och lov som en piss i Mississippi. Älsklingsblogg: Festa Mysa Maila, min idol. | |
| wohoooo | 2009-11-02 22:43 | |
![]() | Haha. Jag tycker inte om tidningar. Jag föredrar att läsa något som är skrivet av en författare, inte en journalist. Journalister har ofta dåliga attityder och tipsar om kläder. Och nyheter ibland. Men det är ju dom som skriver om kläder som tjänar mest. SÅ: VÅGA VÄGRA TIDNINGAR! Hallå. | |